Minkä takia ei ole asiakaspalvelu sähköpostiosoitetta?
Telian asiakaspalvelu sähköpostiosoite
Ratkaisu jäseneltä Purnipsi
@val123 kirjoitti:
Minkä takia ei ole asiakaspalvelu sähköpostiosoitetta?
En osaa Telian puolesta sanoa, mutta veikkaan sen johtuvan siitä, että sähköpostin kautta tehtyä yhteydenottoa ei voida käytännössä mitenkään luotettavasti todentaa juuri sinuun. Väärentäminen on helppoa. Myös tietoturva on usein heikohkoa mm. henkilötietojen lähettämiseen. Lisäksi operaattoreilla on yhteydenottoja varten järjestelmät, joiden kautta viestitää on helpompi seurata (ns. tiketointijärjestelmät). Myös vakiomuotoinen lomake on parempi kuin vapaamuotoinen viesti, ettei tarvitse miettiä, tuliko asiaa kuvailtua tarpeeksi.
Tätä varten on yhteydenottolomake, joka löytyy täältä. https://www.telia.fi/asiakastuki/lomakkeet/yhteydenottopyynto?&path=
Toki Teliankin puolelta voisi joku kommentoida, miksi sähköpostiosoitetta ei enää ole tai ei ole yleisessä tiedossa ensisijaisena yhteydenottoväylänä.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.