Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
KRuser
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 7 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Outlook ei enää toimi Telian sähköpostin kanssa

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Telialla oli äskettäin webmail-ongelmia, jotka pitäisi olla nyt korjattu. Outlook-sähköpostini ei enää lähetä eikä vastaanota viestejä Telialta korjauksen jälkeen, vaikka en ole muuttanut Outlook-tilin IMAP-asetuksia. Missä vika (Telia vs Outlook) ja miten se korjataan?

 

Läppärinä on aika vanha Macbook pro ja MS:n Office paketti 2011. Outlook toimi vuosia hienosti. Viime aikoina Outlook on kysynyt Telian salasanaani aina kun aukaisen sen. Se on riittänyt ja Outlook on toiminut. Osaako joku auttaa asiassa, olisin kiitollinen.

13 vastausta
KaPetri
Telialainen
Telialainen
  • 100 custom-general.kudos
  • 547 custom-general.replies
  • 49 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@KRuser@  kirjoitti:

Telialla oli äskettäin webmail-ongelmia, jotka pitäisi olla nyt korjattu. Outlook-sähköpostini ei enää lähetä eikä vastaanota viestejä Telialta korjauksen jälkeen, vaikka en ole muuttanut Outlook-tilin IMAP-asetuksia. Missä vika (Telia vs Outlook) ja miten se korjataan?

 

Läppärinä on aika vanha Macbook pro ja MS:n Office paketti 2011. Outlook toimi vuosia hienosti. Viime aikoina Outlook on kysynyt Telian salasanaani aina kun aukaisen sen. Se on riittänyt ja Outlook on toiminut. Osaako joku auttaa asiassa, olisin kiitollinen.


Hei @KRuser ja tervetuloa Telia yhteisön joukkoon!

 

Oletko kerennyt jo tarkistaa että, toimiiko tunnuksilla kirjautuminen ja viestin vastaanotto ja lähetys nyt webmailista normaalisti?

KRuser
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 7 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@KaPetri@  kirjoitti:

@KRuser@  kirjoitti:

Telialla oli äskettäin webmail-ongelmia, jotka pitäisi olla nyt korjattu. Outlook-sähköpostini ei enää lähetä eikä vastaanota viestejä Telialta korjauksen jälkeen, vaikka en ole muuttanut Outlook-tilin IMAP-asetuksia. Missä vika (Telia vs Outlook) ja miten se korjataan?

 

Läppärinä on aika vanha Macbook pro ja MS:n Office paketti 2011. Outlook toimi vuosia hienosti. Viime aikoina Outlook on kysynyt Telian salasanaani aina kun aukaisen sen. Se on riittänyt ja Outlook on toiminut. Osaako joku auttaa asiassa, olisin kiitollinen.


Hei @KRuser ja tervetuloa Telia yhteisön joukkoon!

 

Oletko kerennyt jo tarkistaa että, toimiiko tunnuksilla kirjautuminen ja viestin vastaanotto ja lähetys nyt webmailista normaalisti?


webmailistä pääsen suoraan tunnuksillani, samoin kun kirjaudun Teliaan ja sieltä sähköpostiin. Outlook on pimeä, viimeiset meilit 26.9.

 

KaPetri
Telialainen
Telialainen
  • 100 custom-general.kudos
  • 547 custom-general.replies
  • 49 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@KRuser@  kirjoitti:

@KaPetri@  kirjoitti:

@KRuser@  kirjoitti:

Telialla oli äskettäin webmail-ongelmia, jotka pitäisi olla nyt korjattu. Outlook-sähköpostini ei enää lähetä eikä vastaanota viestejä Telialta korjauksen jälkeen, vaikka en ole muuttanut Outlook-tilin IMAP-asetuksia. Missä vika (Telia vs Outlook) ja miten se korjataan?

 

Läppärinä on aika vanha Macbook pro ja MS:n Office paketti 2011. Outlook toimi vuosia hienosti. Viime aikoina Outlook on kysynyt Telian salasanaani aina kun aukaisen sen. Se on riittänyt ja Outlook on toiminut. Osaako joku auttaa asiassa, olisin kiitollinen.


Hei @KRuser ja tervetuloa Telia yhteisön joukkoon!

