Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 65913
Kirjoituksia 178515

Verkkoyhteys kadoksissa

Verkkoyhteys kadoksissa

Uusi jäsen
Viestejä 1 kpl

Verkkoyhteys kadoksissa

1/3

Minulla on tänään koko päivän ollut puhelimesta verkko poissa, sekä mobiiliverkko ja muutenkin muu yhteys. Onko muilla ollut tätä samaa ongelmaa ja/tai tiedättekö mistä tämä johtuu tai miten voi korjata? 

Vastaa
0 tykkäystä
2 vastausta

Herrasmies
Herrasmies
Viestejä 2 079 kpl

2/3

@attte7 kirjoitti:

Minulla on tänään koko päivän ollut puhelimesta verkko poissa, sekä mobiiliverkko ja muutenkin muu yhteys. Onko muilla ollut tätä samaa ongelmaa ja/tai tiedättekö mistä tämä johtuu tai miten voi korjata? 

Tervetuloa @attte7!

Näin äkkiseltään on vaikea mennä sanomaan. Mikä puhelinmalli sinulla on käytössä ja onko netti toiminut aiemmin normaalisti? Toimiiko puhelut ja tekstiviestit normaalisti? 🙂

Suosittelisin ensin kokeilemaan seuraavaa:

1. Käynnistä puhelin uudelleen
  2. Varmista, ettet ole vahingossa ottanut pois mobiilitietoliikennettä (mobiilidata) käytöstä puhelimen asetuksista.

Vastaa

Velho
Velho
Viestejä 2 461 kpl

3/3

@Sekunti kirjoitti:

@attte7 kirjoitti:

Tervetuloa @attte7!

Näin äkkiseltään on vaikea mennä sanomaan. Mikä puhelinmalli sinulla on käytössä ja onko netti toiminut aiemmin normaalisti? Toimiiko puhelut ja tekstiviestit normaalisti? 🙂

Suosittelisin ensin kokeilemaan seuraavaa:

1. Käynnistä puhelin uudelleen
  2. Varmista, ettet ole vahingossa ottanut pois mobiilitietoliikennettä (mobiilidata) käytöstä puhelimen asetuksista.

Tuossa olikin hyviä vinkkejä. Katso myös onko alueellasi häiriöitä: https://www.sonera.fi/asiakastuki/ohjeet/Hairiokartta?id=1401

Kannattaa myös huomioida, että jos verkonhaku on manuaalisella ja siirtyy katvealueelle, joutuu puhelimen manuaalisesti opastamaan takaisin Soneran verkkoon. Eli asetuksissa verkon haku/operaattorin valinta tms. joko Auto tai manuaalisesti Sonera.

Vastaa
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.