Hei @ARVO1014641344 ja tervetuloa tänne Yhteisöön! Täältä löydät usein vastauksen askarruttaviin kysymyksiin ja voit niitä koska vaan kysyä
Joko löysit PUK-koodin? Tuossa yllä @kiisseli67 on aiemmin linkannut ohjeisiin, jotka neuvovat PUK-koodin tarkistamiseen. Eli löydät sen kirjautumalla telia.fi:llä omiin tietoihisi ja menemällä seuraavaa reittiä liittymän tietoihin: Liittymäni ja palveluni - klikkaa kyseistä liittymää, jonka PUK-koodin tarvitset - vasemman puoleisessa laatikossa liittymätyyppi-otsikon alta löydät PUK-koodin.
Suosittelen lataamaan Minun Telia -sovelluksen puhelimeen tai tabletille. Tietenkään se ei auta tilanteessa, jossa puhelin on lukossa, mutta jos sinulla on useita liittymiä nimissäsi, ja vaikka jonkin toisen laitteen PUK-koodia joskus vaaditaan, niin näet helposti sen sieltä sovellukselta. Minun Telia -sovelluksen kautta pystyy hallinnoimaan kaiken kaikkiaan todella näppärästi kaikkia palveluitaan, maksamaan laskuja tai olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme jne.