Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Martsu26
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Telia TV -sovelluksen irtisanominen

Hei.

 

Otin kokieiluksi mobiili viiteen käyttöön puhelimeen, mutta päädyin sulkemaan, mutta silti olette jo neljä kertaa laskuttanut käytöstä mikä olen pyytänyt poistamaan tunnukseni mutta sitä  ei ole tapahtunut. Jos tätä kautta olis mahdista että asialle tehtäisiin jotain koska muute joudun miettimään että suljen kaikki mitä mulla on teijän kautta ja siirryn jonnekin muualle.

Edit RaMaria: Otsikko

13 vastausta
Mika992
Vakiokalustoa
  • 84 custom-general.kudos
  • 112 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Oletko vain poistanut sovelluksen, vai oletko ollut yhteydessä Teliaan tilauksen päättämiseksi?

Jos olet pelkästään poistanut sovelluksen, ei tämä riitä palvelun päättämiseksi, joten sinun tulisi olla yhteydessä Teliaan.

 

En ole itse varma, saako palvelun tilauksen purettua omille sivuille kirjautumalla etusivulta. Mutta jos ei onnistu, voit olla yhteydessä Telian asiakaspalveluun. Yhteydenottokanavat löytyvät täältä, chat on mielestäni kaikista helpoin ja nopein tapa saada yhteys.

 

Tämän Telia Yhteisön kautta tilauksen päättäminen ei onnistu. Täällä Yhteisössä me käyttäjät voimme neuvoa toisiamme ja Telialaisetkin täällä käyvät, mutta he eivät pysty näkemään asiakastietoja, joten yhteyttä on otettava Telia.fi-sivun kautta.

peuralento
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 9 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Jos TV-sovellusta ei ole aktoivoinut, tarviiko sitä irtisanoa?

kiisseli67
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 2408 custom-general.kudos
  • 3716 custom-general.replies
  • 333 custom-general.solutions


@peuralento@  kirjoitti:

Jos TV-sovellusta ei ole aktoivoinut, tarviiko sitä irtisanoa?


Ei tarvitse, eikä vaikka olisikin aktivoinut. Jos et ole tilannut maksukanavia tai oma tallennusta Telia TV sovellukseen, niin se on täysin maksuton. Siellä on silloin maksutta katsottavissa Telian omia ohjelmia mm. Heiluta huuliasi 😉

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
peuralento
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 9 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Nyt sitten tuli lasku tästä, 30.39€ enkä ole kertaakaan käyttänyt enkä aktivoinut koko sovellusta. Kannataisiko miettiä mitä ohjeita jakelee..

Sekunti
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 1745 custom-general.kudos
  • 2225 custom-general.replies
  • 179 custom-general.solutions


@peuralento@  kirjoitti:

Nyt sitten tuli lasku tästä, 30.39€ enkä ole kertaakaan käyttänyt enkä aktivoinut koko sovellusta. Kannataisiko miettiä mitä ohjeita jakelee..


Asian selvittämiseksi on syytä kääntyä aina Telian asiakaspalveluun esim. chatin kautta asian hoitamiseksi kuntoon. Valitettavasti täällä julkisella keskustelupalstalla ei voi käsitellä asiakastietoja vaativia juttuja @peuralento. Kerrohan ihmeessä myöhemmin millaiseen loppuratkaisuun pääset Hymiö Onnellinen

¸¸.•*¨*•♫Telia 5G lähettiläs 2021¸¸.•*¨*•♫
"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich
kiisseli67
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 2408 custom-general.kudos
  • 3716 custom-general.replies
  • 333 custom-general.solutions


@Sekunti@  kirjoitti:

@peuralento@  kirjoitti:

Nyt sitten tuli lasku tästä, 30.39€ enkä ole kertaakaan käyttänyt enkä aktivoinut koko sovellusta. Kannataisiko miettiä mitä ohjeita jakelee..


Asian selvittämiseksi on syytä kääntyä aina Telian asiakaspalveluun esim. chatin kautta asian hoitamiseksi kuntoon. Valitettavasti täällä julkisella keskustelupalstalla ei voi käsitellä asiakastietoja vaativia juttuja @peuralento. Kerrohan ihmeessä myöhemmin millaiseen loppuratkaisuun pääset Hymiö Onnellinen


Eikä pelkästä Telian TV sovelluksesta voi tulla laskua https://www.telia.fi/kauppa/tv-ja-viihde/katso?gclid=Cj0KCQjwx43ZBRCeARIsANzpzb_pxepkEBQjNoLRBI_MKFo..., kannattaa selvittää tosiaan asiakaspalvelusta mistä lasku koostuu.

