Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Yaria
Kommentaattori
  • 7 custom-general.kudos
  • 25 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Painavien tuotteiden palautus

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei!

Onko kenelläkään onnistunut Telialta kotiintoimituksella tilattujen painavien tuotteiden palautus kotoa noudolla?

 

Eli jos tilaat 30kg painoisen pelituolin kotiisi Postin kotiintoimituksella, tai 75" television kotiisi ja haluat palauttaa sen lainmukaisesti 14vrk peruutusajalla, niin olkaa varautuneita kantamaan se itse Postin toimipisteeseen! Näköjään näin Telialla! 

 

Kotiintoimitus onnistuu, mutta jotta palautus tehtäisiin mahdollisimman vaikeaksi tai mahdottomaksi, niin se asiakaspalautus on kannettava itse Postin toimipisteeseen! Onnea vain autottomille! Tilatkaa taksi! 

Telia ei järjestä kotoa noutoa painavienkaan tuotteiden palautukseen, joten kusessa olet, jos jotain painavaa tilaat Telialta, etkä olekaan tyytyväinen tuotteeseen. 

 

Nimim. *******ettu

 

Edit HannaSu: muokattu hieman otsikkoa.

13 vastausta
AaTanja
Moderaattori
Moderaattori
  • 173 custom-general.kudos
  • 393 custom-general.replies
  • 19 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Yaria meillä on telkkareille mahdollista tilata asiakaspalvelun kautta palautukseen liittyvä nouto kotoa. Harmi, jos tämä tieto ei ole saavuttanut sinua silloin, kun tilanne on ollut päällä. 

Yhteisön moderaattori | TV & dekkarit | Samsung |
Yaria
Kommentaattori
  • 7 custom-general.kudos
  • 25 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@AaTanja Ei pidä paikkaansa. Olen odottanut nyt 17 vuorokautta peruutus ilmoituksen tekemisestä.

Viimeksi viikko sitten asiakaspalvelija väitti selvittävänsä asiaa, mutta Telia-laitteet ilmoitus tekstiviestillä:

"Hei, laitepuolelta tuli ilmoitus että posti ei hae pelituolia kotoota vaan jos haluat sen palauttaa niin viet lähimpään postiin. Sopimustunnus 653309 PL 1000 33901 Tampere Pakkaa laite huolellisesti alkuperäispakkaukseen." 

 

Yaria
Kommentaattori
  • 7 custom-general.kudos
  • 25 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@AaTanja Viime keskiviikkona:

"Hei Jari, pelituolisi palautukseen liittyvä kysely on edelleen käsittelyssä. Ilmoitan sinulle heti, kun saan vastausta. Ystävällisin terveisin Marjo,Telia Asiakaspalvelu" 

 

Tämä on tilanne nyt. Pelituoli on täällä edelleen. On ollut 20vrk, koska noutoa ei suostuta järjestämään ja itse hajonneella selällä ja olkapäällä en kanna sitä minnekään. 

Yaria
Kommentaattori
  • 7 custom-general.kudos
  • 25 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Asiakaspalveluun äsken n. 20. soitto. Eivät voi tehdä mitään, vaan odottavat sormi hanurissa, eikä kukaan ota vastuuta mistään. Odottavat muka vastausta laitepuolelta, jossa myöskään eivät voi tehdä mitään, tai eivät halua. 

 

Postista suoraan asiakaspalautuksen noutoa ei henkilöasiakas voi tehdä. Olen nimittäin 3 kertaa soittanut Postinkin asiakaspalveluun. Telian on Postin asiakaspalvelun mukaan tilattava se asiakaspalautuksen nouto! 

 

Reklamaatiota lähti nyt ihan Telian johtoportaaseen asti. 

 

Edit HannaSu: muokattu viestistä s-postiosoite pois.

 

Älkää hyvät ihmiset tilatko Telialta kotiintoimituksella yhtään mitään, mitä ette itse voi tarvittaessa Postin toimipisteeseen kantaa! 

HannaSu
Moderaattori
Moderaattori
  • 137 custom-general.kudos
  • 561 custom-general.replies
  • 19 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Yaria  kirjoitti:

@AaTanja Ei pidä paikkaansa. Olen odottanut nyt 17 vuorokautta peruutus ilmoituksen tekemisestä.

