Kirjautuminen Omat sivut -palveluun ei toimi

  • 11 December 2014
  • 15 kommenttia
  • 45 katselukertaa

Hei!

Yritän kirjautua Omat sivut -palveluun, mutta Kirjaudu-nappulan painaminen ei toimi. Mitään ei tapahdu. Käyttäjätunnus ja salasana ovat samat kuin eilenkin, jolloin palvelu (muistaakseni) toimi. Saattoi olla sunnuntainakin, en ole täysin varma.

Loin Sonera-tunnuksetkin pankkitunnusten avulla, mutta eipä siitäkään mitään apua ollut...

(* Petri 😉

15 kommenttia

Hei hartpe-26 !

Omat sivut kirjautuminen ei toimi tällä hetkellä. Vika on tutkinnassa ja pyritään korjaamaan se mahdollisimman pian.

Pahoittelemme tästä aiheutunutta haittaa!
Kiitos, nyt Omat sivut toimivat! :-)

(* Petri 😉
Hei hartpe-26 !

Tarkistin myös, ja toiminnassa ovat! 🙂
Yritin kirjautua "Omat sivut" palstalle, mutten päässyt. Aikoinaan rekisteröidyin ja kävinkin muutaman kerran "sivuillani", silloin kyllä toimi. Enkä omista pankkitunnuksia!
-Tänne foorumille kyllä pääsin, [u:2hxbszna]eri tunnukset mutta miksi eri[/u:2hxbszna], menee vanha muutenkin sekasin....???

Saa vastata myös suoraan sähköpostiini jos tarvii...
van Os: Kirjauduitko sivuille matkapuhelinnumerolla ja salasanalla vai verkkopankkitunnuksilla luoduilla tunnuksilla? Kokeileppa tehdä uudet tunnukset verkkopankkitunnuksilla ja luo vaikka samat tunnukset kuin tänne keskustelupalstallekin. Omien Sivujen kirjautuminen ja keskustelupalsta eivät ns. "keskustele" keskenään ja siksi tunnukset voivat olla eri molemmissa palveluissa.
Melina kirjoitti:
van Os: Kirjauduitko sivuille matkapuhelinnumerolla ja salasanalla vai verkkopankkitunnuksilla luoduilla tunnuksilla? Kokeileppa tehdä uudet tunnukset verkkopankkitunnuksilla ja luo vaikka samat tunnukset kuin tänne keskustelupalstallekin. Omien Sivujen kirjautuminen ja keskustelupalsta eivät ns. "keskustele" keskenään ja siksi tunnukset voivat olla eri molemmissa palveluissa.


-Ei ole verkkopankki tunnuksia.
-Pääsinkin (ihmekyllä) kännykällä sisään mutta en samoilla tunnuksilla PC-läppärilläni, Win7 ja Firefox 20.0.1. En ole mikään fakiiri näitten koneiden kanssa....
van Os: Samat tunnukset kyllä käyvät sivuille kirjauduit sitten millä koneella tai käyttöjärjestelmällä tahansa. Siitä sen ei pitäisi olla kiinni. Voit kokeilla tilata uuden salasanan lähettämällä viestin SALASANA numeroon 15400 josko se sitten onnistuisi.
Melina kirjoitti:
van Os: Samat tunnukset kyllä käyvät sivuille kirjauduit sitten millä koneella tai käyttöjärjestelmällä tahansa. Siitä sen ei pitäisi olla kiinni. Voit kokeilla tilata uuden salasanan lähettämällä viestin SALASANA numeroon 15400 josko se sitten onnistuisi.


Nyt kun tilasin uuden salasanan, en pääse enää kännykälläkään omille sivuille!!!!!!
-Hienoa. Tälläistäkö soneran tekniikka...?
Omille Sivuille on käytännössä kolme eri tunnusta, jotka on selitetty myös kirjautumissivulla https://www4.sonera.fi/Kirjaudu/:

1) Sonera Tunnus (voit määritellä tunnuksen itse)
- Verkkopankkitunnuksilla luotava tunnus
- Ainoastaan laajakaista- ja/tai mobiililiittymän omistaja voi luoda tämä tunnukset (omistaja on se henkilö, joka on allekirjoittanut sopimuksen)
- Näillä tunnuksilla kirjautuessasi näet kaikki asiakkuuteesi liittymät (laajakaista ja mobiili) yhdessä näkymässä
- Uuden salasanan tilaukseen tarvitset myös verkkopankkitunnuksia

