vikailmoitus

  • 3 November 2021
  • 4 kommenttia
  • 79 katselukertaa

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +12

voiko tässä tehä häiriöilmoituksen mobiilinetistä nopeutet on joskus tosi alhaalla kun ruuhkaa on  isosisko tänään antoi mulle liittymän täydet valtuutet asun alueella 94400 ja olen tero ja isosisko antoi valtuutet ja on mobiilinetin puhelinnumero siis liittymänumero netille  voitasiinko siis jättää tästä vikailmoitus nopeus heittelehtii paljon kerran yöllä antoi 260 megaa ja iltapäivällä ei anna tai iltaaikaa ei anna kuin 20-30 megaa


4 kommenttia

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +12

onko mitään keinoa parantaa mobiiliverkon nopeutta ruuhka aikana tai huonolla säällä entä kun telia tarjoaa alueelle 94400 4g+ nopeutta niin mikä on tuon 4g lte a eli 4g+ maksiminopeus kun en ole siitä varma onko sen nopeus 300 megaa vain 600 megaa vai giga jos kyseessä on huippu verkkokortti huippu tietokoneessa ja cat7 kaapelia ja huippu 5g reititin joka parantaa myös 4g verkon toimintaa

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +15

@tero812  kirjoitti:

voiko tässä tehä häiriöilmoituksen mobiilinetistä nopeutet on joskus tosi alhaalla kun ruuhkaa on  isosisko tänään antoi mulle liittymän täydet valtuutet asun alueella 94400 ja olen tero ja isosisko antoi valtuutet ja on mobiilinetin puhelinnumero siis liittymänumero netille  voitasiinko siis jättää tästä vikailmoitus nopeus heittelehtii paljon kerran yöllä antoi 260 megaa ja iltapäivällä ei anna tai iltaaikaa ei anna kuin 20-30 megaa




Telia Yhteisön kautta ei voi häiriöilmoitusta tehdä tällaisista asioista, missä tarvitsisimme liittymätietoja. Mobiiliverkon ollessa kyseessä, niin yhteysnopeuksiin vaikuttavat muut käyttäjät samaan aikaan sekä tukiaseman sijainti ja solujen suuntaukset. Vaihteluvälit alkavat kuitenkin 4G-verkossa 10M -> joten itse viasta ei ole kyse, vaan kapasiteettiongelmasta, ainakin vaikuttaisi sille alustavasti. Jos haluat olla yhteydessä Häiriöilmoituksiin tästä asiasta, niin lomakkeen kautta voit laittaa tietoa eteenpäin. 

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +12

jätin sinne todella pitkän viestin ja syystäkin yöllä lataus nopeus voi olla 120 megaa lataus nopeus ja lähetys nopeus 32 megaa ja nyt lataus nopeus on vain 17.90 megaa kun kellon aika tällä hetkellä on 21:22 mutta nopeus elää jatkuvasti se saattaa olla jo tunnin päästä nopeampi kun ihmiset katsoo uutiset

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +15

@tero812  kirjoitti:

jätin sinne todella pitkän viestin ja syystäkin yöllä lataus nopeus voi olla 120 megaa lataus nopeus ja lähetys nopeus 32 megaa ja nyt lataus nopeus on vain 17.90 megaa kun kellon aika tällä hetkellä on 21:22 mutta nopeus elää jatkuvasti se saattaa olla jo tunnin päästä nopeampi kun ihmiset katsoo uutiset




Hyvä, että laitoit tuon häiriöilmoituksen. Sinuun ollaan sen osalta sitten yhteydessä ja häiriöpuolen asiantuntijat pääsevat tutkimaan tarkemmin tuota nettiyhteyttä. Eli odottele vain rauhassa yhteydenottoa. 🙂>

Vastaa