Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
rk4500
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Tilaus käsittelyssä

Hei,

tilasin lauantaina 30.11. Airpodit, jolloin Telian verkkokaupassa näkyi että toimitusaika olisi 1-2 päivää, korkeintaan viikko.

 

Tilauksen seurannassa näkyy kuitenkin vielä, että "Tilaus on käsittelyssä".

 

Kuinka pian paketti luultavasti lähtee postissa tulemaan, minulla ei ole vuodenvaihteessa oikein mahdollisuutta ottaa sitä vastaan.

2 vastausta
Hallis10
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Sama minulla. Tilasin tuotteen 30.11 eikä tilauksen seurannassa näy muuta kuin, että tilaus käsittelyssä. Tuote on kuitenkin jo maksettu.

 

Markkinointikeinona 1-2 päivän toimitusaika on hyvä. Todellisuus on kuitenkin toista, eli toimitusaika lienee 1-2 viikkoa. Asiakkaalle ei tule edes tietoa siitä onko tuote ylipäänsä tulossa. Kovin hyvää arvosanaa verkkokauppa ei ansaitse.

SannaMKoo
Moderaattori
Moderaattori
  • 367 custom-general.kudos
  • 576 custom-general.replies
  • 73 custom-general.solutions

Heippa @rk4500 ja lämpimästi tervetuloa tänne Yhteisöön! Hymiö Onnellinen

 

Tilasitko siis Apple AirPods -kuulokkeet, etkä AirPods Pro:ta

 

AirPodseissa ainakin näyttäisi äkkiseltään että olisi varastosaldoa. Black Friday on hieman saattanut tilausten käsittelyä toki hidastaa, mutta muuten erityisiä viivästymisiä ei pitäisi olla. 

 

Emme näin Yhteisön kautta pääse asiakastietoihisi käsiksi, mutta voit esimerkiksi laittaa meille asiakaspalvelun chatin kautta viestiä (telia.fi -sivuille kirjautumisen jälkeen), niin pääsemme tarkistamaan että tilauksella on kaikki ok, ja missä tilaus on parhaillaan etenemässä.