Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
DigiHate
Vakiokalustoa ☆
  • 85 custom-general.kudos
  • 203 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Liigapassi tarjous 10e/kk 3kk ajan...

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Sähköpostiin kolahti tänään otsikon mukainen tarjous.

 

Mulla jo on Telia-TV. 

Kuitenkin kun tarjouksesta klikkailee eteenpäin ja tunnistautuu, tulee ostoskoriin tuote normaalihinnalla 29,90e/kk.

 

????

2 vastausta
SannaMKoo
Moderaattori
Moderaattori
  • 396 custom-general.kudos
  • 635 custom-general.replies
  • 75 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Kuulostaa tosiaan erikoiselta jos hinta sinulla yhtäkkiä pompsahtaa kuitenkin tavalliseen kuukausihintaan vaikka etenet saamasi viestin kautta. Kyseessä on todennäköisesti jokin bugi, jonka haluamme tietenkin tarkistaa ja selvittää!

 

Näin Yhteisön kautta meillä ei ole pääsyä asiakastietoihisi, mutta jos kirjaudut täältä asiakassivuillesi, niin voimme homman katsoa heti kuntoon oikeaan alanurkkaan ilmestyvän chat-painikkeen kautta.

Telia Yhteisö moderaattori | Samsung Galaxy S21 | Garmin Venu 2S | Lukutoukka | TV-sarjat

DigiHate
Vakiokalustoa ☆
  • 85 custom-general.kudos
  • 203 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Chatin kautta homma onnistui, mutta sielläkin asia siirtyi keskenkaiken asiakaspalveluun.

 

Vaikka asiani oli asiakaspalvelussa, ei aluksi tilaaminen ja samantein päättäminen tarjousjakson loppuun meinannut onnistua ennen kuin gonahtamalla erikseen, että "en sit ota, jos peruminen tarvii vielä jotenkin erikseen sopia, VAIKKA juuri keskustelen asiakaspalvelun kanssa, mihin peruminen kuuluu ilmoittaa"... ...grrrrRRRRR!!!

 

Itse syytä spostin linkin kautta tehtävän tilauksen johtamiseen normaalihintaiselle sivulle ei tullut selvyyttä.