Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Napakymppi
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Taloyhtiön kaapeli-TV ei toimi

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Nyt jo viidettä päivää yhteys poikki taloyhtiössä, eikä korjauksella tunnu olevan kiirettä.......antenni ja lautanen voisi olla varmempi vaihtoehto.

 

Edit SaJoonas: muokattu otsikkoa

5 vastausta
HenriLie
Telialainen
Telialainen
  • 149 custom-general.kudos
  • 858 custom-general.replies
  • 75 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Moikka @Napakymppi ja tervetuloa Telia Yhteisöön! Mukavaa kun päätit kirjoittaa tänne. Yhteisöstä löydät varmasti mielenkiintoista luettavaa ja keskusteluja, joihin osallistua!

Olethan jo tehnyt häiriöilmoituksen meidän asiakaspalvelun kautta? Laajemmat häiriöt, jotka koskevat talonyhtiötä, korjataan yleensä aina saman päivän aikana häiriöilmoituksesta. Jos tiedossasi on häiriön numero/tunniste, jolla asiaa selvitetään, voidaan katsoa tilannetta tarkemmin.

Jos häiriötä on jo tutkittu ja kuitattu korjatuksi, on tärkeää hakea TV:llä kanavat uudestaan ja joskus joutuu jopa palauttamaan tehdasasetukset.

Tekniikasta aina mielenkiinnolla keskusteleva. Päivitän myös meidän asiakastukisivustoa

osana asiantuntijatiimiämme. Kerrothan tarvittaessa palautetta sivuston ohjeista.

Napakymppi
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@HenriLie@  kirjoitti:

Moikka @Napakymppi ja tervetuloa Telia Yhteisöön! Mukavaa kun päätit kirjoittaa tänne. Yhteisöstä löydät varmasti mielenkiintoista luettavaa ja keskusteluja, joihin osallistua!

Olethan jo tehnyt häiriöilmoituksen meidän asiakaspalvelun kautta? Laajemmat häiriöt, jotka koskevat talonyhtiötä, korjataan yleensä aina saman päivän aikana häiriöilmoituksesta. Jos tiedossasi on häiriön numero/tunniste, jolla asiaa selvitetään, voidaan katsoa tilannetta tarkemmin.

Jos häiriötä on jo tutkittu ja kuitattu korjatuksi, on tärkeää hakea TV:llä kanavat uudestaan ja joskus joutuu jopa palauttamaan tehdasasetukset.


Moi. Vikailmoituksen tein lauantaina, kyse siis on 11 asunnon rivitaloyhtiöstä. Eilen maanantaina sain ilmoituksen, että tieto viasta on mennyt asentajalle, asentajasta ei vielä nyt tiistaina iltapäivällä ole kuulunut mitään. Taloyhtiön hallituksen pj.nä saan varmaan tiedon korjauksesta, milloin se sitten tapahtuukin. Kanavia on haettu monessakin asunnossa, jopa antennijohtojakin uusittu tietämättä viasta sen tarkemmin.

Napakymppi
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Häiriötunniste on : 5913013

Baron
Vakiokalustoa ☆
  • 46 custom-general.kudos
  • 183 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Optimistista ajatella, että ensimmäisenä arkipäivänä tulee asentaja. Minä ilmoitin viikonloppuna ja asentaja tuli tiistaina. Sekin oli nopeaa, jos ajattelee että on työjonoa. 

HenriLie
Telialainen
Telialainen
  • 149 custom-general.kudos
  • 858 custom-general.replies
  • 75 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Napakymppi@  kirjoitti:

Häiriötunniste on : 5913013


Selvityksessä lukee, että asentaja tulee tänää paikalle korjaamaan, häiriön selvitys on siis pitkittynyt. Häiriö varmaankin korjaantuu tänään iltapäivän aikana.

Tekniikasta aina mielenkiinnolla keskusteleva. Päivitän myös meidän asiakastukisivustoa

osana asiantuntijatiimiämme. Kerrothan tarvittaessa palautetta sivuston ohjeista.