Skip to main content

Arris Vip 5305W UHD-digiboksi, lisää sovelluksia


Forum|alt.badge.img

Hei! Tuleeko Arris Vip 5305W UHD-digiboksin mukana 4K:ta siirtävä Hdmi-kaapeli? Vai pitääkö se ostaa erikseen? Ja onko tuohon boksiin joskus tulossa muitakin sovelluksia kuin Youtube?

14 kommenttia

  • Uusi jäsen
  • 76 kommenttia
  • 12. helmikuuta 2019

@jarkko35@  kirjoitti:

Hei! Tuleeko Arris Vip 5305W UHD-digiboksin mukana 4K:ta siirtävä Hdmi-kaapeli? Vai pitääkö se ostaa erikseen? Ja onko tuohon boksiin joskus tulossa muitakin sovelluksia kuin Youtube?


Jos et telian omassa verkossa ole niin tuskin edes tulee mitään 4K katsottavaa ihan lähiaikoina. Sovellukset on työn alla mutta niistä ei ole vielä mitään kerrottavaa. Kehitämme palvelua koko ajan mutta tällä hetkellä ei ole aikataulua antaa. Tuossa siis normi vastaus mikä näihin kysymyksiin yleensä annetaan vastaukseksi.


AaTanja
Moderaattori
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderaattori
  • 726 kommenttia
  • 12. helmikuuta 2019

@jarkko35@  kirjoitti:

Hei! Tuleeko Arris Vip 5305W UHD-digiboksin mukana 4K:ta siirtävä Hdmi-kaapeli? Vai pitääkö se ostaa erikseen? Ja onko tuohon boksiin joskus tulossa muitakin sovelluksia kuin Youtube?


Mukana lähtee hdmi-piuha, joka kykenee 4K:n siirtoon.  Tuota kyseistä boksia on jälleen saatavissa ensi kuusta eteenpäin, tällä hetkellä toimitamme Arris 4302W -mallia. 


  • Morsettaja
  • 27 kommenttia
  • 15. helmikuuta 2019

Pari viikkoa sitten tilasin liittymän laitteineen, ja kysyin että saako tätä uudempaa boxia, ei saa. No tilasin liittymän vanhalla boxilla, ja nyt sitten kerrotaankin että uudempaa boxia taas saa, ja tottakai olisin ottanut uudemman boxin kun paremmilla sisuskaluilla ja monipuolisimmilla liitännöillä.

 

Onko tätä vanhaa boxia mahdollista vaihtaa tuohon uudempaan ? Kun olisi kerrottu että sitä saa taas kohta niin olisin tilannut liittymän myöhemmin


SannaMKoo
Moderaattori
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderaattori
  • 1030 kommenttia
  • 16. helmikuuta 2019

@Massabanaani@  kirjoitti:

 

Onko tätä vanhaa boxia mahdollista vaihtaa tuohon uudempaan ? Kun olisi kerrottu että sitä saa taas kohta niin olisin tilannut liittymän myöhemmin


Voi olla ettei tarkempaa aikaa tuon tulemiselle ollut vielä tiedossa, kun soppari tehtiin kanssasi! Ymmärrän toki harmituksen, kun palvelu ei ole sinulla kauaa ollut vielä käytössä.

Tarjoamme myös boksin vaihtomahdollisuutta UHD-boksiin kun se tulee saataville. Todennäköisesti siinä on jokin kertamaksu, mutta näistä tiedämme tarkemmin lisää ensi kuussa :smileyhappy:


  • Morsettaja
  • 25 kommenttia
  • 18. helmikuuta 2019

Eli siis lähitulevaisuudessa taas lisätietoa ?


  • Morsettaja
  • 27 kommenttia
  • 15. maaliskuuta 2019


@SannaMKoo@  kirjoitti:

@Massabanaani@  kirjoitti:

 

Onko tätä vanhaa boxia mahdollista vaihtaa tuohon uudempaan ? Kun olisi kerrottu että sitä saa taas kohta niin olisin tilannut liittymän myöhemmin


Voi olla ettei tarkempaa aikaa tuon tulemiselle ollut vielä tiedossa, kun soppari tehtiin kanssasi! Ymmärrän toki harmituksen, kun palvelu ei ole sinulla kauaa ollut vielä käytössä.

