Hei! Erittäin töykeätä tiedottaa vain viime hetken matkapuhelinviestillä Ruutu+ -kanavien lähetyksen katkaisusta. (Niin, olen lukenut myös ko. tiedotteen). Eikö Telia mitenkään pysty hoitamaan asioita asiakkaitaan kiusaamatta (vrt. aikaisemmat sähellykset Discoveryn kanssa). Tilaan ko. kanavia lähinnä urheilun vuoksi, joten nyt Telia tekee mm. Liigan seuraamisen mahdottomaksi. Erittäin ikävää laittaa pitkäaikaiset asiakkaat kärsimään Telian kyvyttömyydestä. Ei siis vain haluta maksaa enää Neloselle, koska Liiga siirtyy myöhemmin Telialle. Minkäänlaisista hyvityksistä ei tiedotteessa tietenkään puhuta mitään; missään tapauksessa ainakaan kanavapaketin hintaa ei katkon aikana saa periä senttiäkään; lisähyvityksetkin olisivat näin harmillisessa tapauksessa paikallaan. Jonkun asiaa todella tuntevan olisi myös syytä selittää, pyritäänkö vielä vakavassa mielessä sopimukseen, vai vain näytelläänkö sitä, ts. onko oletettavissa, että Ruutu+ -kanavat katoavat lopullisesti Telialta? Tai, vaihtoehtoisesti, kauanko ns. neuvottelut vielä kestävät. Kaiken kaikkiaan, erittäin häpeällistä Telialle, jälleen kerran.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.