Tallennuspalvelu palaute!

  • 4 May 2020
  • 1 kommentti
  • 9 katselukertaa

Piti oikein luoda käyttäjätunnukset tänne sivulle vain että pääsen valittamaan tästä tallennuspalvelusta ja siinä tapahtuneesta virheestä. Äidilläni oli tällä kaudella yhden joukkueen liigapassi ja sitä varten luotiin myös Telia TV tunnukset, jotta saatiin ilmainen sovellus tabletille jne. Itse tilasin sekä passin että TV tunnukset ja myös peruutin passin maaliskuussa, koska sitä tuskin ensi kaudella enää tarvitaan. Kuitenkin nyt äidilleni oli tullut vielä lasku, jossa oli laskutettu sekä maaliskuun liigapassista(ihan asiallisesti ja tämä on ok) SEKÄ tallennuspalvelusta, jota en ole koskaan tilannutkaan!!!!! Ilmeisesti siis on maksettu se 6-7 € joka kuukausi "tuotteesta", jonka en edes tiennyt olevan olemassa ja jota en siis ole tilannut.

 

Kävin vielä varmistamassa Telia TV tunnusten tilaussivulta, että tämä tallennuspalvelu ei tule mitenkään automaattisesti tunnusten ohella ja ei, se täytyy erikseen lisätä tilaukseen. Tätä en ole siis koskaan tehnyt. Tähän vielä lisään, että olen kyllä käyttänyt useita muita palveluita, tehnyt tilauksia ja luonut käyttäjiä ja missään ei koskaan ole vastaavaa tapahtunut. En myöskään sorru tällaisiin "free trial" hommiin, joten kyse ei ole siitäkään, että olisin tallennuspalvelun tilannut ja sitten vain unohtanut sen peruuttaa. Kaiken huipuksi, kun asiakaspalveluun soitettiin niin tieto oli, että joudumme maksamaan vielä toukokuultakin!!! Että näin, tyypillistä Telian huijausta. Maalaisjärjellä voisi ajatella, että jos tilaan tuotteen A, niin maksan siitä ja vain ja ainoastaan siitä, mutta ei Telialla. Toivottavasti Liiga siirtyy ensi kaudeksi jonnekin muualle, sillä Telian palveluita en enää tule käyttämään ja kerron kyllä kokemuksistani kaikille tutuillekkin. 


1 kommentti

Hei @mandimooning ja tervetuloa Yhteisöömme!


 


Tallennuspalvelulla Telia TV sovelluksessa on mahdollista tallentaa ja katsoa kaikkia kotimaisia peruskanavia. Ilman tallennuspalvelua Telia TV sovelluksessa ei ole mahdollista katsoa peruskanavia. Palvelu ei ole valmiina valittuna mukaan tilausta tai TV-tunnuksia tehdessä, vaan palvelu on tosiaan valittava erikseen. Tallennuspalvelu kustantaa 6,50€ kuukaudessa ja pakettia koskee myös kanavapakettien 30 vuorokauden irtisanomisaika. Harmillista kuulla, että teillä ei ollut tarkoituksena palvelua tilata. Alkuperäisessä tilausvahvistuksessasi näkyy eriteltynä kaikki tilatut tuotteet, löytyisikö sieltä selitystä tilanteelle?

Vastaa