Skip to main content
Kysymys

miksi on tehty kytkykauppa liittymän yhteydessä

  • 14. huhtikuuta 2025
  • 4 kommenttia
  • 56 katselukertaa

Satapuu
Meilaaja
Forum|alt.badge.img+3

Tervehdys

Nyt Olen hyvin vihainen kun on tehty kytky kauppa virusohjelman ja liittymän kanssa. Lisäksi siinä ei ole mahdollista raksia sitä pois tilauksesta. Minkä takia tämä on tehty näin. Luin kaikki sopimuksestakin ei mitään tapaa poistaa. Nyt on kyllä homma mennyt ojaan. Onko mitään tehtävissä kun mietin tuota tilauksen hyväksymistä. Haluisin selvittää miten sen saa heti katkaistua. Toivottavasti teillä on keinot.

Kiitos.

4 kommenttia

Merja_J
Moderaattori
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderaattori
  • 1781 kommenttia
  • 14. huhtikuuta 2025
Satapuu kirjoitti:

Tervehdys

Nyt Olen hyvin vihainen kun on tehty kytky kauppa virusohjelman ja liittymän kanssa. Lisäksi siinä ei ole mahdollista raksia sitä pois tilauksesta. Minkä takia tämä on tehty näin. Luin kaikki sopimuksestakin ei mitään tapaa poistaa. Nyt on kyllä homma mennyt ojaan. Onko mitään tehtävissä kun mietin tuota tilauksen hyväksymistä. Haluisin selvittää miten sen saa heti katkaistua. Toivottavasti teillä on keinot.

Kiitos.



Teitkö liittymätilauksen verkkokaupastamme vai olitko asiakaspalveluun yhteydessä? Nyt en tiedä millaisen liittymän olet tilannut, mutta kävin itse testaamassa normaalin matkapuhelinliittymän tilausta. Siinä kun liittymän valinta on tehty ja siirtyy ostopolulla eteenpäin tulee seuraavanlainen ponnahdusikkuna: 

 

Tuossa voi valita “Ei kiitos” tai sitten lisätä Turvapaketin ostoskoriin. Total S -palvelun saa nyt kuukaudeksi maksutta ja sen jälkeen se maksaa 7,99 eur/kk. Jos klikkaa “tuote- ja hintatiedot” -linkkiä saa palvelun ehdot jossa mm. sanotaan näin: “Telia Turvapaketti Total S -palvelu veloituksetta 1 kk ajan, jonka jälkeen tilaus jatkuu toistaiseksi voimassa olevana hintaan 7,99 €/kk tai hinnaston mukaisella hinnalla. Ei määräaikaisuutta.” Eli vaikka tuote olisikin päätynyt ostoskoriisi, ei sen pitäisi olla määräaikainen tilaus.

Onko sinun tapauksessasi kyse nyt tästä Total S -palvelusta vai jostain muusta? Irtisanominen onnistuu kyllä tämän ohjeen mukaan tai sitten Asiakaspalvelumme kautta. 


Satapuu
Meilaaja
Forum|alt.badge.img+3
  • Aloittaja
  • Meilaaja
  • 295 kommenttia
  • 14. huhtikuuta 2025

Moi 

Oli Mobiililaajakaista tarjous kaupoista kun ostin kellon. Ei ollut mahdollisuutta vaan pitää hoitaa itse kuukauden ilmainen turvapaketti. Tuli juuri avausviesti mutta en ota toimintaan ja kun aikani hain löytyi poistopaikka. Sitä juuri ihmettelen miksi tähän ei oltu ruksi vaihtoehtoa haluaako vai ei. Tässä se tulikin mieleen miten on niiden kanssa jotka joutuvat samaan tilanteeseen. Kaikki ei tohdi lähteä etsimään poisto paikkaa. Sai itsekin hakea sitä siksi laitoin viestin että ottakaa huomioon tämmöiset asiat. Katsotaan nyt sain ainakin tehtyä asian peruuttaa kyseinen. Näkyi olevan 8€ kk. Ohessa kuva

igure widge


Merja_J
Moderaattori
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderaattori
  • 1781 kommenttia
  • 14. huhtikuuta 2025
Satapuu kirjoitti:

Moi 

Oli Mobiililaajakaista tarjous kaupoista kun ostin kellon. Ei ollut mahdollisuutta vaan pitää hoitaa itse kuukauden ilmainen turvapaketti. Tuli juuri avausviesti mutta en ota toimintaan ja kun aikani hain löytyi poistopaikka. Sitä juuri ihmettelen miksi tähän ei oltu ruksi vaihtoehtoa haluaako vai ei. Tässä se tulikin mieleen miten on niiden kanssa jotka joutuvat samaan tilanteeseen. Kaikki ei tohdi lähteä etsimään poisto paikkaa. Sai itsekin hakea sitä siksi laitoin viestin että ottakaa huomioon tämmöiset asiat. Katsotaan nyt sain ainakin tehtyä asian peruuttaa kyseinen. Näkyi olevan 8€ kk. Ohessa kuva

 


Tuo lisäämäsi kuva näyttää olevan jo itse ostoskorista. Eli tuossa vaiheessa olet jo itse lisännyt turvapaketin ostoskoriin. Valinta tehdään siis edellisessä vaiheessa, ja siitä kohdasta on tuo lisäämäni kuvakaappauskin laitettu. 

Mutta hyvä jos löysit Minun Teliasta kohdan jossa palvelun voi irtisanoa niin voit tehdä sen sitten heti kun mahdollista. Ja aina nämä tämmöiset viimeistään asiakaspalvelun kautta hoituu jos on vahingossa klikkaillut ostoskoriin ylimääräisiä palveluita, joten siinä mielessä ei huolta. 


Satapuu
Meilaaja
Forum|alt.badge.img+3
  • Aloittaja
  • Meilaaja
  • 295 kommenttia
  • 14. huhtikuuta 2025


Vastaa