Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
jkeinonen
Uusi keskustelija
  • 6 custom-general.kudos
  • 15 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Kanavapaketin irtisanominen ei onnistu netissä

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Näyttää olleen aiemminkin ongelmana, mutta itseltäni ei tänään Telia TV:n C More -paketin irtisanominen onnistunut Omilta sivuilta. Kanavapaketin Sopimuksen tiedot näkyivät kyllä, ja puhelinpalvelussa sanoivat että sen alla pitäisi näkyä Peruuta. Ei näy.

 

Kesti 12 minuuttia tuo puhelu. Skarppausta palveluun, kiitos.

2 vastausta
IlariJR
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 484 custom-general.kudos
  • 955 custom-general.replies
  • 126 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Moi @jkeinonen! Aivan kaikissa tapauksissa kanavapaketin irtisanominen ei onnistu itsepalveluna, riippuen mm. siitä onko siinä määräaikaista sopimusta tai onko kyse Telia TV digiboksiin, mobiilipalveluun vai kaapeli-TV:seen tilatusta paketista. Itsepalvelusivustoa kehitetään kuitenkin koko ajan ja tämäkin seikka on varmasti kehityslistalla. Toivottavasti sait asian kuitenkin hoidettua ja kaikki on nyt kunnossa.

jkeinonen
Uusi keskustelija
  • 6 custom-general.kudos
  • 15 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Kaikki on suhteellista asian hoitamisen onnistumisen osalta... Sain paketin siis puhelimitse irtisanottua, mutta nyt ei enää C More näy, vaikka kokonaisen kuukauden maksu perittiinkin jo... Olihan tässä F1-kisan voinut katsoa, toivottavasti palauttavat osan kk-maksusta edes...