Tarjoamme myös boksin vaihtomahdollisuutta UHD-boksiin kun se tulee saataville. Todennäköisesti siinä on jokin kertamaksu, mutta näistä tiedämme tarkemmin lisää ensi kuussa :smileyhappy:


 

Nooh, Nyt on seuraava kuukaus, onkos kuulunut mittään boxin suhteen ?


 


IlariJR
Ex-telialainen
  • Ex-telialainen
  • 979 kommenttia
  • 15. maaliskuuta 2019

@Massabanaani@  kirjoitti:


Nooh, Nyt on seuraava kuukaus, onkos kuulunut mittään boxin suhteen ?


 


Vaihto uuteen boksiin on nyt mahdollista. Otatko yhteyttä asiakaspalveluumme, niin katsotaan tilanne tarkemmin läpi. Huomioithan ennen boksin vaihtoa, että uudessa UHD-digiboksissa ei ole Netflix-sovellusta, vaikka sellainen on joistain vanhemmista malleista löytynyt.


Wildlifewolfie
Savumerkittäjä
  • Savumerkittäjä
  • 12 kommenttia
  • 16. maaliskuuta 2019

Otin yhteyttä asiakaspalveluun digiboksin vaihdosta, lopputulos oli, kun minulla on Telian puhelinliittymä, Telian nettiliittymä ja Joukkuepassi, että digiboksi vaihdettiin ns. päikseen. Ainoa "haittapuoli" oli se, että jouduin aloittamaan 24 kk:n sopimuksen uudestaan, no minulle se ei ollut ongelma kun edellisen sopimuksen alkamisesta oli 3 kk. Muuten olisi Telia halunnut maksua vaihdosta.

 


Merja_J
Moderaattori
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderaattori
  • 1773 kommenttia
  • 17. maaliskuuta 2019

@Wildlifewolfie@  kirjoitti:

Otin yhteyttä asiakaspalveluun digiboksin vaihdosta, lopputulos oli, kun minulla on Telian puhelinliittymä, Telian nettiliittymä ja Joukkuepassi, että digiboksi vaihdettiin ns. päikseen. Ainoa "haittapuoli" oli se, että jouduin aloittamaan 24 kk:n sopimuksen uudestaan, no minulle se ei ollut ongelma kun edellisen sopimuksen alkamisesta oli 3 kk. Muuten olisi Telia halunnut maksua vaihdosta.

 


Tuolla combolla boksin vaihto onnistuu tosiaan maksutta. Hieno juttu että asia hoitui! 


tilasto
Tekstaaja
  • Tekstaaja
  • 1847 kommenttia
  • 17. maaliskuuta 2019

@AaTanja@  kirjoitti:

@jarkko35@  kirjoitti:

Hei! Tuleeko Arris Vip 5305W UHD-digiboksin mukana 4K:ta siirtävä Hdmi-kaapeli? Vai pitääkö se ostaa erikseen? Ja onko tuohon boksiin joskus tulossa muitakin sovelluksia kuin Youtube?


Mukana lähtee hdmi-piuha, joka kykenee 4K:n siirtoon.  Tuota kyseistä boksia on jälleen saatavissa ensi kuusta eteenpäin, tällä hetkellä toimitamme Arris 4302W -mallia. 


Hyvin noi edellisten mallienkin mukana tulevat hdmi kaapelit kykekee 4k siirtoon, ainakin osa niistä siis :) Testattu muutamia 4302W mallien mukana tulleita kaapeleita.


  • Morsettaja
  • 27 kommenttia
  • 18. maaliskuuta 2019

@Merja_J@  kirjoitti:

@Wildlifewolfie@  kirjoitti:

Otin yhteyttä asiakaspalveluun digiboksin vaihdosta, lopputulos oli, kun minulla on Telian puhelinliittymä, Telian nettiliittymä ja Joukkuepassi, että digiboksi vaihdettiin ns. päikseen. Ainoa "haittapuoli" oli se, että jouduin aloittamaan 24 kk:n sopimuksen uudestaan, no minulle se ei ollut ongelma kun edellisen sopimuksen alkamisesta oli 3 kk. Muuten olisi Telia halunnut maksua vaihdosta.

