Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Feodor
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 9 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Minun Telia -sovellukseen kirjautuminen ei onnistu viimeisen päivityksen jälkeen

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Puhelimeni Minun telia -sovellus päivitettiin kolme päivää sitten ja päivityksen jälkeen sinne pitäisi nyt kirjautua. Aiemmin tällaista kirjautumista ei ollut. Sormenjälki riitti. Nyt sinne ei onnistu kirjautuminen millään keinoin olemassa olevista tavoista. Netissä kyllä kirjautuminen onnistuu. Puhelimeni on Android-puhelin. Android on viimeisin päivitys. Sovelluksen poistaminen ja uudelleen asentaminen ei auta.

 

Puhelimessani on Telia tietoturvapalvelu +Freedom.

 

Sovelluksen päivityksessä on joku mennyt vikaan.

 

14 vastausta
kiisseli67
Kunniajäsen
  • 2580 custom-general.kudos
  • 4108 custom-general.replies
  • 340 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei @Feodor !

Itse kokeilin juuri kirjautua Minun Telia -sovellukseen mobiilivarmenteella ja se ainakin toimi. Sitten lisäsin asetuksista biometriikalla kirjautumisen (sormenjälki) uudelleen.

Minulla on myös Android puhelin ja Telia tietoturva käytössä siinä.

Oli tullut ihan uusi ulkoasu sovellukseen ja siitä löytyi myös sovellukset : Telia TV, AR by Telia ja Turvapaketti lisää kohdasta.

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
Sekunti
Kunniajäsen
  • 1770 custom-general.kudos
  • 2323 custom-general.replies
  • 179 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Samaa mieltä @kiisseli67 kanssa. Isot päivitykset joskus tuuppaavat lopettamaan sovelluksen istunnot, mutta riittää uudelleen sisäänkirjautuminen ja biometriikan kytkeminen päälle takaisin.🙂

¸¸.•*¨*•♫Telia 5G lähettiläs 2021¸¸.•*¨*•♫
"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich
JuhoOlliLo
Telialainen
Telialainen
  • 146 custom-general.kudos
  • 552 custom-general.replies
  • 51 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Feodor  kirjoitti:

Puhelimeni Minun telia -sovellus päivitettiin kolme päivää sitten ja päivityksen jälkeen sinne pitäisi nyt kirjautua. Aiemmin tällaista kirjautumista ei ollut. Sormenjälki riitti. Nyt sinne ei onnistu kirjautuminen millään keinoin olemassa olevista tavoista. Netissä kyllä kirjautuminen onnistuu. Puhelimeni on Android-puhelin. Android on viimeisin päivitys. Sovelluksen poistaminen ja uudelleen asentaminen ei auta.


Sovellukseen tehtiin iso päivitys ja tästä syystä se pyytää kirjautumaan uudestaan.

 

Kokeiletko vielä seuraavan  toimenpiteen että onko siitä apua: Asetukset-> Sovellukset-> Minun Telia-> Tallennustila-> Poista tiedot.

Vaikka sovelluksen poistaa niin siitä jää tietoja puhelimeen muistiin, mutta edellä mainitun toimenpiteen pitäisi poistaa kaikki sovelluksella olevat tiedot. Se ei siis poista itse sovellusta. Tämän jälkeen kokeile kirjautua sovellukseen pankkitunnuksilla, mobiilivarmenteella tai Telia Tunnuksella.

Feodor
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 9 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Ei onnistu sittenkään, ei edes ohjelman poiston jälkeisen puhelimen uudelleen käynnistämisen jälkeenkään.

PiaJo
Telialainen
Telialainen
  • 222 custom-general.kudos
  • 971 custom-general.replies
  • 72 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Feodor  kirjoitti:

Ei onnistu sittenkään, ei edes ohjelman poiston jälkeisen puhelimen uudelleen käynnistämisen jälkeenkään.


Vastaan ei ole yleistä häiriötä tullut, että olisi ollut isompaa häiriötä päivityksen jälkeen. Mitä se ilmoittaa, kun yrittää kirjautua vai eikö se anna ollenkaan kirjautua? Oletko kokeillut uudelleen vielä poistaa ja asentaa sovellusta? Minkämerkkinen puhelin sinulla on käytössäsi? 

Feodor
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 9 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Ilmoittaa että: "Kirjautumisessa meni jotain pieleen. Yritä uudestaan.  Olen kokeillut monta kerta ja kaikilla kirjautumistavoilla. Puhelin on Samsung Galaxy A70. Liittyneekö jotenkin mainosten estoon?  En kyllä muista olenko asettanut. Mutta on asennettuna ainakin ohjelma Free Ad Blocker.

kiisseli67
Kunniajäsen
  • 2580 custom-general.kudos
  • 4108 custom-general.replies
  • 340 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Feodor  kirjoitti:

Ilmoittaa että: "Kirjautumisessa meni jotain pieleen. Yritä uudestaan.  Olen kokeillut monta kerta ja kaikilla kirjautumistavoilla. Puhelin on Samsung Galaxy A70. Liittyneekö jotenkin mainosten estoon?  En kyllä muista olenko asettanut. Mutta on asennettuna ainakin ohjelma Free Ad Blocker.


Kokeile ilman tuota Ad Blockeria tai poista se ainakin Minun Telian kohdalta.

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
PiaJo
Telialainen
Telialainen
  • 222 custom-general.kudos
  • 971 custom-general.replies
  • 72 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Feodor  kirjoitti:

Ilmoittaa että: "Kirjautumisessa meni jotain pieleen. Yritä uudestaan.  Olen kokeillut monta kerta ja kaikilla kirjautumistavoilla. Puhelin on Samsung Galaxy A70. Liittyneekö jotenkin mainosten estoon?  En kyllä muista olenko asettanut. Mutta on asennettuna ainakin ohjelma Free Ad Blocker.


Pystytkö kokeilemaan siten, että otat tuon Free Ad Blockerin pois päältä? Ei kyseinen sovellus nyt mainoskaan ole, mutta jos siellä on jotain sellaista, minkä toinen sovellus katsoo sen olevan sellainen. 

Feodor
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 9 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Poistin sekä Ad Blockerin että Minun Telian ja asensin Minun Telian uudelleen, mutta ei kirjautumiseen auttanut sekään.

Tämän osion uusimmat keskustelut