 

Oletko kerennyt jo tarkistaa että, toimiiko tunnuksilla kirjautuminen ja viestin vastaanotto ja lähetys nyt webmailista normaalisti?


webmailistä pääsen suoraan tunnuksillani, samoin kun kirjaudun Teliaan ja sieltä sähköpostiin. Outlook on pimeä, viimeiset meilit 26.9.

 


Hyvä kuulla että tunnukset toimivat. Seuraavaksi kannattaa varmuuden vuoksi tarkistaa asetukset outlookista ja tarvittaessa kirjautua ulos tililtä ja uudelleen sisään.

KRuser
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 7 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@KaPetri@  kirjoitti:

@KRuser@  kirjoitti:

@KaPetri@  kirjoitti:

@KRuser@  kirjoitti:

Telialla oli äskettäin webmail-ongelmia, jotka pitäisi olla nyt korjattu. Outlook-sähköpostini ei enää lähetä eikä vastaanota viestejä Telialta korjauksen jälkeen, vaikka en ole muuttanut Outlook-tilin IMAP-asetuksia. Missä vika (Telia vs Outlook) ja miten se korjataan?

 

Läppärinä on aika vanha Macbook pro ja MS:n Office paketti 2011. Outlook toimi vuosia hienosti. Viime aikoina Outlook on kysynyt Telian salasanaani aina kun aukaisen sen. Se on riittänyt ja Outlook on toiminut. Osaako joku auttaa asiassa, olisin kiitollinen.


Hei @KRuser ja tervetuloa Telia yhteisön joukkoon!

 

Oletko kerennyt jo tarkistaa että, toimiiko tunnuksilla kirjautuminen ja viestin vastaanotto ja lähetys nyt webmailista normaalisti?


webmailistä pääsen suoraan tunnuksillani, samoin kun kirjaudun Teliaan ja sieltä sähköpostiin. Outlook on pimeä, viimeiset meilit 26.9.

 


Hyvä kuulla että tunnukset toimivat. Seuraavaksi kannattaa varmuuden vuoksi tarkistaa asetukset outlookista ja tarvittaessa kirjautua ulos tililtä ja uudelleen sisään.


Outlookissa seuraavat asetukset:

lähtevä ja saapuva: mail.inet.fi

saapuva: portti 993, SSL päällä

lähtevä: portti 465, SSL päällä, ohita oletusportti päällä

käyttäjänimi: webmailin nimi

 

Mitä vielä pitäisi tsekata?

 

Olen sulkenut outlookin monta kertaa, aina sama tilanne.

Olen myös tehnyt resetin koko macille.

 

KaPetri
Telialainen
Telialainen
  • 100 custom-general.kudos
  • 547 custom-general.replies
  • 49 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@KRuser@  kirjoitti:

@KaPetri@  kirjoitti:

@KRuser@  kirjoitti:

@KaPetri@  kirjoitti:

@KRuser@  kirjoitti:

Telialla oli äskettäin webmail-ongelmia, jotka pitäisi olla nyt korjattu. Outlook-sähköpostini ei enää lähetä eikä vastaanota viestejä Telialta korjauksen jälkeen, vaikka en ole muuttanut Outlook-tilin IMAP-asetuksia. Missä vika (Telia vs Outlook) ja miten se korjataan?

 

Läppärinä on aika vanha Macbook pro ja MS:n Office paketti 2011. Outlook toimi vuosia hienosti. Viime aikoina Outlook on kysynyt Telian salasanaani aina kun aukaisen sen. Se on riittänyt ja Outlook on toiminut. Osaako joku auttaa asiassa, olisin kiitollinen.


Hei @KRuser ja tervetuloa Telia yhteisön joukkoon!

 

Oletko kerennyt jo tarkistaa että, toimiiko tunnuksilla kirjautuminen ja viestin vastaanotto ja lähetys nyt webmailista normaalisti?


webmailistä pääsen suoraan tunnuksillani, samoin kun kirjaudun Teliaan ja sieltä sähköpostiin. Outlook on pimeä, viimeiset meilit 26.9.

 


Hyvä kuulla että tunnukset toimivat. Seuraavaksi kannattaa varmuuden vuoksi tarkistaa asetukset outlookista ja tarvittaessa kirjautua ulos tililtä ja uudelleen sisään.


Outlookissa seuraavat asetukset:

lähtevä ja saapuva: mail.inet.fi

saapuva: portti 993, SSL päällä

lähtevä: portti 465, SSL päällä, ohita oletusportti päällä

käyttäjänimi: webmailin nimi

 

Mitä vielä pitäisi tsekata?