 


Tuolla combolla boksin vaihto onnistuu tosiaan maksutta. Hieno juttu että asia hoitui! 




 

 

 

Itse olin äskön chatin kautta asiakaspalveluun yhteydessä. Ja hinnaksi kerrottiin 99€ , kirjoitin että on onnistunut muillakin että on tehty ns. uusi sopimus, niin on saanut boxin ilmaiseksi.

 

Vastauksena oli että tälläisesta ei ole tietoa, ja boxin hinta 99€ .

 

Joten pidän tämän vanhan boxin

 


IlariJR
Ex-telialainen
  • Ex-telialainen
  • 979 kommenttia
  • 18. maaliskuuta 2019

@Massabanaani@  kirjoitti:

Itse olin äskön chatin kautta asiakaspalveluun yhteydessä. Ja hinnaksi kerrottiin 99€ , kirjoitin että on onnistunut muillakin että on tehty ns. uusi sopimus, niin on saanut boxin ilmaiseksi.

 

Vastauksena oli että tälläisesta ei ole tietoa, ja boxin hinta 99€ .

 

Joten pidän tämän vanhan boxin

 


Vaihdon ehdot vaihtelevat riippuen asiakkaalla olevista liittymistä ja palveluista, sekä nykyisen digiboksin mallista. Listahinta on tuo 99€, mutta tarkemmin asia selviää asiakaspalvelun kautta. Ehtojen pitäisi olla jokaisen asiakaspalvelijan tiedossa, mutta voit toki ottaa varmuuden vuoksi uudestaan yhteyttä, niin katsotaan tilanne vielä uudemman kerran.


  • 0 kommenttia
  • 18. maaliskuuta 2019

Olisikohan se taikasana tuo joukkuepassi tai Liigapaketti ylipäänsä.

 

Ainakin Liigan uhd mainossivulla sanotaan

"Jos käytössäsi on Telia TV digiboksi, sen tulee olla UHD:tä tukeva malli 5305w. Tarvittaessa tilaa uusi boksi hintaan 99 € soittamalla asiakaspalveluumme. Kysy samalla Liiga-asiakkaan erikoistarjousta."


Wildlifewolfie
Savumerkittäjä
  • Savumerkittäjä
  • 12 kommenttia
  • 19. maaliskuuta 2019

@Massabanaani@  kirjoitti:

@Merja_J@  kirjoitti:

@Wildlifewolfie@  kirjoitti:

Otin yhteyttä asiakaspalveluun digiboksin vaihdosta, lopputulos oli, kun minulla on Telian puhelinliittymä, Telian nettiliittymä ja Joukkuepassi, että digiboksi vaihdettiin ns. päikseen. Ainoa "haittapuoli" oli se, että jouduin aloittamaan 24 kk:n sopimuksen uudestaan, no minulle se ei ollut ongelma kun edellisen sopimuksen alkamisesta oli 3 kk. Muuten olisi Telia halunnut maksua vaihdosta.

 


Tuolla combolla boksin vaihto onnistuu tosiaan maksutta. Hieno juttu että asia hoitui! 




 

 

 

Itse olin äskön chatin kautta asiakaspalveluun yhteydessä. Ja hinnaksi kerrottiin 99€ , kirjoitin että on onnistunut muillakin että on tehty ns. uusi sopimus, niin on saanut boxin ilmaiseksi.

 

Vastauksena oli että tälläisesta ei ole tietoa, ja boxin hinta 99€ .

 

Joten pidän tämän vanhan boxin

 


Ei se asiakaspalvelija ensin tiennyt muuta kuin tuon 99 €:n hinnan, mutta hän otti asoista selvää ja lopputulos saman puhelun aikana oli tuo aikaisempi vastaukseni.


Vastaa