Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
paukeee
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Tilauksen peruuttaminen

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Miten pystyn perumaan tilauksen? en siis haluaa palauttaa tuotetta, kun en ole sitä vielä saanut, vaan perua tilauksen...

 

 

Edit AaTanja: muokattu otsikko sekä siirretty toiseen osioon. 

4 vastausta
Sekunti
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 1783 custom-general.kudos
  • 2271 custom-general.replies
  • 179 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei vaan @paukeee! Tässä hyvät ohjeet Telian tukisivustolla:

https://www.telia.fi/asiakastuki/laskutus-ja-asiakkuus/tilaukset/peruminen

 

eli voit lähettää perumislomakkeella tiedon Telialle. Nyrkkisääntönä on myös se että laitetilaus peruuntuu automaattisesti mikäli et sitä halua vastaanottaa Postista. Posti lähettää paketin takaisin Telialle noutoajan umpeudettua ja Telia käsittelee loppuprosessin Hymiö Silmänisku

¸¸.•*¨*•♫Telia 5G lähettiläs 2021¸¸.•*¨*•♫
"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich
pekkahelsinki
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@paukeee@  kirjoitti:

Miten pystyn perumaan tilauksen? en siis haluaa palauttaa tuotetta, kun en ole sitä vielä saanut, vaan perua tilauksen...

 

 

Edit AaTanja: muokattu otsikko sekä siirretty toiseen osioon. 


Hei ! Pyydän peruutta laajakaistantilaus numerolla xxx,jotka tilatuu 26.08.2020. Kiitos !

 

 

Edit HannaSu: poistettu yhteystiedot

pekkahelsinki
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Sekunti@  kirjoitti:

Hei vaan @paukeee! Tässä hyvät ohjeet Telian tukisivustolla:

https://www.telia.fi/asiakastuki/laskutus-ja-asiakkuus/tilaukset/peruminen

 

eli voit lähettää perumislomakkeella tiedon Telialle. Nyrkkisääntönä on myös se että laitetilaus peruuntuu automaattisesti mikäli et sitä halua vastaanottaa Postista. Posti lähettää paketin takaisin Telialle noutoajan umpeudettua ja Telia käsittelee loppuprosessin Hymiö Silmänisku


 

HannaSu
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 128 custom-general.kudos
  • 561 custom-general.replies
  • 19 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

 


@pekkahelsinki@  kirjoitti:

@paukeee@  kirjoitti:

Miten pystyn perumaan tilauksen? en siis haluaa palauttaa tuotetta, kun en ole sitä vielä saanut, vaan perua tilauksen...

 

 

Edit AaTanja: muokattu otsikko sekä siirretty toiseen osioon. 


Hei ! Pyydän peruutta laajakaistantilaus numerolla xxx ,jotka tilatuu 26.08.2020. Kiitos !


Moikka @pekkahelsinki 

 

Perumisilmoitukset tulee jättää meidän asiakaspalveluumme, joten ilmottaisitko ystävällisesti asiasta sinne. 🙂

 

Täällä Telia Yhteisössä emme käsittele asiakastietoja, jonka myötä emme voi tehdä muutoksia tilauksiin tai palveluihin.

 

Verkkokaupan ja itsepalveluiden kautta tilatuilla tuotteilla ja palveluilla on 14 päivän peruuttamisoikeus. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua palvelua koskevan sopimuksen tekemisestä ja tavaran osalta siitä, kun tavara on vastaanotettu. Telia kaupassa tehdyillä tilauksilla ei ole samaa perumisoikeutta. Lähtökohtaisesti asiakkaalla on myös oikeus irtisanoa tai kytkeä palvelu pois milloin tahansa, jos kyseessä ei ole määräaikaan sidottu palvelu.

| Telia Yhteisön moderaattori |