Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 60887
Kirjoituksia 167318

Arris Vip 5305W- digiboksi ja Netflix- sovellus



Highlighted
Vakiokalustoa ☆☆
Rekisteröitynyt: ‎07-12-2015
Kirjoituksia: 350
1/11

Arris Vip 5305W- digiboksi ja Netflix- sovellus

Onko tähän uuteen Arris Vip 5305W- digiboksiin tulossa Netflix- sovellusta? Kilpailijoiden bokseista se löytyy, ja löytyy myös Telia tv:n aiemmasta boksista. Miksi ei tästä uusimmasta? Ja onko tulossa?

0 tykkäystä
10 vastausta
Highlighted
Telialainen
Rekisteröitynyt: ‎28-05-2019
Kirjoituksia: 71
2/11

Vs: Arris VIP 5305W- digiboksi ja Netflix- sovellus

Neuvottelut ovat parhaillaan käynnissä Netflixin tuomiseksi Arris VIP 5305W -digiboksille, mutta aikataulua ei toistaiseksi ole antaa.  Kunhan Netflixin kanssa päästään yhteisymmärrykseen, niin sovelluksen lisääminen boksille voi alkaa. Täällä on listattu tulevaisuudennäkymiä muiden sovellusten osalta UHD-boksille. Hymiö Onnellinen

0 tykkäystä
Highlighted
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎11-01-2020
Kirjoituksia: 2
3/11

Vs: Arris VIP 5305W- digiboksi ja Netflix- sovellus

joko netlixin saa ladattua?


@LiisaMn  kirjoitti:

Neuvottelut ovat parhaillaan käynnissä Netflixin tuomiseksi Arris VIP 5305W -digiboksille, mutta aikataulua ei toistaiseksi ole antaa.  Kunhan Netflixin kanssa päästään yhteisymmärrykseen, niin sovelluksen lisääminen boksille voi alkaa. Täällä on listattu tulevaisuudennäkymiä muiden sovellusten osalta UHD-boksille. Hymiö Onnellinen


 

0 tykkäystä
Highlighted
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎17-12-2014
Kirjoituksia: 1 444
Kirjautuneena
4/11

Vs: Arris VIP 5305W- digiboksi ja Netflix- sovellus


@mari18  kirjoitti:

joko netlixin saa ladattua?



Tähän ei ole toistaiseksi tullut mitään uutta päivitystä, eli näihin uusiin bokseihin ei ole Netflix sovellusta saatavilla. Olisiko sinulla mahdollista käyttää Netflixiä toistaiseksi suoraan television omilla sovelluksilla tai Chromecastin avulla?

0 tykkäystä
Highlighted
Vakiokalustoa ☆
Rekisteröitynyt: ‎30-08-2018
Kirjoituksia: 231
5/11

Vs: Arris VIP 5305W- digiboksi ja Netflix- sovellus


@NikoNo  kirjoitti:

@mari18  kirjoitti:

joko netlixin saa ladattua?



Tähän ei ole toistaiseksi tullut mitään uutta päivitystä, eli näihin uusiin bokseihin ei ole Netflix sovellusta saatavilla. Olisiko sinulla mahdollista käyttää Netflixiä toistaiseksi suoraan television omilla sovelluksilla tai Chromecastin avulla?


On ihan 100% varmaa, että pelkästään Netflixin kanssa neuvottelemisessa ei mene näin pitkään. Onko ongelmia saada boksianne sertifioitia Netflix käyttöön?

Highlighted
Vakiokalustoa
Rekisteröitynyt: ‎08-06-2017
Kirjoituksia: 96
6/11

Vs: Arris VIP 5305W- digiboksi ja Netflix- sovellus


@mikkooks  kirjoitti:

@NikoNo  kirjoitti:

@mari18  kirjoitti:

joko netlixin saa ladattua?



Tähän ei ole toistaiseksi tullut mitään uutta päivitystä, eli näihin uusiin bokseihin ei ole Netflix sovellusta saatavilla. Olisiko sinulla mahdollista käyttää Netflixiä toistaiseksi suoraan television omilla sovelluksilla tai Chromecastin avulla?


On ihan 100% varmaa, että pelkästään Netflixin kanssa neuvottelemisessa ei mene näin pitkään. Onko ongelmia saada boksianne sertifioitia Netflix käyttöön?


