Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 66691
Kirjoituksia 180066

Telia TV tallennukset eivät näy tietokoneella!?



Telia TV tallennukset eivät näy tietokoneella!?

holmesNYC
Uusi jäsen
Viestejä 4 kpl

Telia TV tallennukset eivät näy tietokoneella!?

1/8

Kuinka monella muulla on seuraava ongelma - kun käytät Telia TV:tä tietokoneella niin kaikki tallennukset eivät näy esim. LIV/Nelonen kanavien tallenteet!

Vastaa
0 tykkäystä
7 vastausta

HenriLie
Telialainen
Viestejä 567 kpl

2/8

@holmesNYC  kirjoitti:

Kuinka monella muulla on seuraava ongelma - kun käytät Telia TV:tä tietokoneella niin kaikki tallennukset eivät näy esim. LIV/Nelonen kanavien tallenteet!


Moikka @holmesNYC ja tervetuloa Telia Yhteisöön! Mukavaa kun päätit kirjoittaa tänne. Yhteisöstä löydät varmasti mielenkiintoista luettavaa ja keskusteluja, joihin osallistua!

Onko kyse jostain tietystä ohjelmasta? Tai onko kyse yksittäisestä tallenteesta vai jatkuvan tallenteen tallennuksista? Käytätkö Telia TV -digiboksia myös tämä tietokoneen selainkäytön rinnalla, näkyykö tallenteet siellä?

Vastaa
0 tykkäystä

holmesNYC
Uusi jäsen
Viestejä 4 kpl

3/8

@HenriLie  kirjoitti:

@holmesNYC  kirjoitti:

Kuinka monella muulla on seuraava ongelma - kun käytät Telia TV:tä tietokoneella niin kaikki tallennukset eivät näy esim. LIV/Nelonen kanavien tallenteet!


Moikka @holmesNYC ja tervetuloa Telia Yhteisöön! Mukavaa kun päätit kirjoittaa tänne. Yhteisöstä löydät varmasti mielenkiintoista luettavaa ja keskusteluja, joihin osallistua!

Onko kyse jostain tietystä ohjelmasta? Tai onko kyse yksittäisestä tallenteesta vai jatkuvan tallenteen tallennuksista? Käytätkö Telia TV -digiboksia myös tämä tietokoneen selainkäytön rinnalla, näkyykö tallenteet siellä?


Kyse on yksittäisistä tallenteista useammalta eri kanavalta. Tallenteet näkyvät digiboxilla sekä mobiililaitteilla normaalisti. Lisäksi käytettäessä tietokonetta keskenjääneet/katsotut elokuvat eivät päivity eli eivät poistu tai niitä ei näy.

Vastaa
0 tykkäystä

JuhoOlliLo
Telialainen
Viestejä 477 kpl

4/8

@holmesNYC  kirjoitti:


Kyse on yksittäisistä tallenteista useammalta eri kanavalta. Tallenteet näkyvät digiboxilla sekä mobiililaitteilla normaalisti. Lisäksi käytettäessä tietokonetta keskenjääneet/katsotut elokuvat eivät päivity eli eivät poistu tai niitä ei näy.


Kyseiset ongelmat ovat meillä selvityksessä. 

Vastaa
0 tykkäystä

holmesNYC
Uusi jäsen
Viestejä 4 kpl

5/8

@JuhoOlliLo  kirjoitti:

@holmesNYC  kirjoitti:


Kyse on yksittäisistä tallenteista useammalta eri kanavalta. Tallenteet näkyvät digiboxilla sekä mobiililaitteilla normaalisti. Lisäksi käytettäessä tietokonetta keskenjääneet/katsotut elokuvat eivät päivity eli eivät poistu tai niitä ei näy.


Kyseiset ongelmat ovat meillä selvityksessä. 


Mitä siellä TAAS SÄHLÄTÄÄN!! Eilen poistui digiboxin tallenteista toiminto, jossa voit jatkaa tallenteen katsomista siitä mihin viimeksi jäit eli nyt tallenteiden katsominen mahdollista ainoastaan siten, että alkaa aina alusta😡😡

 

Vastaa
0 tykkäystä

Merja_J
Moderaattori
Viestejä 1 021 kpl

6/8

@holmesNYC  kirjoitti:


Mitä siellä TAAS SÄHLÄTÄÄN!! Eilen poistui digiboxin tallenteista toiminto, jossa voit jatkaa tallenteen katsomista siitä mihin viimeksi jäit eli nyt tallenteiden katsominen mahdollista ainoastaan siten, että alkaa aina alusta😡😡

 


Näin tosiaan on käynyt. Myös tämä häiriö on meillä parhaillaan selvityksessä. 

Vastaa
0 tykkäystä

VAHAKIVELI
Uusi jäsen
Viestejä 8 kpl

7/8

Hei, myös minulla sama ongelma, etten saa läppäriltä kaikkia tallenteita katsottua, muilta laitteilta kyllä. Jostain syystä jotkut tallenteet näkyy, jotkut taas ei. Esim. MTV:n Kymmenen Uutiset jatkuvana tallenteena ei näy. 

Vastaa
0 tykkäystä

holmesNYC
Uusi jäsen
Viestejä 4 kpl

8/8

@VAHAKIVELI  kirjoitti:

Hei, myös minulla sama ongelma, etten saa läppäriltä kaikkia tallenteita katsottua, muilta laitteilta kyllä. Jostain syystä jotkut tallenteet näkyy, jotkut taas ei. Esim. MTV:n Kymmenen Uutiset jatkuvana tallenteena ei näy. 


Kävin rakentavan keskustelun Telia TV:n teknisestä palvelusta vastaavan henkilön kanssa perjantaina - heillä kyseinen vika tiedossa ja yrittävät saada korjattua asap. Seurataan tilannetta!

Vastaa
0 tykkäystä
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.