Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Evepossu
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Miten saan numeroni näkyviin vastaanottajalle

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei! Minulla on honor 8 lite, ja aina kun soitan jollekkin minulla näkyy tuntematon numero. Miten saan sen pois ja edellisessä puhelimessa siis ei näkynyt että olisi tuntematon numero. 

Edit RaMaria: Muokattu otsikkoa

3 vastausta
Sekunti
Kunniajäsen
  • 1781 custom-general.kudos
  • 2333 custom-general.replies
  • 180 custom-general.solutions

@Evepossu kirjoitti:

Hei! Minulla on honor 8 lite, ja aina kun soitan jollekkin minulla näkyy tuntematon numero. Miten saan sen pois ja edellisessä puhelimessa siis ei näkynyt että olisi tuntematon numero. 

Hei @Evepossu ja tervetuloa!

Jos oikein muistan, niin Numerovalitsin > Kolme vaakaviivaa > Asetukset > Lisäasetukset > Soittajan tunnus > Näytä numero lähtevissä numeroissa

Käytännössä Android-käyttöjärjestelmän asetusvalikosta. Löytyikö? Hymiö Onnellinen

¸¸.•*¨*•♫Telia 5G lähettiläs 2021¸¸.•*¨*•♫
"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich
tilasto
Kunniajäsen
  • 1069 custom-general.kudos
  • 1363 custom-general.replies
  • 101 custom-general.solutions

Ainakin laittamalla *31# numeron eteen johon soitat. Puhelimen asetuksissa voi myös yleensä määritellä näytetäänkö numero vai ei. Käyttöohjeessa on yleensä kerrottu kuinka tuo tapahtuu.

eth1.fi

Kaikki oikeudet pidätetään
All rights reserved

Purnipsi
Kunniajäsen
  • 2149 custom-general.kudos
  • 3524 custom-general.replies
  • 137 custom-general.solutions

Tarkoitatko kenties sitä, että puhelimessa näkyy "tuntematon" oheisella tavalla? Tuo on Telian testinumero.IMG_20170824_161410.jpg

Tarkoittaa sitä, ettei soitettava numero ole puhelimen osoitteistoon tallennettu, ja siten tuntematon numero puhelimen osoitekirjalle.