Jospa Telia näyttäisi tällä kertaa osoittaisi selkärankaa ja vastaisi kysymykseen. 

0 tykkäystä
Highlighted
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎20-01-2020
Kirjoituksia: 31
7/11

Vs: Arris VIP 5305W- digiboksi ja Netflix- sovellus

Moikka @mikkooks ja @Baron !

 

Neuvottelut Netflixin kanssa on edelleen käynnissä. Vielä ei ole tarkempaa tietoa siitä, milloin Netflix tulee saataville uudelle digiboksillemme.

0 tykkäystä
Highlighted
Vakiokalustoa ☆
Rekisteröitynyt: ‎30-08-2018
Kirjoituksia: 231
8/11

Vs: Arris VIP 5305W- digiboksi ja Netflix- sovellus


@HannaMarikaL  kirjoitti:

Moikka @mikkooks ja @Baron !

 

Neuvottelut Netflixin kanssa on edelleen käynnissä. Vielä ei ole tarkempaa tietoa siitä, milloin Netflix tulee saataville uudelle digiboksillemme.


Olihan melkoinen epävastaus taas. Eiko teiltä siellä Telialla voida millään käydä asiallista keskustelua kuluttajien kanssa?

 

@TeroRe voisiko tänne lisätä vaikka dislike painikkeen? Jos forumsoftassa ei sellaista valmiina olekaan, niin helppo lisätä. Enkä tällä hae sitä, että vain tällaisille telialaisten mitäänsanomattomille vastauksille voisi antaa negatiivisen palautteen, varmaan moni omaakin rutinaa kyllästynyt lukemaan Hymiö Onnellinen

Highlighted
Vakiokalustoa
Rekisteröitynyt: ‎08-06-2017
Kirjoituksia: 96
9/11

Vs: Arris VIP 5305W- digiboksi ja Netflix- sovellus


@mikkooks  kirjoitti:

@HannaMarikaL  kirjoitti:

Moikka @mikkooks ja @Baron !

 

Neuvottelut Netflixin kanssa on edelleen käynnissä. Vielä ei ole tarkempaa tietoa siitä, milloin Netflix tulee saataville uudelle digiboksillemme.


Olihan melkoinen epävastaus taas. Eiko teiltä siellä Telialla voida millään käydä asiallista keskustelua kuluttajien kanssa?

 

@TeroRe voisiko tänne lisätä vaikka dislike painikkeen? Jos forumsoftassa ei sellaista valmiina olekaan, niin helppo lisätä. Enkä tällä hae sitä, että vain tällaisille telialaisten mitäänsanomattomille vastauksille voisi antaa negatiivisen palautteen, varmaan moni omaakin rutinaa kyllästynyt lukemaan Hymiö Onnellinen


Hyvä huomio @mikkooks. Tuntuu siltä, että kahvinjuonnin lomassa käydään asiakkaille kirjoittamassa, että neuvottelut on käynnissä. Ja kahden päivän päästä naputellaan taas sama vastaus. 

Mikä teitä siellä estää keskustelemasta syistä, jotka tekevät neuvotteluista vaikean? Mitkä on kynnyskysymyksiä?

Ihan oikeasti, nää kysymyksiä väistelevät vastaukset ei motivoi jatkamaan Telian kannattelemista kun määräaikaisuus loppuu. 

Joku konsulentti saisi katsoa teidän viestit läpi. 

 

Edit NikoNo: korjattu keskustelijan nimimerkki @ merkillä, jolloin näkyy oikein

Highlighted
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎26-09-2018
Kirjoituksia: 282
10/11

Vs: Arris VIP 5305W- digiboksi ja Netflix- sovellus

Kuten tiedätte, neuvotteluiden sisällöistä emme viesti ulospäin. Neuvottelujen sisällöt pysyvät neuvottelijoiden kesken. Ei varmasti tyydytä kaikkia tämä vastaus mutta niin se on. Viestimme kehityksestä ja aina kun asioihin tulee muutoksia, mutta vuoropuheluja ja pöytäkirjoja ei valitettavasti tuoda julkisesti näytille. Kun kerromme, että sopimusneuvottelut on kesken, niin sillon meillä on neuvottelut käynnissä. Jos asia ei ole käsittelyssä, sillon neuvotteluja ei ole käynnissä.

0 tykkäystä