peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
58034 Jäsentä
161654 Kirjoitusta

Telia yhteisö on nyt myös laiteyhteisö

Lue lisää
Yhteistyössä OnePlus

Vastaajan poiskytkentä ja soitonsiirtojen hallinnointi telia.fi -sivustolla



Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎09-04-2019
Kirjoituksia: 6
1/26

Vastaajan poiskytkentä ja soitonsiirtojen hallinnointi telia.fi -sivustolla

Sivulla https://www.telia.fi/asiakastuki/liittymat/puhelimen-kaytto/vastaaja on ohje vastaajan hallinnoimiseksi:

 

Vastaajan asetukset

Voit muokata vastaajan asetuksia, esim. tervehdyksiä ja PIN-asetuksia, kirjautumalla Teliaan. Pääset asetuksiin seuraavaa polkua:

  1. Valitse oma liittymäsi (esim. 0401234567)
  2. Valitse Vastaaja
  3. Valitse välilehti Asetukset

Oma liittymä-sivulla ei voi valita Vastaaja, koska sellaista ei ole.

 

Yritin kysyä asiaa Chatistä, mutta en asiakaspalvelija ei vastannut kysymykseeni, vaan sulki Chatin.  Tällaistako on Telian asiakaspalvelu?  Miten saan vastaajan pois päältä kirjauduttuani telia.fi sivustolle?

 

EDIT: Otsikkoa muokattu vastaamaan koko ketjun aiheita

 

0 tykkäystä
25 vastausta
Velho
Velho
Rekisteröitynyt: ‎15-08-2015
Kirjoituksia: 2 111
2/26

Vs: Vastaajan poiskytkentä ja soitonsiirtojen hallinnointi telia.fi -sivustolla


@Oboisti  kirjoitti:

Sivulla https://www.telia.fi/asiakastuki/liittymat/puhelimen-kaytto/vastaaja on ohje vastaajan hallinnoimiseksi:

 

Vastaajan asetukset

Voit muokata vastaajan asetuksia, esim. tervehdyksiä ja PIN-asetuksia, kirjautumalla Teliaan. Pääset asetuksiin seuraavaa polkua:

  1. Valitse oma liittymäsi (esim. 0401234567)
  2. Valitse Vastaaja
  3. Valitse välilehti Asetukset

Oma liittymä-sivulla ei voi valita Vastaaja, koska sellaista ei ole.

 

Yritin kysyä asiaa Chatistä, mutta en asiakaspalvelija ei vastannut kysymykseeni, vaan sulki Chatin.  Tällaistako on Telian asiakaspalvelu?  Miten saan vastaajan pois päältä kirjauduttuani telia.fi sivustolle?

 

 

 


Hei ja tervetuloa Yhteisöön!

 

Jos olen aivan oikein ymmärtänyt, niin vastaajaa hallinnoidaksesi tulee telia.fi -sivustolle kirjautua puhelinnumerollasi, alla olevien ohjeiden mukaisesti. Teitkö jo tällä tavalla?

 

https://www.telia.fi/asiakastuki/liittymat/puhelimen-kaytto/vastaaja

 

*Kirjautumisen käyttäjätunnuksesi on liittymänumerosi (esim. 0401234567). Salasanan saat lähettämällä tekstiviestin SALASANA numeroon 15400 (0 €)."

 

....

 

Eli, kirjaudu puhelinnumerolla ja kertakäyttösalasanalla.

 

Sitten "Liittymäsi" välilehdellä katso laatikosta "Hallinnoi liittymääsi" , siitä "vastaaja", ja edelleen "palvelun tila". Tuosta sitten pitäisi pystyä kytkemään vastaaja pois päältä.

 

 

Löytyikö tämä asetus?

 

Jos ei edelleenkään onnistunut, niin sitten suosittelen olemaan uudestaan chatin kautta yhteydessä Teliaan taikka ihan perinteisesti soittamaan asiakaspalveluun asian ratkaisemiseksi.

Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎09-04-2019
Kirjoituksia: 6
3/26

Vs: Vastaajan poiskytkentä ja soitonsiirtojen hallinnointi telia.fi -sivustolla

"Hallinnoi liittymääsi" kohdassa ei ole vastaajaa.  On vain

 

- Tee vikailmoitus

- Sulje liittymä

- MMM viestit

- Käyttöohjeet

- Tilaa uusi SIM

- Aktivoi SIM

0 tykkäystä
Velho
Velho
Rekisteröitynyt: ‎15-08-2015
Kirjoituksia: 2 111
4/26

Vs: Vastaajan poiskytkentä ja soitonsiirtojen hallinnointi telia.fi -sivustolla


@Oboisti  kirjoitti:

"Hallinnoi liittymääsi" kohdassa ei ole vastaajaa.  On vain

 

- Tee vikailmoitus

- Sulje liittymä

- MMM viestit

- Käyttöohjeet

- Tilaa uusi SIM

- Aktivoi SIM


Hei!

 

Jos nyt kirjauduit käyttäen puhelinnumeroasi ja kertakäyttösalasanaa, eikä noita valintoja edelleenkään ole, niin olisin yhteydessä asiakaspalveluun ongelman ratkaisemiseksi. Jokin tuossa selvästi mättää, mutta minä en ainakaan kekkaa, mikä vinossa on.

