Hei!
Onko nyt oikeesti ihan rehellistä toimintaa että pelkästä jonottamisesta Soneran asiakaspalveluun peritään suuria summia?! Nykyisessä laskussani on jo n. 18 € edestä rahastusta palveluun, jonne todellisuudessa on kulunut n. 10-15 minuuttia tehokasta palvelua ja loput pitkälti yli 2 tuntia ovat silkkaa jonotusta! Tämä voisi olla ihan siedettävää toimintaa, jos sinne perkeleen palveluun saisi yhteyttä nopeammin eikä poikkeuksetta joka soitolla joudu odottamaan yli 30 minuuttia! Tänäänkin yritin vajaan tunnin turhaan soittaa asiakaspalveluun, jonka päätteeksi vielä soneran päästä lyötiin luuri korvaan! Onko tosiaan näin että joutuu ottamaan töistä vapaata hoitaakseen asiat soneran asiakaspalvelun kautta, kun noissa soneran pisteissäkin kaverit istuu kun ö aapisen nurkassa ja kauppaa jotain saatana liittymiä ja puhelimia, eikä ymmärrä vaikka sitä että niitä tartteis joskus irtisanoakkin!
Mistä kiikastaa?! On sonera kyllä vajonnut niin alas tämän kanssa ettei ole totta!
Lopuksi voin vielä kertoa että nyt todellakin vituttaa niin paljon ettei veri kierrä!
Edit. Tässä hieman selailtuani muita viestejä palstoilla voin todellakin todeta että sonera on palannut jonnekkin kivikaudella toiminnassaan eikä todellakaan ole kehittynyt ja parantunut! Todellista takapakkia tullut viimeisen 10v aikana mitä itselläni ja sukulaisilla näitä soneran liittymiä on ollut.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.