Sim kortin aktivointi

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Sim kortin aktivointi ei onnistunut tekstiviestillä ohjeita noudattaen eikä kortin vaihdolle ole ohjaiden mukaisesti mahdollisuutta omilla liittymäsivuilla muissa palveluissa.

Pitääkö odotella tiistaihin asti ja soitella aspaan?

3 kommenttia

Täällä sama juttu. Uusi 4s, vanha asiakas. Omilla sivuilla vaihto ei onnistu. Murkkuni on aika kypsää viljaa 😞
Mikro-SIM-Kortin aktivointi EI vieläkään onnistu Soneralla!!!

Joululahjaksi hankittiin kaikille perheenjäsenille uudet Iphone 4s puhelimet. Hankinta tehtiin Sonera kaupasta 16.12. ja myyjä kertoi miten helposti mukanatulleet mikro-Simit aktivoidaan Soneran "Omat Sivut" kautta.

No Jouluaattona sitten paljastui ettei Soneran Omat sivuilta edes löydy kohtaa "Sim-kortin vaihto"

Soneran omissa ohjeissa kerrotaan että "Sim-kortin vaihto"-linkki pitäisi löytyä kohdasta: Omat Sivut /Tilattavat palvelut/Muut palvelut. - sellaista ei löydy.
Lähin löytämäni polku on: Omat Sivut/ Liittymän palvelut ja sopimukset/Tilaa uusi palvelu/Tilattavat palvelut/Muut palvelut, mutta täältäkään ei Sim vaihtoa löydy.

Mistä "Sim-kortin vaihto"-linkki löytyy?
Miten nyt toimia?
Miksi Soneran antamia ohjeita ei ole korjattu/tarkistettu?

Foorumilta käy ilmi että sama ongelma on vaivannut jo viikkoja eikä Sonera ole julkaissut ohjeet miten kuluttajan tulee toimia. Eikä "omat sivut" sisältöä ole korjattu.

Hyvää Joulua toivottaa ei kovin iloinen Lindbergin perhe!
Hei saarinka, nyblar-1 ja LINDBERG: Ongelma sim-kortin aktivoinnissa on tiedossamme ja selvittelemme parhaillaan asiaa. Sim-kortin aktivoimiseksi sinun kannattaa olla yhteydessä Asiakaspalveluumme 0200 17000 (ma-pe 8-20, la 9-16.30) tai käydä lähimmällä matkapuhelinkauppiaalla.

Vastaa