Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Minnax71
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Arris VIP 2853 ongelma?

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Onko nyt mennyt jotain sekaisin tai kokonaan rikki Arris VIP 2853 boxissa?

Kun kuvaruutuun tulee ilmoitus:

" Kovalevyn tiedostojärjestelmä osittain vahingoittunut .. jne.. 

virhekoodi numeron siinä on 702 ""

 

Kumpi on siis tuossa boxissa sekaisin tai rikki?

Itse se Digiboxi vaiko se kovalevy?

 

Kun menee talletuksiin näkyy siellä vain verkkoon tallennetut ohjelmat.

Eikä siihen tule sitä vaihtoehtoa että tallenna Digiboxille.

 

Häviääkö sieltä kovalevyltä nyt kaikki ne tallennetut ohjelmat vai onko 

ne mahdollista saada jotenkin siirrettyä talteen?

Esim. käyttäen kovalevy adapteria?

 

Eilen se boxi oli vielä ihan kunnossa, eikä täällä ole ollut ukkosia tai 

sähkökatkoja. Digiboxi on ollut melkein vain vuoden käytössä. 

( Syyskuu )

 

 

"Digiboxi on ollut virrattomana ja käynnistetty uudelleen ja sama 

virheilmoitus tulee kuvaruudulle "

 

 

 

:::

 

 

1 vastaus
tilasto
Kunniajäsen
  • 1084 custom-general.kudos
  • 1363 custom-general.replies
  • 101 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Kyllä tuo mielestäni kovalevyyn viittaa. Ota yhteys Telian asiakaspalveluun, eikös noilla joku takuu ole kun ne kerran Telian laitteita ovat.

Kyllä ne tallenteet valitettavasti sieltä kovalevyltä häviää jos se vaihdetaan tai rikkoutuu. Voihan tuon kytkeä adapterilla tietokoneeseen, (tai sit ihan suoraan sata paikkaan) mutta tallenteet on salattuja niin ei sieltä mitään järkevää dataa saa ulos.

eth1.fi

Kaikki oikeudet pidätetään
All rights reserved