Olemme joutuneet useasti käyttämään Soneran kaapelitv;n(vaimoni nimissä) vikapalvelua, koska osa tai kaikki ruotsinkielisistä maksukanavista häviää silloin tällöin. Kanavat on saatu kuitenkin takaisin aina soiton jälkeen tai ainakin seuraavava päivänä.
Tekstiviestin saaminen kun vika on korjattu on meille keski-ikäisille on hyvä asia. Näin ei ole asia isälleni(synt. 1933). No tekstiviestin lukeminen onnistuu juuri ja juuri(vielä) mutta kun asiakaspalvelu tai onko se sitten asentaja pyytää vastausta tekstiviestillä, esim. niinkuin eilenillalla, että "onko hän soittanut aikaisemmin viasta", niin silloin tekstiviestiin vastaaminen ei häneltä enää tahdo onnistua. Asiaa ei myöskään auta, että hän on myös ruotsinkielinen ja osaa suomea vain välttävästi.
Toivoisinkin, että asiakaspalvelusta soitettaisiin vanhemmille ihmisille jos heillä on asiasta koskevia kysymyksiä, senjälkeen kun vikailmoitus on jo tehty. Tekstiviestiin vastaaminen vaatii vanhalta ihmiseltä paljon, samalla kun hän menettää yöunensa, pohtien asiaa.
Me hiukan nuoremmat autamme vanhempiemme tv-ongelmissa mutta tekstiviestin lähetyksen opettaminen puhelimen kautta ei kyllä onnistu.
Isäni eilinen kommentti: "Sieltä tuli joku kumma viesti"
Olisiko ongelmaan tulossa muutosta?
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.