Telia TV-paketin irtisanominen

  • 24 March 2020
  • 1 kommentti
  • 60 katselukertaa

Tilasin Telialta viimevuoden lopussa tietokoneen, jonka mukana tuli Telia TV-paketti. Siinä vaiheessa kun se muuttui takaisin maksulliseksi, irtisanoin tilauksen. Jostain kumman syystä saan silti "laajakaistalaskun" joka kuukausi. Joka kerta kun kirjaudun maksamaan niitä, silti palveluissani näkyy, että olisin vielä tilaamassa kuukausittain tätä pakettia. Tuo irtisanominen vaikuttaa todella epäselkeältä. Irtisanoessa tulee pop-up ilmoitus ylälaitaan joka alkaa jo tekstillä "tilaus lähetetty". Onko mitenkään mahdollista irtisanoa tilausta?


1 kommentti

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +15

Oliko sulla käytössä meidän Telia TV sovellus? Jos on, niin nuo itse sovelluksen tunnuksethan on täysin maksuttomat. Mikäli sulla on siellä jotain kanavapaketteja, veloitetaan niistä erikseen. Telia.fi -sivulta saat lopetettua nuo kanavat, kun olet kirjautunut sinne ja sitten klikkaat Liittymäni ja palveluni > TV-kanavapaketit > Tilatut > Muokkaa > Irtisano. Kanavapakettien irtisanomisaika on 30 vuorokautta.


 


Jos jotain epäselvyyttä tuon suhteen tulee, voit ottaa yhteyttä meihin chatin kautta, niin saavat siellä autettua esimerkiksi tuon poiston suhteen. Tästä löydät asiakaspalvelumme yhteystiedot.

Vastaa