Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Official_Jansku
Uusi jäsen
  • 2 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Telia TV-paketin irtisanominen

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Tilasin Telialta viimevuoden lopussa tietokoneen, jonka mukana tuli Telia TV-paketti. Siinä vaiheessa kun se muuttui takaisin maksulliseksi, irtisanoin tilauksen. Jostain kumman syystä saan silti "laajakaistalaskun" joka kuukausi. Joka kerta kun kirjaudun maksamaan niitä, silti palveluissani näkyy, että olisin vielä tilaamassa kuukausittain tätä pakettia. Tuo irtisanominen vaikuttaa todella epäselkeältä. Irtisanoessa tulee pop-up ilmoitus ylälaitaan joka alkaa jo tekstillä "tilaus lähetetty". Onko mitenkään mahdollista irtisanoa tilausta?

1 vastaus
HannaMarikaL
Moderaattori
Moderaattori
  • 92 custom-general.kudos
  • 344 custom-general.replies
  • 19 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Oliko sulla käytössä meidän Telia TV sovellus? Jos on, niin nuo itse sovelluksen tunnuksethan on täysin maksuttomat. Mikäli sulla on siellä jotain kanavapaketteja, veloitetaan niistä erikseen. Telia.fi -sivulta saat lopetettua nuo kanavat, kun olet kirjautunut sinne ja sitten klikkaat Liittymäni ja palveluni > TV-kanavapaketit > Tilatut > Muokkaa > Irtisano. Kanavapakettien irtisanomisaika on 30 vuorokautta.

 

Jos jotain epäselvyyttä tuon suhteen tulee, voit ottaa yhteyttä meihin chatin kautta, niin saavat siellä autettua esimerkiksi tuon poiston suhteen. Tästä löydät asiakaspalvelumme yhteystiedot.

| Telia Yhteisön moderaattori | iPhone 12 | Sarjat | Musiikki | Kaikkea maan ja taivaan väliltä |