 

Olen sulkenut outlookin monta kertaa, aina sama tilanne.

Olen myös tehnyt resetin koko macille.

 



@KRuser@  kirjoitti:

@KaPetri@  kirjoitti:

@KRuser@  kirjoitti:

@KaPetri@  kirjoitti:

@KRuser@  kirjoitti:

Telialla oli äskettäin webmail-ongelmia, jotka pitäisi olla nyt korjattu. Outlook-sähköpostini ei enää lähetä eikä vastaanota viestejä Telialta korjauksen jälkeen, vaikka en ole muuttanut Outlook-tilin IMAP-asetuksia. Missä vika (Telia vs Outlook) ja miten se korjataan?

 

Läppärinä on aika vanha Macbook pro ja MS:n Office paketti 2011. Outlook toimi vuosia hienosti. Viime aikoina Outlook on kysynyt Telian salasanaani aina kun aukaisen sen. Se on riittänyt ja Outlook on toiminut. Osaako joku auttaa asiassa, olisin kiitollinen.


Hei @KRuser ja tervetuloa Telia yhteisön joukkoon!

 

Oletko kerennyt jo tarkistaa että, toimiiko tunnuksilla kirjautuminen ja viestin vastaanotto ja lähetys nyt webmailista normaalisti?


webmailistä pääsen suoraan tunnuksillani, samoin kun kirjaudun Teliaan ja sieltä sähköpostiin. Outlook on pimeä, viimeiset meilit 26.9.

 


Hyvä kuulla että tunnukset toimivat. Seuraavaksi kannattaa varmuuden vuoksi tarkistaa asetukset outlookista ja tarvittaessa kirjautua ulos tililtä ja uudelleen sisään.


Outlookissa seuraavat asetukset:

lähtevä ja saapuva: mail.inet.fi

saapuva: portti 993, SSL päällä

lähtevä: portti 465, SSL päällä, ohita oletusportti päällä

käyttäjänimi: webmailin nimi

 

Mitä vielä pitäisi tsekata?

 

Olen sulkenut outlookin monta kertaa, aina sama tilanne.

Olen myös tehnyt resetin koko macille.

 


Asetukset kuulostavan olevan kunnossa. Seuraavaksi itse lähtisin poistamaan ohjelman asennuksen kokonaisuudessaan koneelta ja asentaisin sen uudelleen tai vaihtaisin käytössä olevaa sähköposti ohjelmaa toiseen /uudempaan versioon.

KRuser
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 7 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@KaPetri@  kirjoitti:

@KRuser@  kirjoitti:

@KaPetri@  kirjoitti:

@KRuser@  kirjoitti:

@KaPetri@  kirjoitti:

@KRuser@  kirjoitti:

Telialla oli äskettäin webmail-ongelmia, jotka pitäisi olla nyt korjattu. Outlook-sähköpostini ei enää lähetä eikä vastaanota viestejä Telialta korjauksen jälkeen, vaikka en ole muuttanut Outlook-tilin IMAP-asetuksia. Missä vika (Telia vs Outlook) ja miten se korjataan?

 

Läppärinä on aika vanha Macbook pro ja MS:n Office paketti 2011. Outlook toimi vuosia hienosti. Viime aikoina Outlook on kysynyt Telian salasanaani aina kun aukaisen sen. Se on riittänyt ja Outlook on toiminut. Osaako joku auttaa asiassa, olisin kiitollinen.


Hei @KRuser ja tervetuloa Telia yhteisön joukkoon!

 

Oletko kerennyt jo tarkistaa että, toimiiko tunnuksilla kirjautuminen ja viestin vastaanotto ja lähetys nyt webmailista normaalisti?


webmailistä pääsen suoraan tunnuksillani, samoin kun kirjaudun Teliaan ja sieltä sähköpostiin. Outlook on pimeä, viimeiset meilit 26.9.

 


Hyvä kuulla että tunnukset toimivat. Seuraavaksi kannattaa varmuuden vuoksi tarkistaa asetukset outlookista ja tarvittaessa kirjautua ulos tililtä ja uudelleen sisään.


