Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 64259
Kirjoituksia 174780

Telia TV -sovellukseen sisäänkirjautuminen epäonnistuu



Highlighted

Telia TV -sovellukseen sisäänkirjautuminen epäonnistuu

Uusi jäsen
Viestejä 1 kpl

Telia TV -sovellukseen sisäänkirjautuminen epäonnistuu

1/8

Telia tv ilmoittaa että sitä on käytetty 5 laitteessa. EI pitäisi olla sisäänkirjautuneena kuin yhdessä. Silti herjaa samaa.

 

EDIT. 24.5.2017 VilleVent: otsikkoa muokattu

0 tykkäystä
7 vastausta
Highlighted

Ex-telialainen
Viestejä 131 kpl

2/8

Terve @Jackal80!

Onpas omituista. Sinun kannattaisi jättää tästä esim. palvelupyyntö tai olla yhteydessä chat -palveluumme kirjautumalla sivuillemme http://bit.ly/2rLmiYB. SItä kautta päästään tarvittaessa ns. nollaamaan tilanne ja sen jälkeen käytön pitäisi taas onnistua.

Highlighted

Uusi jäsen
Viestejä 3 kpl

3/8

Sama juttu mullakin. Eilen meni ihan totaalisesti hermot tohon "5 laitetta käytössä" ilmoitukseen. Kaikki oli valmiina elokuvailtaan mutta enpä saanut leffaa näkymään millään vehkeellä. Jos samalla läppärillä käyttää TV palvelua eri selaimella, niin jokainen selain lasketaan eri laitteeksi?! HALOO!! Heittäkää nyt hemmettiin tollaset naurettavat rajoitukset!! Vattu että vatuttaa tällanen psk!

0 tykkäystä
Highlighted

Telialainen
Viestejä 93 kpl

4/8

kirjoitti:

Sama juttu mullakin. Eilen meni ihan totaalisesti hermot tohon "5 laitetta käytössä" ilmoitukseen. Kaikki oli valmiina elokuvailtaan mutta enpä saanut leffaa näkymään millään vehkeellä. Jos samalla läppärillä käyttää TV palvelua eri selaimella, niin jokainen selain lasketaan eri laitteeksi?! HALOO!! Heittäkää nyt hemmettiin tollaset naurettavat rajoitukset!! Vattu että vatuttaa tällanen psk!


Hei r0uta! Telia TV mobiilissa voi tulkita saman laitteen toiseksi laitteeksi jos olet tyhjentänyt tietokoneelta silverlightin rekisterit(CC-cleaner ja vastaavat). Myöskin se, että jos olet ajanut Telia TV:tä samalla koneella sovelluksen kautta ja sitten Chromella, niin ne tulkitaan myös erillisiksi laitteiksi. Voimme nollata laitetiedot täältä käsin jos tulet käymään chatissa tai jätät meille palvelupyynnön www.telia.fi/kirjaudu

Highlighted

Uusi jäsen
Viestejä 3 kpl

5/8

Kävin jo chatissä eikä laitteiden nollaus onnistunut. Pitäköön tunkkinsa.

0 tykkäystä
Highlighted

Telialainen
Viestejä 733 kpl

6/8

@r0uta Otatko uudelleen yhteyttä meihin joko soittamalla puh. 020 690 400 (mpm/pvm) tai sitten Chat-palveluumme. Huomioithan, että vain Häiriöilmoitusten puolelta voidaan resetoida tilanne.

 

Olemme paikalla arkisin klo 8-19:30 Chatin ääressä ja puhelimitse meidät saa kiinni klo 20 asti. Viikonloppuisin olemme Chatin ääressä klo 9-16:30.

Highlighted

Uusi jäsen
Viestejä 3 kpl

7/8

kirjoitti:

@r0uta Otatko uudelleen yhteyttä meihin joko soittamalla puh. 020 690 400 (mpm/pvm) tai sitten Chat-palveluumme. Huomioithan, että vain Häiriöilmoitusten puolelta voidaan resetoida tilanne.

 

Olemme paikalla arkisin klo 8-19:30 Chatin ääressä ja puhelimitse meidät saa kiinni klo 20 asti. Viikonloppuisin olemme Chatin ääressä klo 9-16:30.


En ota. Vatuttaa vieläkin sen verran paljon että ei tee mieli koskea tähän pskaan pitkällä tikullakaan. nimim. "5 laitteen rajoitus"... aaarghhhh

0 tykkäystä
Highlighted

Herrasmies
Herrasmies
Viestejä 2 068 kpl

8/8

Tervehdys, @r0uta!

 

Valitettavasti tähän kiperään tilanteeseen ei ole muuta ratkaisua. Voit jättää myös laitteiden nollaamisen pyynnön oheisella lomakkeella:

https://www.telia.fi/kirjautuneille/lomakkeet/palvelupyynto?&path=2

 

Tuolloin sinun ei tarvitse jonottaa kun asiallasi ei näytä olevan kiirettä. Lähtökohtaisesti nämä laiterajoitukset ovat ensisijaisesti sopimuksien vuoksi ja toisena tulee tietoturvaan liittyvät seikat. Olen toivonut Telialta laitehallinnan asetusvalikkoa, jossa asiakas voi itse muokata listaa esimerkiksi kuten OP-Mobiilissa tai Googlessa. Toivottavasti joskus lähitulevaisuudessa tuo toiveeni toteutuisi 🙂

 

 

Lisätiedot: https://www.telia.fi/asiakastuki/tv-ja-viihde/telia-tv-mobiilissa/kaytto-tilanteet-tvm

Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.