Skip to main content

Tilauksen peruutus

  • 11. joulukuuta 2014
  • 4 kommenttia
  • 46 katselukertaa

Kävi pienoinen moka tilatessa. Tilasin siis kaapeli tv kortin ja tilauksen jälkeen tajusin vasta tarkistaa tveeni ja kävikin niin ettei tv tue kyseistä asiaa joten miten voin perua tilauksen ennenkuin se edes käsitellään.

4 kommenttia

  • 0 kommenttia
  • 23. huhtikuuta 2012
Kannattaa varmaanki ottaa yhteyttä asiakaspalveluun tai varata soittoaika, niin sulle soitellaan takas :)

  • 0 kommenttia
  • 23. huhtikuuta 2012
Hei JoniPiispanen!

Kuten hautjon mainitsikin, muutokset tai tilauksen peruutus onnistuu Asiakaspalvelussamme.

Onko kyse mahdollisesti puuttuvasta kortinlukijasta? Löydät lisätietoa tarvittavista laitteista ja testatutlaitteet.fi -sivustolta. Mikäli tarvitset vuokrattavan CIv1-kortinlukijan, tilaus onnistuu Myyntipalvelustamme, 0800 133133 (ma-pe 8-20, la 9-16.30).

  • 0 kommenttia
  • 18. heinäkuuta 2014
Perun tekemäni tilaukseni puelimitse liittymän numero 040-1516994 .

  • 0 kommenttia
  • 21. heinäkuuta 2014
Moi eki130741! Tarvitsemme tarkempia tietoja, joten otatko yhteyttä asiakaspalveluumme joko puhelimitse 0200 17000 tai Facebookin, Twitterin tai Omien Sivujen kautta.

Vastaa