Moi!
Ihmeellisen vaikeaa teillä tuntuu olevan tuo asiakaspalvelu, ainakin laskutuksen puolella.
Olen yrittänyt yli kuukauden tehdä laskutusosoitteen muutosta työnantajalleni, koska ovat
luvanneet maksaa laskuni.
Tein laskutusosoitteen muutoksen soneran omilla sivuilla noin kolme-neljä viikkoa sitten.
Tekemäni muutoksen jälkeen omilla sivuilla tuli ilmoitus ”kuittaamme kun case on käsitelty tms.”
Kuluin ainakin kolme viikkoa kun lasku tuli sähköpostiini. Soitin soneran asiakaspalveluun.
Siellä ei tiedetty mitään koko laskutusosoitteen muutoksesta. Sain ohjeet toimittaa työnantajani
laskutustiedot , Soneralla sanottiin ”Valitettavasti ainoat vaihtoehdot on sposti lasku/paperinen lasku”.
Sitten pyysivät työnantajani avainhenkilöä olemaan yhteydessä soneran asiakaspalveluun. (MITÄ IHMETTÄ? ONKO TÄMÄ JOTAIN ASIAKASPALVELUA? EIKÖ ASIAKASPALVELUN OLISI PITÄNYT OLLA YHTEYDESSÄ SUORAAN TÖYNANTAJAANI, eikä toisinpäin?!)
Verrattuna esim. Welhoon kaikki asiakaspalvelunne on mielestäni täysin ********.
- Puhelimessa pyydetään 100 erivaihtoehtoa ennekun pääsee jonottamaan edes asiakaspalveluun (Kannattaisi tehdä vähän simppelimmäksi).
- Puhelimessa on joku robotti, joka ymmärtää ehkä kaksi sanaa ja nekin pitää sanoa tietyllä äänenpainolla. (Täysin turha.)
- Sivuillanne olevassa yhteysoppaassa ihan liikaa steppejä.
- Miksei asiakaspalvelu/myyntinumeroa voi olla esim. footerissa. (Tyhmää.)
- Miksei asiakaspalveluun voi olla sähköpostin lähetys mahdollisuutta? (Olisi soiton jälkeen toisiksi helpon tapa hoitaa asioita.)
- Palveluissa on IRC (Voiko tuota luokitella palveluksi (”ehkä”))
Laskutusosoitetta ei varmaan ole vieläkään muutettu.
Veikkaan että asia saattaa hoitua jo ennen vuotta 2012!
T:Ärsyyntynyt huonosta asiakaspalvelusta!
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.