Viimeksi viikko sitten asiakaspalvelija väitti selvittävänsä asiaa, mutta Telia-laitteet ilmoitus tekstiviestillä:

"Hei, laitepuolelta tuli ilmoitus että posti ei hae pelituolia kotoota vaan jos haluat sen palauttaa niin viet lähimpään postiin. Sopimustunnus 653309 PL 1000 33901 Tampere Pakkaa laite huolellisesti alkuperäispakkaukseen." 

 


Harmillista kuulla, että tilauksen palauttamisessa on ilmennyt tällaisia haasteita. Niin kuin kollega tuossa aiemmin mainitsi, meillä on TV-tuotteiden osalta mahdollisuus tilata asiakaspalvelumme kautta paketille noutopalvelu, jolloin palautukseen lähtevä tuote tullaan hakemaan sinulta kotoa. Noutoaika näiden osalta sovitaan ajalle ma-pe klo 8:00-16:00. Olen kanssasi samaa mieltä, että tämä noutopalvelu olisi hyvä laajentaa koskemaan kaikkia vähänkin painavempia tuotteita. Laitoin tämän keskusteluketjun eteenpäin, jotta saadaan palaute ja tärkeä kehityskohde välitettyä oikeille tahoille!

| Telia Yhteisön moderaattori |
Yaria
Kommentaattori
  • 7 custom-general.kudos
  • 25 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Ikävä kyllä tämä palaute ja "tärkeä kehityskohde" ei auta nyt minua, eikä ketään muutakaan millään tavoin. 

 

Telian ei pitäisi edes myydä laitteita, joiden lainmukaisia 14vrk asiakaspalautuksia se ei kykene hoitamaan! 

 

Kai täysin normaalilla ajatuksenjuoksulla varustettu ihminen tajuaa, että ilman omaa autoa se 30kg pelituoli ei liiku mihinkään sen enempää kuin televisiokaan. 🤷♂️

Yaria
Kommentaattori
  • 7 custom-general.kudos
  • 25 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Yhteisön modejen ompeluseuran suojatyöpaikassa tämä asiani ei etene mihinkään, mutta tämä kaikki varoituksena kaikille muille Telian laitemyynnistä! Älkää ostako Telialta! 

HannaSu
Moderaattori
Moderaattori
  • 137 custom-general.kudos
  • 561 custom-general.replies
  • 19 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Yaria  kirjoitti:

Ikävä kyllä tämä palaute ja "tärkeä kehityskohde" ei auta nyt minua, eikä ketään muutakaan millään tavoin. 

 

Telian ei pitäisi edes myydä laitteita, joiden lainmukaisia 14vrk asiakaspalautuksia se ei kykene hoitamaan! 

 

Kai täysin normaalilla ajatuksenjuoksulla varustettu ihminen tajuaa, että ilman omaa autoa se 30kg pelituoli ei liiku mihinkään sen enempää kuin televisiokaan. 🤷♂️


Ymmärrän harmituksen, ja tässä varmastikin voisi olla meillä kehittämisen varaa, jotta saadaan tuotteiden palauttamisesta asiakkaille vaivattomampaa.

| Telia Yhteisön moderaattori |
AsiakasY
Vakiokalustoa ☆☆
  • 107 custom-general.kudos
  • 440 custom-general.replies
  • 3 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Jos Telia meinaa saada jo kaksi vuotta putkeen laskeneen tuloksen edes pysymään vakiona, kannattaisi tällaisissa asioissa otta lusikka siihen kauniiseen käteen siellä terävässä päässä.

Miksi myytte tuotteita, joille ette pysty hoitamaan kuljetuksia? On täysin ymmärrettävää, että kaikilla ei ole autoa käytettävissä ja autottomien määrä tulee vain kasvamaan. Jos kerran Telia tarjoaa kotiinkuljetuksia, niin kyllä sitä kuuluu tarjota myös palautukseen. Se on sitä asiakaspalvelua. Voivottelu ja pahoittelu ei sitä ole.