Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
afatron
Uusi keskustelija
  • 3 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Prepaid saldokyselyt 15400 numeron kautta ei toimi

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Minulla on prepaid liittymä, en pysty tarkistamaan saldoa 15400 numeron kautta. Vastausta ei tule. Myös PREPAID PERHE OK viesti ei tee mitään.

 

Liittymässä on saldoa 18 euroa, latasin myös saldoa äsken.

 

Mitään estoasetuksia ei ole, ja kokeilin myös kahdella eri puhelimella.

7 vastausta
PiaJo
Telialainen
Telialainen
  • 214 custom-general.kudos
  • 909 custom-general.replies
  • 68 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@afatron  kirjoitti:

Minulla on prepaid liittymä, en pysty tarkistamaan saldoa 15400 numeron kautta. Vastausta ei tule. Myös PREPAID PERHE OK viesti ei tee mitään.

 

Liittymässä on saldoa 18 euroa, latasin myös saldoa äsken.

 

Mitään estoasetuksia ei ole, ja kokeilin myös kahdella eri puhelimella.


Onko sinulla vanhempi puhelin käytössä vai älypuhelin? Jos vanhempi puhelin käytössäsi, niin merkistötuki asetuksista pitäisi muuttaa laajasta suppeaksi. Oletko aiemmin kokeillut saldokyselyä puhelimesta?

afatron
Uusi keskustelija
  • 3 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Minulla on sekä että. Kokeilin iPhone SE:lla. Vihdoinkin tuli läjä vastauksia kerralla lähes vuorokauden päästä. Eli tein kaiken oikein, vastaukset vaan tuli vuorokauden viiveellä. Telian päässä oli jotain pielessä.

afatron
Uusi keskustelija
  • 3 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Ja jos olisi väärät merkit, niin saisin "invalid service request" vastauksen. Minulla sen sijaan mitään vastausta ei kuulunut.

PiaJo
Telialainen
Telialainen
  • 214 custom-general.kudos
  • 909 custom-general.replies
  • 68 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@afatron  kirjoitti:

Minulla on sekä että. Kokeilin iPhone SE:lla. Vihdoinkin tuli läjä vastauksia kerralla lähes vuorokauden päästä. Eli tein kaiken oikein, vastaukset vaan tuli vuorokauden viiveellä. Telian päässä oli jotain pielessä.


Tiedossamme ei ole ollut tästä syytä, että kyseisessä palvelussa olisi ollut häiriötä. Laitan tästä meidän tekniselle tuotepäällikölle yleisesti kyselyä tilanteestasi. Todennäköisesti tarvitsisimme liittymänumeron, mistä on kyse. Sitä ei tähän voi laittaa, joten silloin tarvitsisimme kirjaamasi häiriöilmoituksen.

Sekunti
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 1775 custom-general.kudos
  • 2257 custom-general.replies
  • 179 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei @afatron! Jos saldokyselyä yrittää iPhonessa, niin viestit eivät välttämättä toimi iMessagen kautta. Löytyisikö tuo saldokysely myös tämän valikon kautta:

  • Asetukset 
  • Mobiilidata

 

Toimiiko tuossa puhelimessa muuten puhelut, viestit ja netti normaalisti, kun siinä on saldoa ja olet käynnistänyt puhelimen uudelleen? Onko prepaidliittymä voimassa? 🙂

¸¸.•*¨*•♫Telia 5G lähettiläs 2021¸¸.•*¨*•♫
"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich
PiaJo
Telialainen
Telialainen
  • 214 custom-general.kudos
  • 909 custom-general.replies
  • 68 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@afatron  kirjoitti:

Minulla on sekä että. Kokeilin iPhone SE:lla. Vihdoinkin tuli läjä vastauksia kerralla lähes vuorokauden päästä. Eli tein kaiken oikein, vastaukset vaan tuli vuorokauden viiveellä. Telian päässä oli jotain pielessä.


Yleistä häiriötä ei ole ollut tiedossa viikonlopun aikana. Häiriö on voinut johtua esim. alueellisesta verkon hetkellisestä häiriöstä. Tämäkin on vain arvelua, koska ei ole tarkempia tietoja tiedossamme. 

afatron
Uusi keskustelija
  • 3 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei Sekunti, vastasin jo kaksi päivää sitten, että vika oli Telian päässä, sain melkein vuorokauden päästä viestin lähettämisen jälkeen kerralla kaikki vastaukset. Ei kuulunut mitään, sitten tuli kaikki vastausviestit.

 

Puhelimessani ja asetuksissa ei ollut mitään vikaa. Ei tarvitse enää vastata, kun nyt vika on korjattu, ja vastaukset saldokyselyihin tulevat melkein heti.