@Oboisti kirjoitti:
Sivulla https://www.telia.fi/asiakastuki/liittymat/puhelimen-kaytto/vastaaja on ohje vastaajan hallinnoimiseksi:
Vastaajan asetukset
Voit muokata vastaajan asetuksia, esim. tervehdyksiä ja PIN-asetuksia, kirjautumalla Teliaan. Pääset asetuksiin seuraavaa polkua:
- Valitse oma liittymäsi (esim. 0401234567)
- Valitse Vastaaja
- Valitse välilehti Asetukset
Oma liittymä-sivulla ei voi valita Vastaaja, koska sellaista ei ole.
Yritin kysyä asiaa Chatistä, mutta en asiakaspalvelija ei vastannut kysymykseeni, vaan sulki Chatin. Tällaistako on Telian asiakaspalvelu? Miten saan vastaajan pois päältä kirjauduttuani telia.fi sivustolle?
Hei ja tervetuloa Yhteisöön!
Jos olen aivan oikein ymmärtänyt, niin vastaajaa hallinnoidaksesi tulee telia.fi -sivustolle kirjautua puhelinnumerollasi, alla olevien ohjeiden mukaisesti. Teitkö jo tällä tavalla?
https://www.telia.fi/asiakastuki/liittymat/puhelimen-kaytto/vastaaja
" *Kirjautumisen käyttäjätunnuksesi on liittymänumerosi (esim. 0401234567). Salasanan saat lähettämällä tekstiviestin SALASANA numeroon 15400 (0 €)."
....
Eli, kirjaudu puhelinnumerolla ja kertakäyttösalasanalla.
Sitten "Liittymäsi" välilehdellä katso laatikosta "Hallinnoi liittymääsi" , siitä "vastaaja", ja edelleen "palvelun tila". Tuosta sitten pitäisi pystyä kytkemään vastaaja pois päältä.
Löytyikö tämä asetus?
Jos ei edelleenkään onnistunut, niin sitten suosittelen olemaan uudestaan chatin kautta yhteydessä Teliaan taikka ihan perinteisesti soittamaan asiakaspalveluun asian ratkaisemiseksi.