@HenriLie kirjoitti:
Moikka @Napakymppi ja tervetuloa Telia Yhteisöön! Mukavaa kun päätit kirjoittaa tänne. Yhteisöstä löydät varmasti mielenkiintoista luettavaa ja keskusteluja, joihin osallistua!
Olethan jo tehnyt häiriöilmoituksen meidän asiakaspalvelun kautta? Laajemmat häiriöt, jotka koskevat talonyhtiötä, korjataan yleensä aina saman päivän aikana häiriöilmoituksesta. Jos tiedossasi on häiriön numero/tunniste, jolla asiaa selvitetään, voidaan katsoa tilannetta tarkemmin.
Jos häiriötä on jo tutkittu ja kuitattu korjatuksi, on tärkeää hakea TV:llä kanavat uudestaan ja joskus joutuu jopa palauttamaan tehdasasetukset.
Moi. Vikailmoituksen tein lauantaina, kyse siis on 11 asunnon rivitaloyhtiöstä. Eilen maanantaina sain ilmoituksen, että tieto viasta on mennyt asentajalle, asentajasta ei vielä nyt tiistaina iltapäivällä ole kuulunut mitään. Taloyhtiön hallituksen pj.nä saan varmaan tiedon korjauksesta, milloin se sitten tapahtuukin. Kanavia on haettu monessakin asunnossa, jopa antennijohtojakin uusittu tietämättä viasta sen tarkemmin.