Skip to main content

Tabletti herjaa "SIM-kortti lukittu"

  • 15. lokakuuta 2016
  • 6 kommenttia
  • 191 katselukertaa

Hei! Tabletissa lukee sim kortti lukittu. Sitten kun sen sammuttaa ja laittaa takaisin päälle niin toimii ja hetken päästä lukee uudelleen sim kortti lukittu. Missä mahtaa olla vika?

Edit IlariJR: otsikkoa muokattu kuvaavammaksi

kiisseli67
Virtuaalihahmo
Forum|alt.badge.img+7
  • Virtuaalihahmo
  • 3. kesäkuuta 2016

Hei Sanna27 ja tervetuloa Klaaniin!

 

Oletko syöttänyt pin-koodin oikein, jolloin lukitus aukeaa? Kokeile jos mahdollista sim-korttia vaikka puhelimessa, että toimiiko oikein.

 

Tässä ohjeita pin-koodista : https://www.sonera.fi/asiakastuki/ohjeet/PIN--ja-PUK-koodit?id=1180


  • Savumerkittäjä
  • 4. kesäkuuta 2016
Juu on pin koodi oikein. Voin kokeilla ottaa kortin pois ja laittaa uudestaan.

Sekunti
Somettaja
Forum|alt.badge.img+4
  • Somettaja
  • 4. kesäkuuta 2016

Kokeile samalla käynnistää ilman SIM-korttia tabletti. Toimiiko? :)


  • Savumerkittäjä
  • 4. kesäkuuta 2016

Ei toimi ilman sitä sim korttia.. Nyt on kortti taas sisällä ja toimii mut jossain kohtaa sanoo taas että sim kortti lukittu.


kiisseli67
Virtuaalihahmo
Forum|alt.badge.img+7
  • Virtuaalihahmo
  • 4. kesäkuuta 2016

@Sanna27 kirjoitti:

Ei toimi ilman sitä sim korttia.. Nyt on kortti taas sisällä ja toimii mut jossain kohtaa sanoo taas että sim kortti lukittu.


Tilaa uusi sim-kortti, luulen että sim-kortissa on joku vika. Itsellä yksi sim-kortti kysyi vähän väliä pin-koodia ja ongelma poistui kun sain uuden kortin :)

 

https://www.sonera.fi/asiakastuki/ohjeet/SIM-kortin-vaihto?id=1182

 

Tässä vielä ohjeita ongelmatilanteisiin : https://www.sonera.fi/asiakastuki/ohjeet/Matkapuhelinliittyman-ongelmatilanteet?id=1196


  • Savumerkittäjä
  • 4. kesäkuuta 2016
No nyt toimii taas :-) Annoin hetken olla kortin poissa eikä valita enää, mutta jos sama toistuu useasti niin tilaan uuden kortin. Kiitos avusta :-)

Vastaa