Skip to main content

Ei yhteyttä internetiin

  • 11. joulukuuta 2014
  • 1 kommentti
  • 1 katselukerta

Hei,

Posti toi Sonera Viihdepaketin, jossa oli Motorola VIP 1003 IPTV -boksi ja Thomson TG789 -modeemi. Laitteet on kytketty ohjeiden mukaisesti, mutta silti Thomsonilla ei ole internet yhteyttä ja luonnollisesti Motorolakaan ei saa yhteyttä.
Thomsonissa palaa Power, Ethernet, Wireless ja Broadcast valot, mutta ei muita valoja mm. Internet.
Olen nyt koittanut lähes kaikkea, vaihdellut johtoja, käynnistänyt laitteita uudelleen ja resetoinut jne. Mikään ei tunnu auttavan yhteyden saamiseen.

Boksin mukana tuli lähete, jossa lukee tilausnumeroksi 0082123193 ja as.nro kohdassa lukee vain PC.

EDIT: Näyttäisi olevan sama ongelma kuin tässä: viewtopic.php?f=64&t=5885

1 kommentti

  • 0 kommenttia
  • 22. heinäkuuta 2011
lassikojo: Jos sinulla on samanlainen ongelma kuin viewtopic.php?f=64&t=5885 viestiketjussa mainituissa tilanteissa eli Thompson TG789vn -laitteen hallintasivulla lukee "You have no Internet services configured" -ilmoitus, kannattaa tehdä liittymästä vikailmoitus vikapalveluumme.

Tässä tilanteessa vikailmoitus kannattaa tehdä vikailmoituslomakkella, jolloin voit kirjoittaa vikailmoituksen lisätietoihin ongelman oireet ja mainita tuon modeemin antaman virheilmoituksen. Vikailmoitus on mahdollista tehdä myös 0206 90101 (mpm/pvm) numeromme kautta.

Voit myös lisätä asiakasnumerosi keskustelupalstan tietoihisi, jolloin pääsemme näkemään puoleltamme mistä littymästämme on kyse. Asiakasnumeron voi liittää keskustelupalstan Omat asetukset ja Profiili -valikkojen kautta löytyvään asiakasnumero-kenttään. Asiakasnumero ei näy muille palstan käyttäjille ja löydät numeron esimerkiksi meidän laajakaista- tai matkapuhelinlaskulta.

Jos et ole saanut meiltä vielä laskuja, voit laittaa asiakasnumerokenttään liittymänumerosi ilman väliviivaa (esimerkiksi 33312345, ei 333-12345).

Vastaa