Hei,
Otimme puolisoni kanssa keväällä Sonera Viihde. Saatiin lisäksi MIX M -kanavapaketti kuukauden ajan veloituksetta. Soitimme vielä ja peruutettiin kanavapaketti ennen kuin kuukausi oli mennyt, koska emme halunneet sen jatkuvan. Ensimmäisessä laskussa olikin kaikki ok.
Kuitenkin kanavapaketti jatkui ja se näkyi myös seuraavassa laskussa. Soitettiin siitä puhelinpalveluun. Sieltä sanottiin, että meillä ei ole yksi kanavapaketti vaan kaksi (!). Emme ollut mitään kanavapaketteja tilanneet ja sen yhdenkin olimme jo peruttaneet. Laskua ei voitu kuuleman kuitenkaan peruttaa ja sovimme siis ystävällisesti, että maksetaan vähennetty summa.
Nyt saatiin kolmas lasku. Kaikki kanavapaketit vieläkin laskun mukaan jatkuvat ja lasku on suurempi kuin aikaisemmin. Emme ole viimeisen kuukauden mitään lisäkanavia nähneet. Soitimme uudestaan puhelinpalveluun, josta tarjottiin sama kompromissia, kuin viime kerralla. Siihen emme suostunut ja meidät pyydettiin tekemään reklamaatio.
Kysymys onkin mihin se reklamaatio täytyy lähettää. Kaikki puhelut puhelinpalveluun on kuuleman mukaan tallennettu. Emme halua mitään paketteja ja emme halua siitä joka kuukausi erikseen soittaa ja emme suostu maksamaan asioista, mistä ei ole etukäteen sovittu. Sellainen Soneran käytäntö on epäkohtelias ja asiakkaan suhteen loukkaava.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.