Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 60325
Kirjoituksia 166058

Verkkoyhteys kadoksissa



Highlighted
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎30-01-2017
Kirjoituksia: 1
1/3

Verkkoyhteys kadoksissa

Minulla on tänään koko päivän ollut puhelimesta verkko poissa, sekä mobiiliverkko ja muutenkin muu yhteys. Onko muilla ollut tätä samaa ongelmaa ja/tai tiedättekö mistä tämä johtuu tai miten voi korjata? 

0 tykkäystä
2 vastausta
Highlighted
Herrasmies
Herrasmies
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 1 997
2/3

Vs: Verkkoyhteys kadoksissa


@attte7 kirjoitti:

Minulla on tänään koko päivän ollut puhelimesta verkko poissa, sekä mobiiliverkko ja muutenkin muu yhteys. Onko muilla ollut tätä samaa ongelmaa ja/tai tiedättekö mistä tämä johtuu tai miten voi korjata? 


Tervetuloa @attte7!

 

Näin äkkiseltään on vaikea mennä sanomaan. Mikä puhelinmalli sinulla on käytössä ja onko netti toiminut aiemmin normaalisti? Toimiiko puhelut ja tekstiviestit normaalisti? Hymiö Onnellinen

 

Suosittelisin ensin kokeilemaan seuraavaa:

  1. Käynnistä puhelin uudelleen
  2. Varmista, ettet ole vahingossa ottanut pois mobiilitietoliikennettä (mobiilidata) käytöstä puhelimen asetuksista.

 

Highlighted
Velho
Velho
Rekisteröitynyt: ‎15-08-2015
Kirjoituksia: 2 237
3/3

Vs: Verkkoyhteys kadoksissa


@Sekunti kirjoitti:

@attte7 kirjoitti:

Minulla on tänään koko päivän ollut puhelimesta verkko poissa, sekä mobiiliverkko ja muutenkin muu yhteys. Onko muilla ollut tätä samaa ongelmaa ja/tai tiedättekö mistä tämä johtuu tai miten voi korjata? 


Tervetuloa @attte7!

 

Näin äkkiseltään on vaikea mennä sanomaan. Mikä puhelinmalli sinulla on käytössä ja onko netti toiminut aiemmin normaalisti? Toimiiko puhelut ja tekstiviestit normaalisti? Hymiö Onnellinen

 

Suosittelisin ensin kokeilemaan seuraavaa:

  1. Käynnistä puhelin uudelleen
  2. Varmista, ettet ole vahingossa ottanut pois mobiilitietoliikennettä (mobiilidata) käytöstä puhelimen asetuksista.

 


Tuossa olikin hyviä vinkkejä. Katso myös onko alueellasi häiriöitä: https://www.sonera.fi/asiakastuki/ohjeet/Hairiokartta?id=1401

 

Kannattaa myös huomioida, että jos verkonhaku on manuaalisella ja siirtyy katvealueelle, joutuu puhelimen manuaalisesti opastamaan takaisin Soneran verkkoon. Eli asetuksissa verkon haku/operaattorin valinta tms. joko Auto tai manuaalisesti Sonera.