Outlookissa seuraavat asetukset:

lähtevä ja saapuva: mail.inet.fi

saapuva: portti 993, SSL päällä

lähtevä: portti 465, SSL päällä, ohita oletusportti päällä

käyttäjänimi: webmailin nimi

 

Mitä vielä pitäisi tsekata?

 

Olen sulkenut outlookin monta kertaa, aina sama tilanne.

Olen myös tehnyt resetin koko macille.

 



@KRuser@  kirjoitti:

@KaPetri@  kirjoitti:

@KRuser@  kirjoitti:

@KaPetri@  kirjoitti:

@KRuser@  kirjoitti:

Telialla oli äskettäin webmail-ongelmia, jotka pitäisi olla nyt korjattu. Outlook-sähköpostini ei enää lähetä eikä vastaanota viestejä Telialta korjauksen jälkeen, vaikka en ole muuttanut Outlook-tilin IMAP-asetuksia. Missä vika (Telia vs Outlook) ja miten se korjataan?

 

Läppärinä on aika vanha Macbook pro ja MS:n Office paketti 2011. Outlook toimi vuosia hienosti. Viime aikoina Outlook on kysynyt Telian salasanaani aina kun aukaisen sen. Se on riittänyt ja Outlook on toiminut. Osaako joku auttaa asiassa, olisin kiitollinen.


Hei @KRuser ja tervetuloa Telia yhteisön joukkoon!

 

Oletko kerennyt jo tarkistaa että, toimiiko tunnuksilla kirjautuminen ja viestin vastaanotto ja lähetys nyt webmailista normaalisti?


webmailistä pääsen suoraan tunnuksillani, samoin kun kirjaudun Teliaan ja sieltä sähköpostiin. Outlook on pimeä, viimeiset meilit 26.9.

 


Hyvä kuulla että tunnukset toimivat. Seuraavaksi kannattaa varmuuden vuoksi tarkistaa asetukset outlookista ja tarvittaessa kirjautua ulos tililtä ja uudelleen sisään.


Outlookissa seuraavat asetukset:

lähtevä ja saapuva: mail.inet.fi

saapuva: portti 993, SSL päällä

lähtevä: portti 465, SSL päällä, ohita oletusportti päällä

käyttäjänimi: webmailin nimi

 

Mitä vielä pitäisi tsekata?

 

Olen sulkenut outlookin monta kertaa, aina sama tilanne.

Olen myös tehnyt resetin koko macille.

 


Asetukset kuulostavan olevan kunnossa. Seuraavaksi itse lähtisin poistamaan ohjelman asennuksen kokonaisuudessaan koneelta ja asentaisin sen uudelleen tai vaihtaisin käytössä olevaa sähköposti ohjelmaa toiseen /uudempaan versioon.


Niin kai, ehkä yritän ensimmäistä ensin, olisi ainakin halvempaa jos toimisi.

 

Tarkoitatko kakkosvaihtoehdolla uudempaa MS office-pakettia?

Vai olisiko muita hyviä vaihtoehtoja?

mikkooks
Vakiokalustoa ☆☆
  • 139 custom-general.kudos
  • 258 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@KaPetri@  kirjoitti:

@KRuser@  kirjoitti:

@KaPetri@  kirjoitti:

@KRuser@  kirjoitti:

@KaPetri@  kirjoitti:

@KRuser@  kirjoitti:

Telialla oli äskettäin webmail-ongelmia, jotka pitäisi olla nyt korjattu. Outlook-sähköpostini ei enää lähetä eikä vastaanota viestejä Telialta korjauksen jälkeen, vaikka en ole muuttanut Outlook-tilin IMAP-asetuksia. Missä vika (Telia vs Outlook) ja miten se korjataan?

 

Läppärinä on aika vanha Macbook pro ja MS:n Office paketti 2011. Outlook toimi vuosia hienosti. Viime aikoina Outlook on kysynyt Telian salasanaani aina kun aukaisen sen. Se on riittänyt ja Outlook on toiminut. Osaako joku auttaa asiassa, olisin kiitollinen.


Hei @KRuser ja tervetuloa Telia yhteisön joukkoon!

 

Oletko kerennyt jo tarkistaa että, toimiiko tunnuksilla kirjautuminen ja viestin vastaanotto ja lähetys nyt webmailista normaalisti?


webmailistä pääsen suoraan tunnuksillani, samoin kun kirjaudun Teliaan ja sieltä sähköpostiin. Outlook on pimeä, viimeiset meilit 26.9.

