26-01-2021 16:29
Tänään tuli Telia tv:n digiboksiin uusi päivitys, mitä se sisälsi? Itse en huomannut mitään eroa vanhaan. Olisin toivonut tässä päivityksessä digiboksille Yle Areena ja Netflix- sovelluksia... onko tulossa jossain vaiheessa? Myös Tallennukset- valikkoon toivoisin "Jatka katsomista"- listaa... olisiko mahdollista toteuttaa?
26-01-2021 17:04
@jarkko35@ kirjoitti:
Tänään tuli Telia tv:n digiboksiin uusi päivitys, mitä se sisälsi? Itse en huomannut mitään eroa vanhaan. Olisin toivonut tässä päivityksessä digiboksille Yle Areena ja Netflix- sovelluksia... onko tulossa jossain vaiheessa? Myös Tallennukset- valikkoon toivoisin "Jatka katsomista"- listaa... olisiko mahdollista toteuttaa?
Kurkkaahan tämä juuri avattu ketju, josta löytyvät tiedot uusimmasta päivityksestä. Lisäksi avasimme myös toisen uuden ketjun, joka koskee TV-palveluiden kehittämistä. Kannattaa tutustua myös siihen 🙂
29-01-2021 19:29
Uutta on ainakin boxin jäätyminen, kanavan vaihto kestää välillä 10 sekunttia, tulee vaan musta ruutu, sitten yhtäkkiä kuva ilmestyy, kaistasta ei ole ainakaan kiinni n. 40megaa tulee tasaisesti. Kun boxin boottaa niin taas pelaa oaremmin vähän aikaa
30-01-2021 05:53
@Juuso1980@ kirjoitti:Uutta on ainakin boxin jäätyminen, kanavan vaihto kestää välillä 10 sekunttia, tulee vaan musta ruutu, sitten yhtäkkiä kuva ilmestyy, kaistasta ei ole ainakaan kiinni n. 40megaa tulee tasaisesti. Kun boxin boottaa niin taas pelaa oaremmin vähän aikaa
Sama vika täällä kanavan vaihto kestää sen 10s osa kanavista jopa minuutin.
30-01-2021
10:44
Muokattu
30-01-2021
10:48
Sama täällä, tuo kanavan vaihto kestää sen aikaa että ehtii käydä jääkaapilla. Lisäksi myös kuva saattaa pysähtyä kokonaan ja siitä pääsee jatkamaan vain virtajohtoa tuulettamalla.
30-01-2021
12:35
Muokattu
30-01-2021
12:35
Tervetuloa @jakoti Telia Yhteisöön! Mukavaa kun päätit kirjoittaa tänne. Yhteisöstä löydät varmasti mielenkiintoista luettavaa ja keskusteluja, joihin osallistua!
@Eeros @Juuso1980 Tiedossamme ei ole tälläistä häiriötä laajalti, mutta Äänekosken lähellä oli havaittu tämän tapaista ongelmaa. Tämä Ääneskoskea koskeva häiriö on kuitattu korjatuksi.
Tästä tarvitaan selvästi lisää tietoja, joten ottaisitteko yhteyttä meidän asiakaspalveluun niin selvitetään.
Tekniikasta aina mielenkiinnolla keskusteleva. Päivitän myös meidän asiakastukisivustoa
osana asiantuntijatiimiämme. Kerrothan tarvittaessa palautetta sivuston ohjeista.
30-01-2021 13:07
@HenriLie@ kirjoitti:Tervetuloa @jakoti Telia Yhteisöön! Mukavaa kun päätit kirjoittaa tänne. Yhteisöstä löydät varmasti mielenkiintoista luettavaa ja keskusteluja, joihin osallistua!
@Eeros @Juuso1980 Tiedossamme ei ole tälläistä häiriötä laajalti, mutta Äänekosken lähellä oli havaittu tämän tapaista ongelmaa. Tämä Ääneskoskea koskeva häiriö on kuitattu korjatuksi.
Tästä tarvitaan selvästi lisää tietoja, joten ottaisitteko yhteyttä meidän asiakaspalveluun niin selvitetään.
Olen tehnyt asiasta vikailmoituksen eilen
30-01-2021 13:27
@Juuso1980@ kirjoitti:
@HenriLie@ kirjoitti:
Tervetuloa @jakoti Telia Yhteisöön! Mukavaa kun päätit kirjoittaa tänne. Yhteisöstä löydät varmasti mielenkiintoista luettavaa ja keskusteluja, joihin osallistua!
@Eeros @Juuso1980 Tiedossamme ei ole tälläistä häiriötä laajalti, mutta Äänekosken lähellä oli havaittu tämän tapaista ongelmaa. Tämä Ääneskoskea koskeva häiriö on kuitattu korjatuksi.
Tästä tarvitaan selvästi lisää tietoja, joten ottaisitteko yhteyttä meidän asiakaspalveluun niin selvitetään.Olen tehnyt asiasta vikailmoituksen eilen
Hieno juttu, kiitos ilmoituksestasi. Ilmoitus käsitellään ilmoitusjärjestyksessä, mutta kyllä se sieltä tutkintaan tulee.
Tekniikasta aina mielenkiinnolla keskusteleva. Päivitän myös meidän asiakastukisivustoa
osana asiantuntijatiimiämme. Kerrothan tarvittaessa palautetta sivuston ohjeista.
30-01-2021 15:50
Tuossa on videon pätkä eliseltä tuosta kanavan vaihdosta.
30-01-2021
18:52
Muokattu
30-01-2021
18:58
Tuossa on kuvaa tältä illalta missä näkyy tuo kuvan pysähtely.
https://1drv.ms/v/s!Au_wga96ZeCsg7RzMyVud_x9QmE1TA
Netin nopedesta ei ainakaan ole kiinni ja digiboxi on johdolla reitittimessä.
Telia-Tv on tällä hetkellä täysin käyttökelvoton ja kyllä, laitteet on buutattu ja resetoitu moneen kertaan.