käyttäjätilin poistaminen Spotifysta

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 45 katselukertaa

Sonera suosittelee asiakkailleen Spotifyta. Voisitteko ystävällisesti sieltä Soneralta kertoa, että mikä on se sähköpostiosoite Spotify.com'issa johon voi lähettää sähköpostia SPOTIFY PALVELUN YLLÄPITOON, kun haluan poistaa käyttäjätilini Spotifysta!!! Tämä on tosi tärkeä tieto, koska Spotifyn sivuilta sitä ei löydä! Eihän Sonera halua sitoa asiakkaitaan Spotifyn vangiksi, mutta ilmeisesti Spotifyn omistajat haluavat, koska he eivät anna ko. asiasta mitään informaatiota nettisivuillaan ainakaan niin, että informaation löytäisi ilman monen tunnin tutkimusta... Minulla on jo mennyt asian etsimiseen kaksi tuntia,
enkä ole löytänyt vastausta, vaikka osaan englantia hyvin...
(Spotifyn "omasta profiilista" voi kyllä lopettaa Spotifyn tilaamisen, jos on ostanut palvelun suoraan Spotifylta, mutta MITEN POISTAN SÄHKÖPOSTIOSOITTEENI SPOTIFYN TIEDOISTA? Minulla oli yhdessä puhelimessani Soneralta kuuden kuukauden ilmainen Spotify Premium, mutta kun siirsin tuon lähes käyttämättömän puhelinnumeroni toiselle operaattorille, Spotify Premium lakkasi Soneran toimesta (onneksi!) ja Spotifyn omassa profiilissani lukee nyt, että minulla on SPOTIFY FREE, mutta haluan silloin käyttämäni sähköpostiosoitteeni vapautettua Spotifysta. Minulla on tällä hetkellä toisella sähköpostiosoitteellani aktiivinen Soneran Spotify Premium.)

1 kommentti

Hei sitruuna !

Soneralta tosiaan lakkautetaan laskutus, jolloin tili jää voimaan Free-versiona. Näihin tileihin, käyttäjätunnuksiin tai sähköpostiosoitteisiin emme pääse täältä kautta käsiksi, vaan lopetus tapahtuu suoraan Spotifyn kautta.
Löytäisitkö täältä apua?:
http://community.spotify.com/t5/Help-Ac ... d=some5818
Jos et valmista kysymys-vastaus -paria löydä, voit kirjoittaa kysymyksesi tuonne itse niin sinulle vastaan sitten siihen. Tämän kautta luulisin asian hoituvan.

Vastaa