@mikkooks kirjoitti:
@HannaMarikaL kirjoitti:
Moikka @mikkooks ja @Baron !
Neuvottelut Netflixin kanssa on edelleen käynnissä. Vielä ei ole tarkempaa tietoa siitä, milloin Netflix tulee saataville uudelle digiboksillemme.
Olihan melkoinen epävastaus taas. Eiko teiltä siellä Telialla voida millään käydä asiallista keskustelua kuluttajien kanssa?
@TeroRe voisiko tänne lisätä vaikka dislike painikkeen? Jos forumsoftassa ei sellaista valmiina olekaan, niin helppo lisätä. Enkä tällä hae sitä, että vain tällaisille telialaisten mitäänsanomattomille vastauksille voisi antaa negatiivisen palautteen, varmaan moni omaakin rutinaa kyllästynyt lukemaan 🙂
Hyvä huomio @mikkooks. Tuntuu siltä, että kahvinjuonnin lomassa käydään asiakkaille kirjoittamassa, että neuvottelut on käynnissä. Ja kahden päivän päästä naputellaan taas sama vastaus.
Mikä teitä siellä estää keskustelemasta syistä, jotka tekevät neuvotteluista vaikean? Mitkä on kynnyskysymyksiä?
Ihan oikeasti, nää kysymyksiä väistelevät vastaukset ei motivoi jatkamaan Telian kannattelemista kun määräaikaisuus loppuu.
Joku konsulentti saisi katsoa teidän viestit läpi.
Edit NikoNo: korjattu keskustelijan nimimerkki @ merkillä, jolloin näkyy oikein