Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 64839
Kirjoituksia 176347

Telia TV sovellus ja tunnukset



Highlighted

Telia TV sovellus ja tunnukset

Uusi jäsen
Viestejä 4 kpl

Telia TV sovellus ja tunnukset

1/9

Elikkä tilasin tänään Telia TV liiga passin ja tunnukset sovellukseen.

En ole saanut vieläkään mitään tunnuksia sähköpostiin.

Tililtäkään ei ole mennyt yhtään rahaa (liiga passi 19.90€) joten mietin olenko edes onnistunut ostossa?

Pääsin kuitenkin kaikki 4 kohtaa suorittamaan ja lopussa tuli vielä kiitos tilauksesta ja se ilmoitus että ovat lähettäneet sähköpostiisi tunnukset/ jonkun linkin🤔

 

Auttakaa mua, huomenna alkaa pelit😔😅

Vastaa
0 tykkäystä
8 vastausta
Highlighted

Moderaattori
Viestejä 300 kpl

2/9

@SaanaKati, tervetuloa Yhteisöön!

 

Oletko saanut sähköpostiisi käyttöönottopostia meiltä? Sieltä löytyy linkki, jossa pääset luomaan tunnukset uuteen Telia TV -sovellukseesi. Voit siis itse keksiä tunnukset "omasta päästä"Hymiö Onnellinen Jos haluat varmistua onko tilaus kunnossa, niin kannattaa kirjautua joko pankki- tai Telia-tunnuksilla taikka mobiilivarmenteella telia.fi:lle ja siellä katsoa kaikki omat tilaukset. Kaikista näppärin tapa hallinnoida omia Telian tilauksia on ottaa käyttöön puhelimelle Minun Telia -sovellus, sillä pystyy hallinnoimaan ja muokkaamaan tilauksia parilla sormen pyyhkäisyllä. 

 

Jos tarvitset asiakaspalvelun apua, niin ollessasi selaimen kautta tuolla telia.fi:llä, saat oikeasta alareunasta yhteyden meidän chat-asiakaspalveluumme. Se on kellon ympäri avoinnaHymiö Onnellinen

 

Tässä vielä ohjeistusta Liigan katseluun Telia TV -sovelluksella, ja mikäli olet hankkinut tai hankkimassa Chromecast-laitteen katsellaksesi Telia TV:tä telkkarin ruudulta, tässä vielä sen asetuksista tarkemmin, jotta katselukokemus on mitä parhain 

 

Antoisaa Liiga-kautta!

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Uusi jäsen
Viestejä 4 kpl

3/9

Meni 15min ja ylikin, mutta mitään s-postia ei näy eikä kuulu. Tekee tilauksen pelkkiä tunnuksia varten tai sitten joukkue passin kanssa. Alkaa jo turhauttamaan.. Ensimmäisen kerran yrittänyt kuitenkin ostaa kyseisen palvelun 10.9.-18.. eli ei voi olla pelkästä ruuhkasta johtuvaa vikaa..Meni 15min ja ylikin, mutta mitään s-postia ei näy eikä kuulu. Tekee tilauksen pelkkiä tunnuksia varten tai sitten joukkue passin kanssa. Alkaa jo turhauttamaan.. Ensimmäisen kerran yrittänyt kuitenkin ostaa kyseisen palvelun 10.9.-18.. eli ei voi olla pelkästä ruuhkasta johtuvaa vikaa..

 

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Moderaattori
Viestejä 523 kpl

4/9

Ruuhkasta tuo ei varmastikaan sitten johdu. Loppuviikon ruuhkatilanteessa aktivointiviestin lähettymisessä kesti joitakin tunteja. Katsoithan ettei viesti ole mennyt sähköpostisi roskapostikansioon? 

 

Mikäli olet tehnyt tilauksen jo aiemmin, niin voi olla myös mahdollista että siihen alkuperäiseen tilaukseesi luotuu nyt koko ajan vain lisätilejä tai ovat jotenkin juntturassa. Tämä olisi hyvä katsoa kuntoon nyt asiakaspalvelumme kautta! 

