Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Nojoo_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Tunnuksen luonti Omille sivuille ei onnistu

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Yritin luoda tunnukset Omille sivuille, kaksi viikkoa sitten ehkä, ei onnisunut pyysi yrittämään myöhemmin. Juuri äsken yritin luoda tunnukset uudelleen, ei onnistunut pyysi yrittämään myöhemmin...

Miten tässä nyt on niin vaikeeta? Kauan pitäisi odottaa että voi yrittää myöhemmin?
27 vastausta
Mariela_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 292 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Heippa Nojoo,


Minkälainen herja tulee kun pyrit tunnistautumaan?

Jos meet http://bit.ly/1CJYOl1 ja "Luo uusi", missä kohtaa menee pieleen?
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Nojoo_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Kokeilin kolmella eri selaimella, viimeisellä onnisui. Monen, monen yrityksen ja panlkkitunnuksen jälkeen vihdoin onnistuin.
Olisi päässyt helpolla jos Soneran sivuilla heti täsmennettäisiin, että tunnusten luonti toimii vain ja ainoastaan Firefox selaimella.

Vinkkinä myös: Harkitkaa mobiilisovellukseen kirjautumismahdollisuuksia Omat Sivut tunnuksella.
Just saying 😉
pimmaus_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei vaan!
Piti alkaa kommentoimaan tähän sillä minä en pääse kirjautumaan omille sivuille muilla selaimilla kuin Firefoxilla.
Muilla selaimilla kirjautuessa aina herjaa että tunnus tai salasana väärä ja oon tyhjentäny selainhistorian sekään ei auta.
Tuntuu välillä toimivan kovin nihkeästi nämä omat sivut. 😞
Niinamari_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1473 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Heippa pimmaus!

Voiskohan olla muilla selaimilla vanhemmat versiot tms. mene ja tiedä.
Mutta onneksi Firefoxilla homma toimii! 🙂

Kivaa talvenjatkoa sinne!
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista, http://www.facebook.com/sonera
Naama_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Kirjautuminen omille sivuille ei onnistu. Salasana on oikea, kokeilin jopa anoa uutta salasanaa eikä silti onnistu. Kun kirjaudun sisään tulee seuraava teksti:

"Kiitos käynnistä!
Tyhjentämällä selaimen välimuistin voit varmistaa, että koneen muut käyttäjät eivät näe tietojasi."

URL tällöin on : https://www4.sonera.fi/Kirjaudu/Ulos/Yksityisille#b2c

Olen kokeillut IE:llä, Chromella sekä puhelimella että tietokoneella sekä Firefoxille.
TapaniV_
Telialainen
Telialainen
  • 2 custom-general.kudos
  • 767 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Naama!

Kiitos viestistäsi. Sonera Omille Sivuille sisäänkirjautumisessa oli häiriötilanne, joka on saatu korjattua tänään n. klo 17.00. Toivottavasti sisäänkirjautumisesi nyt onnistuu.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
rajanne_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 8 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei,
vaihdoin salasanani omilla sivuilla, mutta uusi salasana ei toimi webmailissa, vaan sinne joudun edelleen kirjautumaan vanhalla salasanallani.
Niinamari_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1473 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Heippa rajanne!

Näin se menee, eli Sonera Tunnukset on eri, kuin webmailin (ellei toisin ole valinnut). Tunnuksilla pääsee toki lukemaan pääpostin meilit 🙂
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista, http://www.facebook.com/sonera
rajanne_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 8 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei,
onko tähän tullut muutos lähimenneisyydessä - vielä viime viikolla omilla sivuilla tehty salasanan muutos muutti myös webbimailin salasanan?

Tämä koskee sekä pääpostilaatikkoani sekä että lisäpostilaatikoita.

Eli aiemmin omat sivut ja sähköposti (käyttäjäkohtaisesti) ovat käyttäneet samaa salasanaa ja omilla sivuilla tehty muutos muutti myös sähköpostin salasanan (ml. puhelimen ja sähköpostiohjelman salasanat l. kaikkiin muutettiin kun omilla sivuilla muutettiin salasana).Tänään ensimmäisen kerran ei toimi näin.