Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 64839
Kirjoituksia 176346

yhteydenottopyyntölomake ja info viestin perille menosta



Highlighted

yhteydenottopyyntölomake ja info viestin perille menosta

Uusi jäsen
Viestejä 2 kpl

yhteydenottopyyntölomake ja info viestin perille menosta

1/5

Hei!

Telian sivuilta löytyvä yhteydenottopyyntölomake ei anna minkäänlaista infoa siitä, lähettikö lomake kysymykseni vai ei. Sivu vain pomppaa alkuun ja tyhjentää kentät. Mistä tiedän, että viesti on mennyt perille? Lähetin viestini nyt ehkä kahdesti tämän takia.

 

 

edit Merja_J: otsikkoa muokattu kuvaavammaksi

Vastaa
4 vastausta
Highlighted

Moderaattori
Viestejä 446 kpl

2/5

Yhteydenottopyyntölomakkeen tulisi antaa sinulle seuraavanlainen viesti lähetyksen jälkeen:

"Kiitos viestistäsi.

Viestisi on lähetetty onnistuneesti asiakaspalveluumme. Saat siitä pian myös kopion sähköpostiisi. Otamme yhteyttä sinuun mahdollisimman pian. "

Minun Telian kautta lähetetyssä häiriöilmoituksessa tulee hieman vastaavanlainen teksti. Voi olla, että yhteydenottopyyntölomakkeen lähetyksen jälkeen on käynyt jokin virhe tuon tekstin näyttämisessä, mutta jos sähköpostissasikaan ei ole mitään vahvistetta viestin lähettämisestä, sanoisin että se on epäonnistunut. Siinä tapauksessa kokeilisin lähettämistä uudelleen varmuuden vuoksi toisella nettiselaimella. Ainakin nyt meidän päässä testattuna lähetys toimi normaalisti.

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Uusi jäsen
Viestejä 2 kpl

3/5

Moi,

 

Sama ongelma täällä, ei toimi millään selaimella. Edgellä tyhjentää kentät ja pyytää tarkistamaan tiedot ja Chromella hyppää vain alkuun mutta ei lähetä viestiä.

Vastaa
Highlighted

Yhteisömanageri
Viestejä 466 kpl

4/5

@Finnford  kirjoitti:

Moi,

 

Sama ongelma täällä, ei toimi millään selaimella. Edgellä tyhjentää kentät ja pyytää tarkistamaan tiedot ja Chromella hyppää vain alkuun mutta ei lähetä viestiä.


Voisi vielä kokeilla tyhjentää selaimesta välimuistin ja evästeet, jos sen jälkeen lomake lähtisi normaalisti.

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Herrasmies
Herrasmies
Viestejä 2 068 kpl

5/5

Hei! Voisiko jokin tietokoneen tai selaimen asennettu lisäosa estää sisällön näyttämisen oikein (jos historiatiedot tyhjennetty kertalleen)?

 

Testasin palvelupyynnön ja avoimen yhteydenottopyynnön lomaketta tietokoneeni Chrome (V86.0.4240.75) -selaimella Incognito-tilassa ja se toimi hyvin. Kokeilin vielä toisen kerran Honor Play -puhelimellani 🙂

 

lomake.JPG

 

Vastaa
0 tykkäystä
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.