Skip to main content

sähköpostiin kirjautuminen ei onnistu

  • 11. joulukuuta 2014
  • 3 kommenttia
  • 21 katselukertaa

En pysty kirjautumaan sähköpostiini. Outlook express ilmoittaa "Ongelma kirjauduttaessa sähköpostipalvelimeen. Salasanaa ei hyväksytty. Tili: 'mail.inet.fi', Palvelin: 'mail.inet.fi', Protokolla: POP3, Palvelimen vastaus: '-ERR [SYS/TEMP] message store is temporarily unavailable', Portti: 110, SSL-suojattu: Ei, Palvelinvirhe: 0x800CCC90, Virhenumero: 0x800CCC92"
Vaihdoin laajakaistan liikkuvaan laajakaistaan noin kuukausi sitten.

3 kommenttia

  • 0 kommenttia
  • 14. lokakuuta 2009
Jos Outlook Expressin tiliasetuksiin on määritetty kiinteän laajakaistaliittymän mukana tulleet käyttäjätunnukset ja salasanat, ei kirjautuminen tule onnistumaan, koska sähköpostilaatikko on poistettu liittymän irtisanomisen yhteydessä. Kyseistä sähköpostilaatikkoa ei voi siirtää Liikkuva Laajakaista -liittymään.

T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu

aina
Meilaaja
  • Meilaaja
  • 497 kommenttia
  • 15. lokakuuta 2009
Mitkä mahdollisuudet Sonera tarjoaa kiinteästä liikkuvaan liittymään vaihtavalle käyttäjälle säilyttää käytössä ollut inet-sähköpostiosoite? Voiko esim. vanhan osoitteen saada siirrettyä toisen kiinteän liittymän lisäosoitteeksi?

Ilmaissähköposteja toki on tarjolla, mutta tiedon välittäminen sähköpostiosoitteen vaihtumisesta voi olla vaikeaa.

  • 0 kommenttia
  • 15. lokakuuta 2009
Jos sinulla on toinen kiinteä Sonera Laajakaistaliittymä, ja kaikkia toisen liittymän lisäpostilaatikoita ei ole otettu käyttöön, on sähköpostiosoite mahdollista siirtää toiseen kiinteään Sonera Laajakaistaliittymään lisäpostilaatikoksi.

T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu

Vastaa