0 tykkäystä
Herrasmies
Herrasmies
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 1 820
5/26

Vs: Vastaajan poiskytkentä ja soitonsiirtojen hallinnointi telia.fi -sivustolla

Ensin kuulema pitää aktivoida Vastaaja-palvelu soittamalla siihen mikäli niitä ei koskaan asettanut, jonka jälkeen tuon Omien Sivujen asetuksien pitäisi näkyä. Toki nopea tie on ottaa vastaaja pois päältä samalla kun aktivoi sitä puhelimitse  Hymiö Onnellinen

Viat ja häiriöt | ✆ Asiakaspalvelu | ⛹ Omat Sivut | ⛔ Mobiilivarmenne | ⚽ Telia TV | ♫ Spotify | ❤ Minun Telia | ⚪ Telia DOT

"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich

0 tykkäystä
Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎26-09-2018
Kirjoituksia: 180
6/26

Vs: Vastaajan poiskytkentä ja soitonsiirtojen hallinnointi telia.fi -sivustolla

Moi!

 

Testailin tässä varmuudeksi vielä itse. Tälläinen on näkymä kun kirjauduin mobiilivarmenteella/Teliatunnuksella:hallinnoiliittymääsi mobiilivarmenne.JPG

 

ja sitten kun kirjautuu puhelinnumerolla, tulee tälläinen näkymä:

hallinnoi liittymääsi puhelinnumerolla kirjautuminen.png

 

Tästä alemmasta näkymästä pääset muokkaamaan vastaajaa. Myös asiakaspalvelusta voidaan kytkeä vastaaja pois päältä. 

Telia Yhteisö on nyt myös Laiteyhteisö.jpg
Vakiokalustoa ☆☆
Rekisteröitynyt: ‎13-07-2017
Kirjoituksia: 327
7/26

Vs: Vastaajan poiskytkentä ja soitonsiirtojen hallinnointi telia.fi -sivustolla

Hmmmm...

 

Vastaajan hallinnoinnin voi myös liittää Telia-tunnuksen alle , jolloin ei tarvitse vastaajaan kirjautua puhelinnumerolla. Tässä ohje:

 

 

Haluan käyttää Vastaaja-palvelua Telia-tunnuksellani. Mitä teen?

 

Jos haluat hallinnoida Vastaaja-palvelua Telia-tunnuksellasi Omilla Sivuilla, niin toimi seuraavanlaisesti..

 

1. Mene osoitteeseen telia.fi/kirjaudu ja kirjaudu sisään Telia-tunnuksellasi, mobiilivarmenteellasi tai pankkitunnuksillasi

2. Valitse tämän jälkeen "Omat tietoni ja asetukset"-osio

3. Muokkaa kirjautumistietojasi ja tunnistaudu tämän jälkeen vielä kerran mobiilivarmenteella tai pankkitunnuksilla

4. Valitse liittymä, jonka haluat yhdistää Telia-tunnuksesi alle. Menee jonkin aikaa ennen kuin palvelu aktivoituu. Jatkossa voit hallinnoida kätevästi Vastaaja-palvelua Telia-tunnuksellasi

 

 

Näin olen tehnyt ja homma toimii. Hymiö Onnellinen

Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎09-04-2019
Kirjoituksia: 6
8/26

Vs: Vastaajan poiskytkentä ja soitonsiirtojen hallinnointi telia.fi -sivustolla

Kiitos vastauksista. Tämä alkaa olla vaikein käyttöliittymä, minkä olen elämässäni kohdannut. Vastaajaa pitää voida hallita ilman mitään lisäoperaatioita heti, kun käyttäjä on luonut telia.fi tunnuksen.

0 tykkäystä
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎09-04-2019
Kirjoituksia: 6
9/26

Vs: Vastaajan poiskytkentä ja soitonsiirtojen hallinnointi telia.fi -sivustolla

Seuraava ongelma on puheluiden siirto, kun en vastaa tai puhelin on pois päältä.  Tätäkään en löytänyt telia.fi-sivuiltani.  Ilmeisesti Telia on vielä auttamattoman vanhanaikainen puhelinyhtiö, joka ei halua tarjota palveluita käyttäjäystävällisesti netissä.

 

0 tykkäystä
Vakiokalustoa ☆☆
Rekisteröitynyt: ‎13-07-2017
Kirjoituksia: 327
10/26

Vs: Vastaajan poiskytkentä ja soitonsiirtojen hallinnointi telia.fi -sivustolla


@Oboisti  kirjoitti:

Seuraava ongelma on puheluiden siirto, kun en vastaa tai puhelin on pois päältä.  Tätäkään en löytänyt telia.fi-sivuiltani.  Ilmeisesti Telia on vielä auttamattoman vanhanaikainen puhelinyhtiö, joka ei halua tarjota palveluita käyttäjäystävällisesti netissä.

 


Näinhän se valitettavasti on. Muilla operaattoreilla ne soitonsiirrot on kätevästi asetettavissa itsepalvelussa , mutta Telialla ne pitää naputtaa puhelimesta erilaisilla koodeilla.

 

Tässä ohjeet:

 

https://www.telia.fi/yrityksille/asiakastuki/liittymat-ja-laitteet/puhelinliittymat/soitonsiirto-ohj...

0 tykkäystä