Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 64320
Kirjoituksia 174963

Telia TV sovellus



Highlighted

Telia TV sovellus

Uusi keskustelija
Viestejä 9 kpl

Telia TV sovellus

1/15

Hei! 

Mistähän johtuu, että kun kirjaudun sisälle Telia TV -sovellukseen, sovellus sanoo, ettei millään kanavalla ole mitään ohjelmaa ja kehottaa siirtymään kirjastoon? Ja eikö sitä kautta pitäisi voida katsoa myös omia tallennuksia? En tajua missä ne siellä ovat.

0 tykkäystä
14 vastausta
Highlighted

Lady
Lady
Viestejä 3 430 kpl

2/15

Hei @OuskaKo!

Näkyykö sovelluksessa kolmea viivaa päällekkäin vasemmassa yläkulmassa josta saisi valikon vedettyä esiin?

Sieltä pitäisi löytyä tallenteet kohta.Screenshot_20180706-101407.jpg

 

 

 Screenshot_20180706-101652.jpg

 

Highlighted

Uusi keskustelija
Viestejä 9 kpl

3/15

Hei.

 

Käytän sovellusta iPadilla ja ylävalikossa on TV, Kirjastot, Vuokraamo, Lapset ja Liiga. Ei muuta.

 

Ja edelleen kysymys on ylipäänsä se, miksi sovelluksella ei näy mitään tv-kanavia tai kanavien ohjelmatietoja? Silloin kun en ole kirjautuneena, niin sovelluksen etusivulla näkyy mikä ohjelma milläkin kanavalla on menossa.

0 tykkäystä
Highlighted

Herrasmies
Herrasmies
Viestejä 2 068 kpl

4/15

@OuskaKo@  kirjoitti:

Hei.

 

Käytän sovellusta iPadilla ja ylävalikossa on TV, Kirjastot, Vuokraamo, Lapset ja Liiga. Ei muuta.

 

Ja edelleen kysymys on ylipäänsä se, miksi sovelluksella ei näy mitään tv-kanavia tai kanavien ohjelmatietoja? Silloin kun en ole kirjautuneena, niin sovelluksen etusivulla näkyy mikä ohjelma milläkin kanavalla on menossa.


Tervehdys, @OuskaKo!

 

Voi hyvinkin olla mahdollista, että sinulta puuttuu "Tallennuspalvelu (6,50 €/kk)". Muutoin et pääse katsomaan TV-kanavia. Suosittelen lämpimästi kääntymään Telian asiakaspalveluun esim. Omien Sivujen 24/7 chat, niin saatte yhdessä katsottua palvelun kerralla kuntoon Hymiö Onnellinen

 

 

Lisätiedot: https://www.telia.fi/kauppa/tv-ja-viihde/tallenna

Highlighted

Uusi keskustelija
Viestejä 9 kpl

5/15

Hei,

 

kiitos vastauksesta, mutta ei puutu tallennuspalvelua, kun se on juuri suunnilleen kuukausi sitten tilaukseeni päivitetty.

0 tykkäystä
Highlighted

Herrasmies
Herrasmies
Viestejä 2 068 kpl

6/15

@OuskaKo@  kirjoitti:

Hei,

 

kiitos vastauksesta, mutta ei puutu tallennuspalvelua, kun se on juuri suunnilleen kuukausi sitten tilaukseeni päivitetty.


Jos Telia TV -mobiilisovelluksen valikossa ei ole "Tallenteet"-osiota eikä asetusvalikossa näy "Omat tallennukset" kohtaa, niin silloin lisäpalvelu ei ole aktiivinen. Sen voi käydä tarkistamassa ja tarvittaessa tilaamassa Omilta Sivuilta. Jos kaikki siellä tilatut palvelut kunnossa, niin seuraavaksi suosittelen poistamaan sovelluksen ja asentamaan sen laitteeseen uudelleen Hymiö Onnellinen

 

Windowsin Telia TV -sovellus & asetusvalikkoWindowsin Telia TV -sovellus & asetusvalikko

Highlighted

Uusi keskustelija
Viestejä 9 kpl

7/15

Kiitos jälleen. Omilla sivuilla tallennuspalvelu on "päällä" ja sovellus on poistettu ja asennettu uudestaan. Ei toimi.

 

Mutta kuten sanottu, sovelluksessa ei toimi myöskään tv ylipäänsä, mikään kanava tai kanavien ohjelmatiedot ei näy, sovellus vain sanoo, ettei kanavalla ole juuri nyt ohjelmaa. Kirjaston sisältö (Telia TV) näkyy, tosin en sieltä ole mitään kuitenkaan katsonut, joten en tiedä tarkemmin sen toiminnasta. Vuokraamo näyttää myös olevan käytettävissä.

0 tykkäystä
Highlighted

Velho
Velho
Viestejä 2 394 kpl

8/15

@OuskaKo@  kirjoitti:

Kiitos jälleen. Omilla sivuilla tallennuspalvelu on "päällä" ja sovellus on poistettu ja asennettu uudestaan. Ei toimi.

 

Mutta kuten sanottu, sovelluksessa ei toimi myöskään tv ylipäänsä, mikään kanava tai kanavien ohjelmatiedot ei näy, sovellus vain sanoo, ettei kanavalla ole juuri nyt ohjelmaa. Kirjaston sisältö (Telia TV) näkyy, tosin en sieltä ole mitään kuitenkaan katsonut, joten en tiedä tarkemmin sen toiminnasta. Vuokraamo näyttää myös olevan käytettävissä.


Sinuna kääntyisin nyt Telian aspan puoleen. Ilta-aikaan chatissa on vain perustason aspa, mutta sieltäkin jelppiä saanee ja ainakin asian vireille. Häriöilmotukset ovat chatissa ma–pe 8–19.30, la–su 9–16.30, jolloin ihan tuolta tekniseltä puolelta pääsevät paremmin tutkimaan tilannetta. Kuullostaa vaan jotenkin siltä, että jossain jokin namiska on väärässä asennossa ja se on tosiaan syytä selvittää.

Highlighted

Uusi keskustelija
Viestejä 9 kpl

9/15

Kiitos vastauksesta! Todentotta olisi kiva tietää missä vika piilee, käyttäjässä vai järjestelmässä. 🙂 Olen yhteydessä aspaan paremmalla ajalla. 🙂 

0 tykkäystä
Highlighted

Velho
Velho
Viestejä 2 394 kpl

10/15

@OuskaKo@  kirjoitti:

Kiitos vastauksesta! Todentotta olisi kiva tietää missä vika piilee, käyttäjässä vai järjestelmässä. 🙂 Olen yhteydessä aspaan paremmalla ajalla. 🙂 


Jep! Mielestäni olet tehnyt kaiken mitä oikeastaan voi, eli tarkistanut, että palvelu on tilattu ja sovellus on uudelleenasennettu yms.

 

 

Mutta, tuli vielä mieleen, että olethan tilannut nuo kanavapaketit myös mobiiliin? Sillä jos ja kun sinulla on kanavapaketteja, niin tulee ne käydä tilaamassa tosiaan myös mobiiliin, ja ohjeet siihen löytyvät täältä:

https://www.telia.fi/kauppa/tv-ja-viihde/mika-telia-tv/katso-mobiilissa . Tuo voisi nyt olla yksi syy, miksi mitään ei tuolla näy.

 

Ja jos on mahdollista testata tuota Telia TV -mobiilia jollain toisella laitteella, niin se voisi auttaa rajaamaan ongelman päätelaitteeseen/laitteen ulkopuolelle.¨¨

 

Toivotaan, että ongelma ratkeaa pikimmiten!

Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.