Skip to main content

Easy palvelun sulkeutuminen / puheajan lataus

  • 11. joulukuuta 2014
  • 6 kommenttia
  • 44 katselukertaa

Hei
Minulle tuli toukokuussa varoitus, että Easy palvelu sulkeutuu 21.6. ellen lataa uutta Easy latauslipuketta ennen sitä. Tein työtä käskettyä eli latasin lisää puheaikaa 9.6. (viestin mukaan "liittymääsi on ladattu latauslipukehyvitys"). Nyt kuitenkin tänä aamuna on taas tullut tuo varoitusviesti sulkeutumisesta 21.6. Mitä ihmettä? Jonotusaika puhelimella asiakaspalveluun 44 min. Saisinkohan tätä kautta vastauksen, mitä tehdä?! Tarvitsen vastauksen ennen 18.6.

6 kommenttia

  • 0 kommenttia
  • 17. kesäkuuta 2013
Hei telmunen !

Lisääthän tänne omiin asetuksiisi liittymänumeron (asiakasnumeron tilalle) niin katsotaan mistä tuo viestin saapuminen johtuu. Numero ei näy muille käyttäjille.

  • 0 kommenttia
  • 17. kesäkuuta 2013
Tein ajanvarauksen asiakaspalveluunne, joten asia on jo selvittelyn alla.

  • 0 kommenttia
  • 11. heinäkuuta 2013
Lainataan tätä ketjua.

Saako Easy Prepaid:in saldoa tarkastettua muuten kuin tekstiviestillä? Netin kautta?
Laiton Easy Prepaid liittymän hälyttimeen, joten saldon tarkastaminen ei suoraan laitteesta onnistu. Toki onnistuu vaihtamalla SIM-kortti puhelimeen, mutta se on turhan hankalaa.

  • 0 kommenttia
  • 12. heinäkuuta 2013
Moi SimoM!

Jäljellä olevan saldon voi tarkistaa:

• Tekstiviestillä EASY SALDO 15400 (0,08 €/kysely)
• Easy-valikosta (0,08 €/kysely) omasta matkapuhelimesta
• soittamalla maksuttomaan palvelunumeroon 0800 174444 (valitse ensimmäisellä kerralla automaatin kieli: suomi 5, på svenska 6, in english 7)

Ehkä tuo alin vaihtoehto tässä tapauksessa on siis sopivin :)

  • 0 kommenttia
  • 26. heinäkuuta 2013
'soittamalla maksuttomaan palvelunumeroon 0800 174444 (valitse ensimmäisellä kerralla automaatin kieli: suomi 5, på svenska 6, in english 7)'

Kyselee latauslipukkeen numeroa! Tarkoitus olisi kysellä saldoa.

  • 0 kommenttia
  • 26. heinäkuuta 2013
Hei joukoluoma,

Soititko palvelunumeroon Easy-liittymälläsi? Kielen valitsemisen ja/tai tervetulotoivotuksen jälkeen painetaan numeroa 4, jolloin saldo lähetetään tekstiviestillä.

..Josta päästäänkin siihen, että taisin antaa SimoM:lle hieman epäselvää informaatioa, numeroon 0800174444 soittamisen kautta ei taida saada saldotietoja kuin vain soittamalla käytössä olevasta Easy-liittymästä. Pahoittelut! Ainoa keino selvittää Easyn saldo ottamatta korttia pois valvontalaitteesta, lienee soitto Asiakaspalveluun ja vielä Vikapalvelun puolelle, eli numeroon 0206 9 0101 (ma–pe 8–20, la 9–16.30).

Vastaa