Puhelinliittymän PIN2-koodi??

  • 20 April 2019
  • 3 kommenttia
  • 1212 katselukertaa

Käyttäjätaso 7

Minulla on Telian Yhteys puhelimeen liittymä ja tulipa vastaan tällainen asia , että esim. puhelin appin asetuksissa voi määritellä erikseen sallitut numerot , mutta puhelin kysyy siinä tapauksessa PIN2-koodia , jotta asetuksiin pääsee.

 

Liittymän mukana toimitetussa dokumentaatiossa ei sitä oletus PIN2:ta ole mainittu ja enpä sitä mistään muualtaltakaan toistaiseksi ole löytänyt. Itse en ole PIN2-koodia miksikään muuttanut , joten sen oletuksen pitäisi ymmärtääkseni toistaiseksi toimia , kun vain tietäisin , mikä se on. Vaihtaminenkaan ei toimi , kun puhelin kysyy ensimmäiseksi sitä nykyistä.

 

Mistäköhän sen PIN2:n saisin / löytäisin????

 

Tavallisen PIN-koodin toki tiedän ja olen sen vaihtanut haluamakseni


3 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Telian laskuliittymien sim-korttien oletusarvoiset pin-koodit ovat

 

PIN0000
PIN21111

 

Jos saat PIN tai PIN2-koodin menemään lukkoon, avauskoodit PUK ja PUK2 löytyvät mm. Omilta Sivuilta kiviukko / liittymäni ja palveluni / liittymän puhelinnumero.

 

Telian Prepaid-liittymissä PIN on yksilöllinen ja se on merkitty sim-kortin kehykseen. Prepaid-liittymien PIN2 on aluksi 1111. Prepaid-liittymien tietoja ei näe Omilta Sivuilta.

Käyttäjätaso 7

@irritus@  kirjoitti:

Telian oletusarvoiset pin-koodit ovat

 

PIN0000
PIN21111

 

Jos saat PIN tai PIN2-koodin menemään lukkoon, avauskoodit PUK ja PUK2 löytyvät mm. Omilta Sivuilta kiviukko / liittymäni ja palveluni / liittymän puhelinnumero.

 


Juu PIN , PUK1 ja PUK2 kyllä ovat tiedossa , vain tuo PIN2 oli hukassa  , kun sitä ei liittymän dokuissa ollut.

 

No nyt on tiedossa , kiitos.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Kun PUK- ja PUK2-avaimet ovat tiedossa, voit aina asettaa PIN- ja PIN2-koodit suoraan tietämättä niitä.

 

PIN-koodin asettaminen PUK-avaimen avulla, näppäile puhelimen numerovalitsimeen:

 

* * 0 5 * PUK-avain * uusi PIN-koodi * uusi PIN-koodi uudelleen #

 

PIN2-koodin asettaminen PUK2-avaimen avulla, näppäile puhelimen numerovalitsimeen:

 

* * 0 5 2 * PUK2-avain * uusi PIN2-koodi * uusi PIN2-koodi uudelleen #

Vastaa