Skip to main content

Mobiilidata ei toimi tabletissa?

  • 11. joulukuuta 2014
  • 1 kommentti
  • 60 katselukertaa

Otin tänään käyttöön teiltä tilatun tablettini (Samsung galaxy tab 3) ja tilasin siihen myös mobiilidatapaketin.
Laite näyttää että mobiilidata on yhdistetty, mutta nettiin tai minnekkään ei pääse tulee vain että "verkkosivu ei ole käytettävissä"
Mitä teen? Tarvitsen nettiä nopeasti! wifiä ei ole käytettävissä!

1 kommentti

  • 0 kommenttia
  • 2. tammikuuta 2014
Hei Silver!

Jos tarvitset nopeaa ratkaisua, niin oletko yhteydessä puhelimitse asiakaspalveluumme. Jos olet tänään paketin noutanut, niin siinä kestää hetken että paketti rekisteröityy meille vastaanotetuksi, jolloin sim-kortti aktivoituu. Kannattaa kokeilla laittaa sim-kortti uudelleen paikalleen. Kysyykö tabletti pin-koodia kun laitat sen paikalleeen?

Vastaa