Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Antsa92
Vakiokalustoa
  • 42 custom-general.kudos
  • 107 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Asiakaspalvelu chat Minun Telia sovellukseen

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Näin me puhelimen käyttäjät tavoitettaisiin helpommin asiakaspalvelu sillä chatilla. Selaimella käyttäminen on tosi kökköä. Olisi helpompaa tavoittaa asiakaspalvelu sovelluksella. Tästä on jo kuullemma tullu palautetta mut annetaan lisää et moni haluu asiakaspalvelu chatin sovellukseen.

 

Miksi Telia haluu ohjata ihmisiä soittaa maksulliseen numeroon kuin et annetaan tavoittaa chatissa ilmaiseksi? Tuntuu et Telia ei halua panostaa asiakaspalvelu chattiin eikä kehittää sitä.

9 vastausta
Sekunti
Kunniajäsen
  • 1774 custom-general.kudos
  • 2326 custom-general.replies
  • 179 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Terve @Antsa92Hymiö Erittäin onnellinen

 

Onko kyseessä yksityishenkilöiden chat-palvelu? Miten haluaisit parantaa tuota nykyistä Omien Sivujen 24/7 chat-asiakaspalvelua selainversiossa tai millä tavalla haluaisit sitä kehittää esim. riisuttu versio, jossa tavoittaa asiakaspalvelijan suoraan? Testasin tuon chatin ja ainakin itselläni toimii kuten ennenkin. Jos käytät mainosesto-ohjelmaa, niin nämä voivat tulkita tuon chat-palkin mainokseksi, joten sivusto kannattaa lisätä valkoiselle listalle tai kytkeä ohjelmisto pois vierailun aikana.

 

Omat_Sivut_chat.png

 

Telia kyllä parantaa jatkuvasti yhteyksiä ja toiveita kuunnellaan. Niitä ei vain toteuttaa sormia napsauttamalla. Uskon, että tuo Minun Telia -sovellus chat-ominaisuus on kirjattu ylös. Ainakin itse pidän uutuuspalvelun Dot asiakaspalvelun chatista tosi paljon, joten odotan samanlaista myös Minun Telia -sovellukseen. Varmaan jotain tämän tapaista tarkoitat?

 

app-screenshot-customer-service.png

 

 

Niin, asiasta kolmanteen eli Telian virallisia yhteydenottoväyliä on lisäksi muun muassa:

Voit valita itsellesi sopivimman tavan tavoittaa - ihan ilmaiseksi. Nämä kaikki väylät löydät tutusta osoitteesta: https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot

 

Toivottavasti näillä vinkeillä löydät yhteyden Teliaan myös jatkossakin! Hymiö Onnellinen

 

¸¸.•*¨*•♫Telia 5G lähettiläs 2021¸¸.•*¨*•♫
"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich
Antsa92
Vakiokalustoa
  • 42 custom-general.kudos
  • 107 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Juuri sitä tarkoitan ja tarkoitan myös sitä että tuo yksityishenkilöiden chat-palvelu löytyisi Minun Telia sovelluksista https://play.google.com/store/apps/details?id=com.sonera.selfservice&hl=fi ja https://itunes.apple.com/fi/app/minun-telia/id434697268?l=fi&mt=8

 

Olisi hyvä asia jos asiakaspalvelijan tavoittaisi myös sen kautta.

Purnipsi
Kunniajäsen
  • 2013 custom-general.kudos
  • 3333 custom-general.replies
  • 135 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Kannatetaan, olisi kätevää tai ainakin jos olisi nappi, josta aukeisi suoraan uuteen selainikkunaan tuo chat.

Sekunti
Kunniajäsen
  • 1774 custom-general.kudos
  • 2326 custom-general.replies
  • 179 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Purnipsi@  kirjoitti:

Kannatetaan, olisi kätevää tai ainakin jos olisi nappi, josta aukeisi suoraan uuteen selainikkunaan tuo chat.


Sama täällä. Jätin Minun Telia -sovelluksessa ehdotuksen uudelleen "Anna palautetta"-osiossa Hymiö Onnellinen

¸¸.•*¨*•♫Telia 5G lähettiläs 2021¸¸.•*¨*•♫
"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich
JoonasLam
Moderaattori
Moderaattori
  • 279 custom-general.kudos
  • 665 custom-general.replies
  • 35 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Laitoin tästä myös meidän päässä kyselyä eteenpäin, että missä mennään tämän kanssa. Kieltämättä chat olisi mukava lisä sovellukseen ja muistelen, että tästä on ollut aiemmin puhetta, mutta varmistellaan asiaa vielä!

Telia Yhteisön moderaattori | *insert quote here*

Antsa92
Vakiokalustoa
  • 42 custom-general.kudos
  • 107 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Ilmoita sit mitä ne vastasi.

Merja_J
Moderaattori
Moderaattori
  • 888 custom-general.kudos
  • 1306 custom-general.replies
  • 83 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hyviä uutisia! Saimme tiedon että chat on tuloillaan myös sovelluksen puolelle ja se on tarkoitus julkaista vielä tämän vuoden puolella. Ei siis tarvitse enää kauan odotella.

| Telia Yhteisön moderaattori | Apple iPhone 12 | Apple Watch SE | C More
Kboushehti
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Antsa92@  kirjoitti:

Näin me puhelimen käyttäjät tavoitettaisiin helpommin asiakaspalvelu sillä chatilla. Selaimella käyttäminen on tosi kökköä. Olisi helpompaa tavoittaa asiakaspalvelu sovelluksella. Tästä on jo kuullemma tullu palautetta mut annetaan lisää et moni haluu asiakaspalvelu chatin sovellukseen.


Miksi Telia haluu ohjata ihmisiä soittaa maksulliseen numeroon kuin et annetaan tavoittaa chatissa ilmaiseksi? Tuntuu et Telia ei halua panostaa asiakaspalvelu chattiin eikä kehittää sitä.

Edit SaJoonas: muokattu quote

SaJoonas
Moderaattori
Moderaattori
  • 305 custom-general.kudos
  • 661 custom-general.replies
  • 69 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Kboushehti Mistä sinulle on tullut tällainen fiilis? Tavoitteena ei ole ohjata ihmisiä soittamaan maksulliseen numeroon. Haluamme, että asiakkaalla on mahdollisuus valita itselleen mieluisin asiointikanava ja asioida siellä. Itsepalvelukanavien käyttö tulee kasvamaan tulevaisuudessa entisestään, joten asiakaspalvelun ohella panostamme yleisesti myös Minun Telia -palvelun kehittämiseen, jotta mahdollisimman moni asia olisi sovelluksen ja Telia.fi -sivujen kautta mahdollista hoitaa ilman erillistä yhteydenottoa asiakaspalveluun.

| Telia Yhteisön moderaattori | Apple | Juokseminen ja salitreeni |
Tämän osion uusimmat keskustelut