 

Voit kirjautua täältä asiakassivuillesi ja availla chattia kanssamme sivun oikeasta alanurkasta. Tarkistetaan sieltä missä tilassa tuo tekemäsi tilaus on ja hoidetaan kuntoon! Hymiö Onnellinen


Vastaa
Highlighted

Uusi jäsen
Viestejä 4 kpl

5/9

Roskapostit ja kaikki mahdolliset muutkin kansiot tarkistettu, mutta ei ole vain tullut linkkejä. Täytyy siis soittaa asiakaspaöveluun, kun ei sähköisesti näköjään onnistu tilaaminen😔

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Moderaattori
Viestejä 523 kpl

6/9

Asiakaspalveluun soittamalla saadaan kyllä tuohon myös selvyys, tai sitten mainitsemani chat-palvelu! Asiakaspalvelun puhelinnumero on 020690400. Toivottavasti asia ratkeaa pian, harmi että missasit ilmeisesti kauden aloituksen Hymiö Välinpitämätön

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Uusi jäsen
Viestejä 4 kpl

7/9

Tuli myös sellainen mieleen, että pitääkö olla siis joko matkapuhelin- tai laajakaista-asiakas että ne tunnukset pystyy luomaan/ostamaan kyseisen palvelun?

 

Tilannehan on se, että esimerkiksi minun puhelinliittymä on toisen nimissä ja minä olen siis vain käyttäjä. Käytän kyllä minun Telia sovellusta ja siellä kirjaudun omalla numerolla ja näen liittymäni tiedot, esim mikä liittymä puhelimessani on, sen hinnan ja paljonko olen käyttänyt nettiä yms.

 

Mutta tulisiko siis minulla olla omissa nimissä esim juuri tuo puhelinliittymä, jotta tunnuksien teko onnistuisi?

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Lady
Lady
Viestejä 3 444 kpl

8/9

@SaanaKati@  kirjoitti:

Tuli myös sellainen mieleen, että pitääkö olla siis joko matkapuhelin- tai laajakaista-asiakas että ne tunnukset pystyy luomaan/ostamaan kyseisen palvelun?

 

Tilannehan on se, että esimerkiksi minun puhelinliittymä on toisen nimissä ja minä olen siis vain käyttäjä. Käytän kyllä minun Telia sovellusta ja siellä kirjaudun omalla numerolla ja näen liittymäni tiedot, esim mikä liittymä puhelimessani on, sen hinnan ja paljonko olen käyttänyt nettiä yms.

 

Mutta tulisiko siis minulla olla omissa nimissä esim juuri tuo puhelinliittymä, jotta tunnuksien teko onnistuisi?


Kyllä nimenomaan näin, vain liittymän omistaja voi luoda Telia tunnukset. Tai pikemminkin näin : Huom! Mikäli liittymä ei ole henkilökohtaisessa omistuksessasi, et voi liittää sitä asiakastietoihin. Eli tunnusten yhdistäminen ei onnistu.

Täällä lisää : https://www.telia.fi/asiakastuki/laskutus-ja-asiakkuus/asiakkuus/kirjautuminen-liittyman-yhdistamine...

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Moderaattori
Viestejä 523 kpl

9/9

Kyllä, eli miten @kiisseli67 laittoikin niin Telia Tunnusten luonti onnistuu pelkästään liittymien/ liittymän omistajana. Hymiö Onnellinen

 

Jos tilaat kuitenkin omilla verkkopankkitunnuksillasi tunnistautuen verkkokaupastamme Telia TV -sovelluksen, niin silloin sinusta tulee kyseisen palvelun omistaja ja tällöin pitäisi tunnusten luonnin kyllä onnistua sekä Telia TV -sovellukseen, että Minun Telia -palveluun (josta tunnusten luonnin jälkeen löydätkin liittymistäsi ja palveluistasi Telia TV:n). 

 

Käytännössä siis tuo Telia TV -sovellus ei edellytä puhelinliittymää tai sen omistajuutta, eli sen tilauksen pitäisi siltä sinulta onnistua

Vastaa
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.