Yritin selvittää laskutukseen liittyviä asioita oma palveluni kautta
- En voi lähettää viestiä asiakaspalveluun
- En voi vaihtaa sähköiseen laskutukseen, koska järjestelmä ei toimi, linkki ei toimi. Olen kokeillut internet explorer ja firefox!
- Minun käyttäjäoikeuteni eivät riitä oma palvelussani, vaikka olen kirjautunut omistajatunnuksilla?? En voi siirtää maksupäivää
- En voi ottaa yhteyttä laskutukseen, soittopyynnön merkeissä, kun se on harmaalla?
- Olen saanut laskun postitse, josta joudun maksamaan 2,90 euroa. Kukaan ei ole sanonut minulle, että paperilasku maksaa näin paljon. Kun tein nettiliittymän, kukaan ei erikseen edes tarjonnut minulle paperitonta laskutusvaihtoehtoa?
- Olette veloittaneet laitteet ja tarvikkeet 29 euroa, en ole saanut teiltä ADSL modeemia? Miten voitte laskuttaa sen jos ette ole edes sitä toimittanut?
Voitteko nyt soittaa minulle, että saadaan tämä laskutusasia kuntoon.
Kiitos
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.