 


Hyvä kuulla että tunnukset toimivat. Seuraavaksi kannattaa varmuuden vuoksi tarkistaa asetukset outlookista ja tarvittaessa kirjautua ulos tililtä ja uudelleen sisään.


Outlookissa seuraavat asetukset:

lähtevä ja saapuva: mail.inet.fi

saapuva: portti 993, SSL päällä

lähtevä: portti 465, SSL päällä, ohita oletusportti päällä

käyttäjänimi: webmailin nimi

 

Mitä vielä pitäisi tsekata?

 

Olen sulkenut outlookin monta kertaa, aina sama tilanne.

Olen myös tehnyt resetin koko macille.

 



@KRuser@  kirjoitti:

@KaPetri@  kirjoitti:

@KRuser@  kirjoitti:

@KaPetri@  kirjoitti:

@KRuser@  kirjoitti:

Telialla oli äskettäin webmail-ongelmia, jotka pitäisi olla nyt korjattu. Outlook-sähköpostini ei enää lähetä eikä vastaanota viestejä Telialta korjauksen jälkeen, vaikka en ole muuttanut Outlook-tilin IMAP-asetuksia. Missä vika (Telia vs Outlook) ja miten se korjataan?

 

Läppärinä on aika vanha Macbook pro ja MS:n Office paketti 2011. Outlook toimi vuosia hienosti. Viime aikoina Outlook on kysynyt Telian salasanaani aina kun aukaisen sen. Se on riittänyt ja Outlook on toiminut. Osaako joku auttaa asiassa, olisin kiitollinen.


Hei @KRuser ja tervetuloa Telia yhteisön joukkoon!

 

Oletko kerennyt jo tarkistaa että, toimiiko tunnuksilla kirjautuminen ja viestin vastaanotto ja lähetys nyt webmailista normaalisti?


webmailistä pääsen suoraan tunnuksillani, samoin kun kirjaudun Teliaan ja sieltä sähköpostiin. Outlook on pimeä, viimeiset meilit 26.9.

 


Hyvä kuulla että tunnukset toimivat. Seuraavaksi kannattaa varmuuden vuoksi tarkistaa asetukset outlookista ja tarvittaessa kirjautua ulos tililtä ja uudelleen sisään.


Outlookissa seuraavat asetukset:

lähtevä ja saapuva: mail.inet.fi

saapuva: portti 993, SSL päällä

lähtevä: portti 465, SSL päällä, ohita oletusportti päällä

käyttäjänimi: webmailin nimi

 

Mitä vielä pitäisi tsekata?

 

Olen sulkenut outlookin monta kertaa, aina sama tilanne.

Olen myös tehnyt resetin koko macille.

 


Asetukset kuulostavan olevan kunnossa. Seuraavaksi itse lähtisin poistamaan ohjelman asennuksen kokonaisuudessaan koneelta ja asentaisin sen uudelleen tai vaihtaisin käytössä olevaa sähköposti ohjelmaa toiseen /uudempaan versioon.


Itse lähtisin poistamaan Outlookista profiilin ja luomaan uuden. Ihan turhaan koko Outlookia poistaa.

KRuser
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 7 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@mikkooks@  kirjoitti:

@KaPetri@  kirjoitti:

@KRuser@  kirjoitti:

@KaPetri@  kirjoitti:

@KRuser@  kirjoitti:

@KaPetri@  kirjoitti:

@KRuser@  kirjoitti:

Telialla oli äskettäin webmail-ongelmia, jotka pitäisi olla nyt korjattu. Outlook-sähköpostini ei enää lähetä eikä vastaanota viestejä Telialta korjauksen jälkeen, vaikka en ole muuttanut Outlook-tilin IMAP-asetuksia. Missä vika (Telia vs Outlook) ja miten se korjataan?

 

Läppärinä on aika vanha Macbook pro ja MS:n Office paketti 2011. Outlook toimi vuosia hienosti. Viime aikoina Outlook on kysynyt Telian salasanaani aina kun aukaisen sen. Se on riittänyt ja Outlook on toiminut. Osaako joku auttaa asiassa, olisin kiitollinen.


Hei @KRuser ja tervetuloa Telia yhteisön joukkoon!

