Skip to main content

PIN-koodi kolme kertaa väärin

  • 9. syyskuuta 2017
  • 2 kommenttia
  • 131 katselukertaa

Apua äkkiänpin koodi mulle ,kirjoitin 3 kertaa väärin ja Puh mykkä nyt

Edit IlariJR: otsikkoa muokattu.

kiisseli67
Virtuaalihahmo
Forum|alt.badge.img+7
  • Virtuaalihahmo
  • 10. syyskuuta 2017

Hei  ja tervetuloa Telian yhteisöön!

Tarvitset nyt 8-numeroisen PUK-koodin, jotta saat liittymän taas toimimaan.

PUK-KOODIN SAAT:

  1. Helpoiten ja veloituksetta kirjautumalla Teliaan. Kirjautuneena löydät PUK-koodin: Liittymäni ja palveluni -> Liittymänumero, jolle PUK-koodi tarvitaan. Klikkaa kyseisen liittymän numeroa niin avautuu näkymä nykyinen liittymäsi, jonka alaosasta löytyy liittymän 8 numeroinen PUK-koodi.
  2. Asiakaspalvelustamme tai käymällä myyntipisteellämme. Koodin antaminen asiakaspalvelusta tai myyntipisteeltä maksaa 15 €.
  3. Veloituksetta asiakaspalvelunumerosta, kun valitset soittaessasi itsepalveluvaihtoehdon.

Mikäli työnantajasi maksaa liittymäsi puhelinlaskun, käytössäsi on yritysliittymä. Yritysliittymän PUK-koodit saat:

  1. Soittamalla yritysasiakaspalveluumme: 020 693 693 (mpm/pvm).
  2. Pyytämällä yrityksesi matkapuhelinasioista vastaavaa henkilöä tarkistamaan PUK-koodisi Yritysportaalista.

Jos sinulla on Prepaid-liittymä, löydät PUK-koodin vain alkuperäisestä ostopakkauksesta. Jos pakkaus on kadonnut, voit selvittää Prepaid-liittymän PUK-koodin myyntipisteellämme.

Mikäli SIM-kortti vaihtuu, muuttuvat PIN- ja PUK-kooditkin.


Sekunti
Somettaja
Forum|alt.badge.img+4
  • Somettaja
  • 10. syyskuuta 2017

@kiisseli67 kirjoitti:

Hei  ja tervetuloa Telian yhteisöön!

Tarvitset nyt 8-numeroisen PUK-koodin, jotta saat liittymän taas toimimaan.

PUK-KOODIN SAAT:

  1. Helpoiten ja veloituksetta kirjautumalla Teliaan. Kirjautuneena löydät PUK-koodin: Liittymäni ja palveluni -> Liittymänumero, jolle PUK-koodi tarvitaan. Klikkaa kyseisen liittymän numeroa niin avautuu näkymä nykyinen liittymäsi, jonka alaosasta löytyy liittymän 8 numeroinen PUK-koodi.
  2. Asiakaspalvelustamme tai käymällä myyntipisteellämme. Koodin antaminen asiakaspalvelusta tai myyntipisteeltä maksaa 15 €.
  3. Veloituksetta asiakaspalvelunumerosta, kun valitset soittaessasi itsepalveluvaihtoehdon.

Mikäli työnantajasi maksaa liittymäsi puhelinlaskun, käytössäsi on yritysliittymä. Yritysliittymän PUK-koodit saat:

  1. Soittamalla yritysasiakaspalveluumme: 020 693 693 (mpm/pvm).
  2. Pyytämällä yrityksesi matkapuhelinasioista vastaavaa henkilöä tarkistamaan PUK-koodisi Yritysportaalista.

Jos sinulla on Prepaid-liittymä, löydät PUK-koodin vain alkuperäisestä ostopakkauksesta. Jos pakkaus on kadonnut, voit selvittää Prepaid-liittymän PUK-koodin myyntipisteellämme.

Mikäli SIM-kortti vaihtuu, muuttuvat PIN- ja PUK-kooditkin.


Tukisivusto:

https://www.telia.fi/asiakastuki/liittymat/puhelimen-kaytto/puk-koodit :smileyhappy:


Vastaa