Skip to main content

Digiboksi ei toimi

  • 11. joulukuuta 2014
  • 3 kommenttia
  • 11 katselukertaa

Hei,

Ongelmani on se, ettei asennus etene Tervetuloa Sonera tv-palveluun -ruudussa kolmannen pallukan jälkeen. Se vilkkuu jonkin aikaa, sen jälkeen alas tulee teksti "Starting the software", jonka jälkeen tv-ruutu pimenee ja tv ilmoittaa "Ei signaalia". Boksissa on kumminkin koko ajan vihreä valo. Sain tänään myös tekstiviestin, että Koti TV -palvelu on toimitettu ja valmis käyttöön, joten lienee ei siinä ongelma. Modeemina mulla on ZyXEL P-660HN-T1A ja netti toimii.

3 kommenttia

  • 0 kommenttia
  • 12. huhtikuuta 2012
Hei Ekjm

Kokeile resetoida Motorola digiboxi. Ohjeet ja vinkit sivustolta löytyy ohjeet tähän.

Mikäli resetointi ei auta ongelman, kokeile kytkeä laite Scart kaapelin kanssa televisioon ja käy tämän jälkeen digiboxin asetuksista muuttamassa kuvan tarkkuutta televisiollesi sopivaksi. Tämän jälkeen kokeile kytkeä HDMI kaapeli uudelleen.

Mikäli ongelma jatkuu niin ole yhteydessä vikapalveluun. Voit jättää vikailmoituksen
palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.

  • 0 kommenttia
  • 13. huhtikuuta 2012
hi, i had report that my digibox remort control doesnot working and customer service promise me that i will receive new remort control within two days but after two days i didnot receive new remort control. my question why sonera promise when they cannot keep the promise. it is not nice to disapoint customers.

  • 0 kommenttia
  • 13. huhtikuuta 2012
Hi Mquiyam

You can contact our technical customer service to verify that a new remote controller has been sent to you.

The remote controller shoud have been sent to you trough postal service and the delivery usually takes about 2 working days.

To contact tehcnical customer service, call 0206 90101 monday - friday 8-20, saturday 9-16:30.

Vastaa