 

Oletko kerennyt jo tarkistaa että, toimiiko tunnuksilla kirjautuminen ja viestin vastaanotto ja lähetys nyt webmailista normaalisti?


webmailistä pääsen suoraan tunnuksillani, samoin kun kirjaudun Teliaan ja sieltä sähköpostiin. Outlook on pimeä, viimeiset meilit 26.9.

 


Hyvä kuulla että tunnukset toimivat. Seuraavaksi kannattaa varmuuden vuoksi tarkistaa asetukset outlookista ja tarvittaessa kirjautua ulos tililtä ja uudelleen sisään.


Outlookissa seuraavat asetukset:

lähtevä ja saapuva: mail.inet.fi

saapuva: portti 993, SSL päällä

lähtevä: portti 465, SSL päällä, ohita oletusportti päällä

käyttäjänimi: webmailin nimi

 

Mitä vielä pitäisi tsekata?

 

Olen sulkenut outlookin monta kertaa, aina sama tilanne.

Olen myös tehnyt resetin koko macille.

 



@KRuser@  kirjoitti:

@KaPetri@  kirjoitti:

@KRuser@  kirjoitti:

@KaPetri@  kirjoitti:

@KRuser@  kirjoitti:

Telialla oli äskettäin webmail-ongelmia, jotka pitäisi olla nyt korjattu. Outlook-sähköpostini ei enää lähetä eikä vastaanota viestejä Telialta korjauksen jälkeen, vaikka en ole muuttanut Outlook-tilin IMAP-asetuksia. Missä vika (Telia vs Outlook) ja miten se korjataan?

 

Läppärinä on aika vanha Macbook pro ja MS:n Office paketti 2011. Outlook toimi vuosia hienosti. Viime aikoina Outlook on kysynyt Telian salasanaani aina kun aukaisen sen. Se on riittänyt ja Outlook on toiminut. Osaako joku auttaa asiassa, olisin kiitollinen.


Hei @KRuser ja tervetuloa Telia yhteisön joukkoon!

 

Oletko kerennyt jo tarkistaa että, toimiiko tunnuksilla kirjautuminen ja viestin vastaanotto ja lähetys nyt webmailista normaalisti?


webmailistä pääsen suoraan tunnuksillani, samoin kun kirjaudun Teliaan ja sieltä sähköpostiin. Outlook on pimeä, viimeiset meilit 26.9.

 


Hyvä kuulla että tunnukset toimivat. Seuraavaksi kannattaa varmuuden vuoksi tarkistaa asetukset outlookista ja tarvittaessa kirjautua ulos tililtä ja uudelleen sisään.


Outlookissa seuraavat asetukset:

lähtevä ja saapuva: mail.inet.fi

saapuva: portti 993, SSL päällä

lähtevä: portti 465, SSL päällä, ohita oletusportti päällä

käyttäjänimi: webmailin nimi

 

Mitä vielä pitäisi tsekata?

 

Olen sulkenut outlookin monta kertaa, aina sama tilanne.

Olen myös tehnyt resetin koko macille.

 


Asetukset kuulostavan olevan kunnossa. Seuraavaksi itse lähtisin poistamaan ohjelman asennuksen kokonaisuudessaan koneelta ja asentaisin sen uudelleen tai vaihtaisin käytössä olevaa sähköposti ohjelmaa toiseen /uudempaan versioon.


Itse lähtisin poistamaan Outlookista profiilin ja luomaan uuden. Ihan turhaan koko Outlookia poistaa.


Tarkoitatko profiilin poistamisella tilin poistoa vai mitä? Ko termiä en tunne outlookin suhteen. Ellei tilin poisto ja uuden luominen, voisitko selittää tarkemmin miten toimia. 

mikkooks
Vakiokalustoa ☆☆
  • 139 custom-general.kudos
  • 258 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@KRuser@  kirjoitti:

@mikkooks@  kirjoitti:

@KaPetri@  kirjoitti:

@KRuser@  kirjoitti:

@KaPetri@  kirjoitti:

@KRuser@  kirjoitti:

@KaPetri@  kirjoitti:

@KRuser@  kirjoitti:

Telialla oli äskettäin webmail-ongelmia, jotka pitäisi olla nyt korjattu. Outlook-sähköpostini ei enää lähetä eikä vastaanota viestejä Telialta korjauksen jälkeen, vaikka en ole muuttanut Outlook-tilin IMAP-asetuksia. Missä vika (Telia vs Outlook) ja miten se korjataan?

