Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
attte7
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Verkkoyhteys kadoksissa

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Minulla on tänään koko päivän ollut puhelimesta verkko poissa, sekä mobiiliverkko ja muutenkin muu yhteys. Onko muilla ollut tätä samaa ongelmaa ja/tai tiedättekö mistä tämä johtuu tai miten voi korjata? 

2 vastausta
Sekunti
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 1761 custom-general.kudos
  • 2241 custom-general.replies
  • 179 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@attte7 kirjoitti:

Minulla on tänään koko päivän ollut puhelimesta verkko poissa, sekä mobiiliverkko ja muutenkin muu yhteys. Onko muilla ollut tätä samaa ongelmaa ja/tai tiedättekö mistä tämä johtuu tai miten voi korjata? 


Tervetuloa @attte7!

 

Näin äkkiseltään on vaikea mennä sanomaan. Mikä puhelinmalli sinulla on käytössä ja onko netti toiminut aiemmin normaalisti? Toimiiko puhelut ja tekstiviestit normaalisti? 🙂

 

Suosittelisin ensin kokeilemaan seuraavaa:

  1. Käynnistä puhelin uudelleen
  2. Varmista, ettet ole vahingossa ottanut pois mobiilitietoliikennettä (mobiilidata) käytöstä puhelimen asetuksista.

 

¸¸.•*¨*•♫Telia 5G lähettiläs 2021¸¸.•*¨*•♫
"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich
Purnipsi
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 1799 custom-general.kudos
  • 2763 custom-general.replies
  • 127 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Sekunti kirjoitti:

@attte7 kirjoitti:

Minulla on tänään koko päivän ollut puhelimesta verkko poissa, sekä mobiiliverkko ja muutenkin muu yhteys. Onko muilla ollut tätä samaa ongelmaa ja/tai tiedättekö mistä tämä johtuu tai miten voi korjata? 


Tervetuloa @attte7!

 

Näin äkkiseltään on vaikea mennä sanomaan. Mikä puhelinmalli sinulla on käytössä ja onko netti toiminut aiemmin normaalisti? Toimiiko puhelut ja tekstiviestit normaalisti? 🙂

 

Suosittelisin ensin kokeilemaan seuraavaa:

  1. Käynnistä puhelin uudelleen
  2. Varmista, ettet ole vahingossa ottanut pois mobiilitietoliikennettä (mobiilidata) käytöstä puhelimen asetuksista.

 


Tuossa olikin hyviä vinkkejä. Katso myös onko alueellasi häiriöitä: https://www.sonera.fi/asiakastuki/ohjeet/Hairiokartta?id=1401

 

Kannattaa myös huomioida, että jos verkonhaku on manuaalisella ja siirtyy katvealueelle, joutuu puhelimen manuaalisesti opastamaan takaisin Soneran verkkoon. Eli asetuksissa verkon haku/operaattorin valinta tms. joko Auto tai manuaalisesti Sonera.