Skip to main content

Spotify Premium-tunnuksen resetointi?

  • 11. joulukuuta 2014
  • 3 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Tilasin Soneralta valokuituyhteyden, jonka kylkiäisinä tuli ilmainen Spotify Premium 2 vuodeksi. Asensin spotify freen koneelleni ja testasin sen toimivuutta facebook-tunnuksillani.

Eilen sähköpostiin sitten ilmestyi premiumin aktivointi-linkki. Tarkoituksenani oli luoda kokonaan uusi tunnus Spotifyyn, jotta myös avovaimo voisi käyttää halutessaan Spotifyä. Tunnusten luonti ei onnistunut vaan näyttöön ilmestyi virheilmoitus, jossa luki että sähköpostiosoitteelle oli jo rekisteröity spotify-tunnus. Yritin tunnusten luontia uudelleen,tällä kertaa Facebook-tunnuksillani ja sain Premiumin toimimaan.

Ongelmana on nyt se, että aina kun avopuoliso haluaa kuunnella spotifyä joutuisin antamaan hänelle facebook-tunnukseni, mitä en ymmärrettävästi haluaisi tehdä.Onko mahdollista että premium tilini voitaisiin resetoida ja lähettää aktivointi-linkki uudestaan, jotta voisin tehdä uudet tunnukset (tällä kertaa eri s.posti- osoitteella kuin oma facebook-osoite)?

Olinkin jo vikapalveluun yhteyksissä, josta asiaan tuli kieltävä vastaus, mutta haluaisin kuitenkin vielä jonkinlaisen varmistuksen asialle. Onko muilla ollut vastaavanlaisia ongelmia?

3 kommenttia

  • 0 kommenttia
  • 27. kesäkuuta 2012
Moikka T0rst1!

Samalle Spotify-tilille ei ole mahdollista muuttaa ilmoitettua sähköpostiosoitetta jälkikäteen, mutta voimme lopettaa nykyisen tilauksen ja tehdä toisen, käyttäen jotain uutta sähköpostiosoitetta. Tällöin voit pitää erillään Facebook- ja Spotify -tilisi ja Spotifyn käyttö perheen kesken onnistuu mukavammin.

Muutos onnistuu Asiakaspalvelussamme, soittamalla tai varaamalla meille soittoajan, jolloin me soitamme sinulle sopivaan aikaan.

  • 0 kommenttia
  • 27. kesäkuuta 2012
Kiitos nopeasta vastauksesta Hilda!

Valottaakseni hieman vikapalvelun kanssa käymääni keskustelua,ilmeisesti ongelman aiheuttaa se, että koska kyseessä on kampanja-tarjous uusille kiinteistösopimuskohteiden asiakkaille (jossa premium palvelusta ei tosiaan tarvitse maksaa mitään kahteen vuoteen) soneran laskutus menisi tästä jotenkin sekaisin? jos tunnukset poistaisi ja tilaisi palvelun uudelleen. Jos taas palvelusta olisi maksanut sen 9,95€ kuussa ongelmaa ei olisi. Näin siis itse asian ymmärsin.

Mutta jos tosiaan olet sitä mieltä että muutos onnistuu niin eihän siinä sitten kuin tekemään uutta tilausta.

  • 0 kommenttia
  • 27. kesäkuuta 2012
Hei vielä T0rst1!

Uusi lisenssi näyttäisi olevan nyt tilattuna. Aktivointilinkkikin on jo lähtenyt meiltä sähköpostilla.

Mukavia musiikin kuunteluhetkiä!

Vastaa