2) Matkapuhelinnumero (esim. 040 1234 5678)
- Matkapuhelin- tai nettitikkuliittymänkäyttäjän tunnukset
- Kirjautuessasi liittymänumerolla, näet ainoastaan yhden liittymän tiedot
- Uuden salasanan voit tilata lähettämällä ilmaisen tekstiviestin SALASANA numeroon 15400

3) Kiinteän laajakaistaliittymän Sonera Internet -tunnus (esim. virtanenjuh-7)
- Kirjautuessasi näillä tunnuksilla, näet Omilla Sivuilla sen liittymän, jonka tunnuksilla kirjaudut
- Uuden salasanan voit tilata kirjautumissivulla olevan linkin kautta. Huom. tilatessasi uuden salasanan, myös pp.inet-sähköpostiosoitteesi salasana vaihtuu

Nyrkkisääntöjä suosittelen luomaan aina Sonera Tunnuksen, kun mahdollista ja käyttämään sitä kirjautumiseen. Näin näet kaikki omistamasi liittymät. Jos et ole liittymän omistaja, vaan käyttäjä, käytä muita tunnuksia.

van OS kirjoitti:

Nyt kun tilasin uuden salasanan, en pääse enää kännykälläkään omille sivuille!!!!!!
-Hienoa. Tälläistäkö soneran tekniikka...?


van Os suosittelen sinua tilaamaan salasanan uudelleen ja yrittämään kirjautumista vielä kerran. Olethan varmasti käyttänyt puhelimesi sms-viestiketjun uusimman viestin salasanaa. Olet meinaan saattanut tilata useamman kerran salasanoja.
Kiitokset htcsensation neuvoista!
-Kohde 2 matkapuhelin on näköjään meikän "Omien sivujen" sisään pääsy.
-Hiukan huolettaa tuommoinen viesti Omilla sivulla:

Kaikkien liittymien näkymä on poistunut käytöstä. Jos olet aiemmin nähnyt kaikki omistamasi liittymät Liittymänhallinnassa, niin jatkossa saat samanlaisen näkymän aikaiseksi luomalla asiakastunnukset verkkopankkitunnusten avulla.

-Kun mulla ei ole verkkopankkitunnuksia, enkä taida hankkiakkaan....
Hei van Os,

Valitettavasti tällä hetkellä tosiaan kaikkien littymien näkymän luominen onnistuu vain verkkopankkitunnuksilla. Omia Sivuja tosin kehitetään jatkuvasti, joten joskopa myöhemmin saisimme muitakin keinoja Sonera Tunnuksien luontiin.

Ja asiakaspalvelunkin puolesta kiitos htcsensation erinomaisista ohjeistasi!
Hei,

Olen nyt noin viikon verran yrittänyt kirjautua omille sivuilleni päivittäin. Tilasin uudet tunnuksetkin. Joka kerta kirjautuessa kuitenkin näyttöön tulee vain välittömästi ilmoitus "kiitos käynnistä!". Missähän vika?
Hei Makenveivi,

Profiilissasi näkyvällä asiakasnumerolla ei ole rekisteröitynä yhtään soneran palveluta tai tuotetta? Jos sinulla ei ole yhtään tuotetta soneralta, ei tuo soneratunnuksen luominen onnistu ja juuri tuollainen virheilmoitus tulee.

Minkälaista asiaa olisit halunnut hoitaa omien sivujen kautta? Voimmeko auttaa asiassa jotenkin tätä kautta?
Antti- kirjoitti:
Hei Makenveivi,

Profiilissasi näkyvällä asiakasnumerolla ei ole rekisteröitynä yhtään soneran palveluta tai tuotetta? Jos sinulla ei ole yhtään tuotetta soneralta, ei tuo soneratunnuksen luominen onnistu ja juuri tuollainen virheilmoitus tulee.

Minkälaista asiaa olisit halunnut hoitaa omien sivujen kautta? Voimmeko auttaa asiassa jotenkin tätä kautta?

Hei,

Minulla on tilattuna Soneran kaapelikortti ja MTV Total. Kanavat toimivat kyllä nyt asiakaspalveluun soiton jälkeen ihan moitteetta. Lähinnä vain ihmetyttää, minkä takia en pääse kirjautumaan omille sivuilleni.
Hei Makenveivi,

KaapeliTV palveluiden osalta omilla sivuilla on toistaiseksi mahdollista hallinnoida vain Mix kanavapaketteja. Koska sinulla ei ole kyseistä kanavapakettia, niin Omilla sivuilla ei ole tällä hetkellä mitään hallinnoitavia palveluita käytössä. Tästä syystä ei siis vielä ole mahdollista omille sivuille päästä.

Vastaa