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
Sekunti
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 1745 custom-general.kudos
  • 2225 custom-general.replies
  • 179 custom-general.solutions


@kiisseli67@  kirjoitti:

@Sekunti@  kirjoitti:

@peuralento@  kirjoitti:

Nyt sitten tuli lasku tästä, 30.39€ enkä ole kertaakaan käyttänyt enkä aktivoinut koko sovellusta. Kannataisiko miettiä mitä ohjeita jakelee..


Asian selvittämiseksi on syytä kääntyä aina Telian asiakaspalveluun esim. chatin kautta asian hoitamiseksi kuntoon. Valitettavasti täällä julkisella keskustelupalstalla ei voi käsitellä asiakastietoja vaativia juttuja @peuralento. Kerrohan ihmeessä myöhemmin millaiseen loppuratkaisuun pääset Hymiö Onnellinen


Eikä pelkästä Telian TV sovelluksesta voi tulla laskua https://www.telia.fi/kauppa/tv-ja-viihde/katso?gclid=Cj0KCQjwx43ZBRCeARIsANzpzb_pxepkEBQjNoLRBI_MKFo..., kannattaa selvittää tosiaan asiakaspalvelusta mistä lasku koostuu.


Oli miten sitten päin tahansa, niin Telia TV -sovellus ja käyttäjätunnukset ovat oletuksena 0€. Tilatusta sisällöstä ainoastaan maksetaan (esim. C More -kanavakirjasto ja Telia Oma Tallennus). Voisiko olla, että olet huomaamatta puhelimitse tilannut kanavakirjaston käyttöön esim. 1 kuukauden kokeilujaksolla muttet ole irtisanonut sitä @peuralento? Tämähän on vain villi veikkaus. Toivottavasti olet saanut ratkaistua! Hymiö Onnellinen

¸¸.•*¨*•♫Telia 5G lähettiläs 2021¸¸.•*¨*•♫
"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich
eeriikki
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Telia-TV:n jutut ovat aika vaikeita purkaa.

Heillä on erittäin surkea asiakaspalvelu, ollut kautta vuosikymmenten.

Meitä on paljon jotka haluaisivat purkaa Telia-TV sopimukset !

Onko Telia ryöstävä yritys ?

Minä olen naimisissa Telia-TV digibox:in kanssa 2 vuotta.

Samoin olen naimisissa 6 kk kahden kanavapaketin kanssa.

Kanavapaketit ovat surkeita !

Telia-TV digibox on erittäin hankala käyttää.

Koekäyttöaika pitäisi olla 6 kk, 1 kk:den sijaan !

SaJoonas
Moderaattori
Moderaattori
  • 289 custom-general.kudos
  • 622 custom-general.replies
  • 69 custom-general.solutions


@eeriikki  kirjoitti:

Telia-TV:n jutut ovat aika vaikeita purkaa.

Heillä on erittäin surkea asiakaspalvelu, ollut kautta vuosikymmenten.

Meitä on paljon jotka haluaisivat purkaa Telia-TV sopimukset !

Onko Telia ryöstävä yritys ?

Minä olen naimisissa Telia-TV digibox:in kanssa 2 vuotta.

Samoin olen naimisissa 6 kk kahden kanavapaketin kanssa.

Kanavapaketit ovat surkeita !

Telia-TV digibox on erittäin hankala käyttää.

Koekäyttöaika pitäisi olla 6 kk, 1 kk:den sijaan !


Määräaikaista sopimusta ei ikävä kyllä voi purkaa noin vain. Sopimusta tehdessä on hyvä kiinnittää huomiota siihen, onko sopimus määräaikainen, kuinka pitkä sopimuksen kesto on ja mitä se sisältää. Nämä perusasiat toki käydään myyntitilanteessa ja verkkokaupan tilaussivulla myös läpi. 

Minkälaisia muutoksia toivoisit Telia TV -digiboksiin, jotta sinun olisi helpompi käyttää sitä?

Moderaattori | Salirotta | Esports | Apple |