Skip to main content

Kanavapaketin irtisanominen ei onnistu netissä

  • 9. kesäkuuta 2017
  • 2 kommenttia
  • 84 katselukertaa

Näyttää olleen aiemminkin ongelmana, mutta itseltäni ei tänään Telia TV:n C More -paketin irtisanominen onnistunut Omilta sivuilta. Kanavapaketin Sopimuksen tiedot näkyivät kyllä, ja puhelinpalvelussa sanoivat että sen alla pitäisi näkyä Peruuta. Ei näy.

 

Kesti 12 minuuttia tuo puhelu. Skarppausta palveluun, kiitos.

2 kommenttia

IlariJR
Ex-telialainen
  • Ex-telialainen
  • 979 kommenttia
  • 9. kesäkuuta 2017

Moi @jkeinonen! Aivan kaikissa tapauksissa kanavapaketin irtisanominen ei onnistu itsepalveluna, riippuen mm. siitä onko siinä määräaikaista sopimusta tai onko kyse Telia TV digiboksiin, mobiilipalveluun vai kaapeli-TV:seen tilatusta paketista. Itsepalvelusivustoa kehitetään kuitenkin koko ajan ja tämäkin seikka on varmasti kehityslistalla. Toivottavasti sait asian kuitenkin hoidettua ja kaikki on nyt kunnossa.


  • Aloittaja
  • Savumerkittäjä
  • 9 kommenttia
  • 10. kesäkuuta 2017

Kaikki on suhteellista asian hoitamisen onnistumisen osalta... Sain paketin siis puhelimitse irtisanottua, mutta nyt ei enää C More näy, vaikka kokonaisen kuukauden maksu perittiinkin jo... Olihan tässä F1-kisan voinut katsoa, toivottavasti palauttavat osan kk-maksusta edes...


Vastaa