Tabletti herjaa "SIM-kortti lukittu"

  • 15 October 2016
  • 6 kommenttia
  • 70 katselukertaa

Hei! Tabletissa lukee sim kortti lukittu. Sitten kun sen sammuttaa ja laittaa takaisin päälle niin toimii ja hetken päästä lukee uudelleen sim kortti lukittu. Missä mahtaa olla vika?

Edit IlariJR: otsikkoa muokattu kuvaavammaksi


6 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei Sanna27 ja tervetuloa Klaaniin!


 


Oletko syöttänyt pin-koodin oikein, jolloin lukitus aukeaa? Kokeile jos mahdollista sim-korttia vaikka puhelimessa, että toimiiko oikein.


 


Tässä ohjeita pin-koodista : https://www.sonera.fi/asiakastuki/ohjeet/PIN--ja-PUK-koodit?id=1180

Juu on pin koodi oikein. Voin kokeilla ottaa kortin pois ja laittaa uudestaan.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Kokeile samalla käynnistää ilman SIM-korttia tabletti. Toimiiko? :)

Ei toimi ilman sitä sim korttia.. Nyt on kortti taas sisällä ja toimii mut jossain kohtaa sanoo taas että sim kortti lukittu.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@Sanna27 kirjoitti:

Ei toimi ilman sitä sim korttia.. Nyt on kortti taas sisällä ja toimii mut jossain kohtaa sanoo taas että sim kortti lukittu.




Tilaa uusi sim-kortti, luulen että sim-kortissa on joku vika. Itsellä yksi sim-kortti kysyi vähän väliä pin-koodia ja ongelma poistui kun sain uuden kortin :)


 


https://www.sonera.fi/asiakastuki/ohjeet/SIM-kortin-vaihto?id=1182


 


Tässä vielä ohjeita ongelmatilanteisiin : https://www.sonera.fi/asiakastuki/ohjeet/Matkapuhelinliittyman-ongelmatilanteet?id=1196

No nyt toimii taas 🙂 Annoin hetken olla kortin poissa eikä valita enää, mutta jos sama toistuu useasti niin tilaan uuden kortin. Kiitos avusta 🙂

Vastaa