08-02-2021 16:40
Kuinka monella muulla on seuraava ongelma - kun käytät Telia TV:tä tietokoneella niin kaikki tallennukset eivät näy esim. LIV/Nelonen kanavien tallenteet!
08-02-2021 20:25
@holmesNYC@ kirjoitti:
Kuinka monella muulla on seuraava ongelma - kun käytät Telia TV:tä tietokoneella niin kaikki tallennukset eivät näy esim. LIV/Nelonen kanavien tallenteet!
Moikka @holmesNYC ja tervetuloa Telia Yhteisöön! Mukavaa kun päätit kirjoittaa tänne. Yhteisöstä löydät varmasti mielenkiintoista luettavaa ja keskusteluja, joihin osallistua!
Onko kyse jostain tietystä ohjelmasta? Tai onko kyse yksittäisestä tallenteesta vai jatkuvan tallenteen tallennuksista? Käytätkö Telia TV -digiboksia myös tämä tietokoneen selainkäytön rinnalla, näkyykö tallenteet siellä?
Tekniikasta aina mielenkiinnolla keskusteleva. Päivitän myös meidän asiakastukisivustoa
osana asiantuntijatiimiämme. Kerrothan tarvittaessa palautetta sivuston ohjeista.
08-02-2021 22:07
@HenriLie@ kirjoitti:
@holmesNYC@ kirjoitti:Kuinka monella muulla on seuraava ongelma - kun käytät Telia TV:tä tietokoneella niin kaikki tallennukset eivät näy esim. LIV/Nelonen kanavien tallenteet!
Moikka @holmesNYC ja tervetuloa Telia Yhteisöön! Mukavaa kun päätit kirjoittaa tänne. Yhteisöstä löydät varmasti mielenkiintoista luettavaa ja keskusteluja, joihin osallistua!
Onko kyse jostain tietystä ohjelmasta? Tai onko kyse yksittäisestä tallenteesta vai jatkuvan tallenteen tallennuksista? Käytätkö Telia TV -digiboksia myös tämä tietokoneen selainkäytön rinnalla, näkyykö tallenteet siellä?
Kyse on yksittäisistä tallenteista useammalta eri kanavalta. Tallenteet näkyvät digiboxilla sekä mobiililaitteilla normaalisti. Lisäksi käytettäessä tietokonetta keskenjääneet/katsotut elokuvat eivät päivity eli eivät poistu tai niitä ei näy.
09-02-2021 10:44
@holmesNYC@ kirjoitti:
Kyse on yksittäisistä tallenteista useammalta eri kanavalta. Tallenteet näkyvät digiboxilla sekä mobiililaitteilla normaalisti. Lisäksi käytettäessä tietokonetta keskenjääneet/katsotut elokuvat eivät päivity eli eivät poistu tai niitä ei näy.
Kyseiset ongelmat ovat meillä selvityksessä.
12-02-2021 09:28
@JuhoOlliLo@ kirjoitti:
@holmesNYC@ kirjoitti:Kyse on yksittäisistä tallenteista useammalta eri kanavalta. Tallenteet näkyvät digiboxilla sekä mobiililaitteilla normaalisti. Lisäksi käytettäessä tietokonetta keskenjääneet/katsotut elokuvat eivät päivity eli eivät poistu tai niitä ei näy.
Kyseiset ongelmat ovat meillä selvityksessä.
Mitä siellä TAAS SÄHLÄTÄÄN!! Eilen poistui digiboxin tallenteista toiminto, jossa voit jatkaa tallenteen katsomista siitä mihin viimeksi jäit eli nyt tallenteiden katsominen mahdollista ainoastaan siten, että alkaa aina alusta😡😡
12-02-2021 12:00
@holmesNYC@ kirjoitti:
Mitä siellä TAAS SÄHLÄTÄÄN!! Eilen poistui digiboxin tallenteista toiminto, jossa voit jatkaa tallenteen katsomista siitä mihin viimeksi jäit eli nyt tallenteiden katsominen mahdollista ainoastaan siten, että alkaa aina alusta😡😡
Näin tosiaan on käynyt. Myös tämä häiriö on meillä parhaillaan selvityksessä.
14-02-2021 04:17
Hei, myös minulla sama ongelma, etten saa läppäriltä kaikkia tallenteita katsottua, muilta laitteilta kyllä. Jostain syystä jotkut tallenteet näkyy, jotkut taas ei. Esim. MTV:n Kymmenen Uutiset jatkuvana tallenteena ei näy.
14-02-2021 14:35
@VAHAKIVELI@ kirjoitti:Hei, myös minulla sama ongelma, etten saa läppäriltä kaikkia tallenteita katsottua, muilta laitteilta kyllä. Jostain syystä jotkut tallenteet näkyy, jotkut taas ei. Esim. MTV:n Kymmenen Uutiset jatkuvana tallenteena ei näy.
Kävin rakentavan keskustelun Telia TV:n teknisestä palvelusta vastaavan henkilön kanssa perjantaina - heillä kyseinen vika tiedossa ja yrittävät saada korjattua asap. Seurataan tilannetta!