 

Läppärinä on aika vanha Macbook pro ja MS:n Office paketti 2011. Outlook toimi vuosia hienosti. Viime aikoina Outlook on kysynyt Telian salasanaani aina kun aukaisen sen. Se on riittänyt ja Outlook on toiminut. Osaako joku auttaa asiassa, olisin kiitollinen.


Hei @KRuser ja tervetuloa Telia yhteisön joukkoon!

 

Oletko kerennyt jo tarkistaa että, toimiiko tunnuksilla kirjautuminen ja viestin vastaanotto ja lähetys nyt webmailista normaalisti?


webmailistä pääsen suoraan tunnuksillani, samoin kun kirjaudun Teliaan ja sieltä sähköpostiin. Outlook on pimeä, viimeiset meilit 26.9.

 


Hyvä kuulla että tunnukset toimivat. Seuraavaksi kannattaa varmuuden vuoksi tarkistaa asetukset outlookista ja tarvittaessa kirjautua ulos tililtä ja uudelleen sisään.


Outlookissa seuraavat asetukset:

lähtevä ja saapuva: mail.inet.fi

saapuva: portti 993, SSL päällä

lähtevä: portti 465, SSL päällä, ohita oletusportti päällä

käyttäjänimi: webmailin nimi

 

Mitä vielä pitäisi tsekata?

 

Olen sulkenut outlookin monta kertaa, aina sama tilanne.

Olen myös tehnyt resetin koko macille.

 



@KRuser@  kirjoitti:

@KaPetri@  kirjoitti:

@KRuser@  kirjoitti:

@KaPetri@  kirjoitti:

@KRuser@  kirjoitti:

Telialla oli äskettäin webmail-ongelmia, jotka pitäisi olla nyt korjattu. Outlook-sähköpostini ei enää lähetä eikä vastaanota viestejä Telialta korjauksen jälkeen, vaikka en ole muuttanut Outlook-tilin IMAP-asetuksia. Missä vika (Telia vs Outlook) ja miten se korjataan?

 

Läppärinä on aika vanha Macbook pro ja MS:n Office paketti 2011. Outlook toimi vuosia hienosti. Viime aikoina Outlook on kysynyt Telian salasanaani aina kun aukaisen sen. Se on riittänyt ja Outlook on toiminut. Osaako joku auttaa asiassa, olisin kiitollinen.


Hei @KRuser ja tervetuloa Telia yhteisön joukkoon!

 

Oletko kerennyt jo tarkistaa että, toimiiko tunnuksilla kirjautuminen ja viestin vastaanotto ja lähetys nyt webmailista normaalisti?


webmailistä pääsen suoraan tunnuksillani, samoin kun kirjaudun Teliaan ja sieltä sähköpostiin. Outlook on pimeä, viimeiset meilit 26.9.

 


Hyvä kuulla että tunnukset toimivat. Seuraavaksi kannattaa varmuuden vuoksi tarkistaa asetukset outlookista ja tarvittaessa kirjautua ulos tililtä ja uudelleen sisään.


Outlookissa seuraavat asetukset:

lähtevä ja saapuva: mail.inet.fi

saapuva: portti 993, SSL päällä

lähtevä: portti 465, SSL päällä, ohita oletusportti päällä

käyttäjänimi: webmailin nimi

 

Mitä vielä pitäisi tsekata?

 

Olen sulkenut outlookin monta kertaa, aina sama tilanne.

Olen myös tehnyt resetin koko macille.

 


Asetukset kuulostavan olevan kunnossa. Seuraavaksi itse lähtisin poistamaan ohjelman asennuksen kokonaisuudessaan koneelta ja asentaisin sen uudelleen tai vaihtaisin käytössä olevaa sähköposti ohjelmaa toiseen /uudempaan versioon.


Itse lähtisin poistamaan Outlookista profiilin ja luomaan uuden. Ihan turhaan koko Outlookia poistaa.


Tarkoitatko profiilin poistamisella tilin poistoa vai mitä? Ko termiä en tunne outlookin suhteen. Ellei tilin poisto ja uuden luominen, voisitko selittää tarkemmin miten toimia. 


Kyllä, tilin poistoa tarkoitan. Ei ole nyt Applen laitetta käsillä, jotta saisin tarkemmat ohjeet annettua.