Skip to main content
Kysymys

Kanavien suorana katsominen

  • 31. maaliskuuta 2025
  • 3 kommenttia
  • 84 katselukertaa

Mistä johtuu että Telia Playssa ei voi enää katsoa kaikkia kanavia suorana? Esim. 4, 5 Liv, Jim…

Vaihtoehtona on vain tallentaa ohjelma ja katsoa sitten.

Onko tulossa muutosta parempaan (vanhaan) vai jatkuuko näin?

3 kommenttia

Forum|alt.badge.img+5
  • Moderaattori
  • 1432 kommenttia
  • 31. maaliskuuta 2025

 Toivotan sinut ensimmäisenä lämpöisesti tervetulleeksi meidän Telia Yhteisöömme! Pääset lukemaan ajankohtaisia asioita ja osallistumaan mielenkiintoisiin keskusteluihin! 😊
 

JP-84 kirjoitti:

Mistä johtuu että Telia Playssa ei voi enää katsoa kaikkia kanavia suorana? Esim. 4, 5 Liv, Jim…

Vaihtoehtona on vain tallentaa ohjelma ja katsoa sitten.

Onko tulossa muutosta parempaan (vanhaan) vai jatkuuko näin?

Sitten itse kysymykseen, eli onko sinulla toisen operaattorin nettiyhteys käytössäsi? Aiemmin ilmeisesti on onnistunut kanavien katsominen em. kanavien osalta?
Jos sinulla on Telian netti kuitenkin käytössäsi, niin kokeile käynnistää boksi uudelleen asetuksien kautta: Koti-näkymästä aloittaen Oma Tili > Järjestelmän asetukset > Laitteen asetukset > Listan alimpana valitse Käynnistä uudelleen. Tämä toiminne yleensä oikaisee solmukohdat. 


Traveller
Faxaaja
Forum|alt.badge.img
  • Faxaaja
  • 248 kommenttia
  • 3. huhtikuuta 2025
PiaJo kirjoitti:

 Toivotan sinut ensimmäisenä lämpöisesti tervetulleeksi meidän Telia Yhteisöömme! Pääset lukemaan ajankohtaisia asioita ja osallistumaan mielenkiintoisiin keskusteluihin! 😊
 

JP-84 kirjoitti:

Mistä johtuu että Telia Playssa ei voi enää katsoa kaikkia kanavia suorana? Esim. 4, 5 Liv, Jim…

Vaihtoehtona on vain tallentaa ohjelma ja katsoa sitten.

Onko tulossa muutosta parempaan (vanhaan) vai jatkuuko näin?

Sitten itse kysymykseen, eli onko sinulla toisen operaattorin nettiyhteys käytössäsi? Aiemmin ilmeisesti on onnistunut kanavien katsominen em. kanavien osalta?
Jos sinulla on Telian netti kuitenkin käytössäsi, niin kokeile käynnistää boksi uudelleen asetuksien kautta: Koti-näkymästä aloittaen Oma Tili > Järjestelmän asetukset > Laitteen asetukset > Listan alimpana valitse Käynnistä uudelleen. Tämä toiminne yleensä oikaisee solmukohdat. 



Tässä reilu viikko sitten näin on tapahtunut, lueteltujen kanavien suora katsominen muuttui mahdottomaksi. Itselläni Arriksen digiboksi, mutta ei Telian nettiä ja kanavat aiemmin olivat katsottavissa suorina, ilman Telian nettiä. 

Telian tapa tämä että palveluja huononnetaan ja karsitaan asiakkaille mitään ilmoittamatta, saati kyselemättä... 


SonjaMelina
Moderaattori
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderaattori
  • 335 kommenttia
  • 4. huhtikuuta 2025
Traveller kirjoitti:



Tässä reilu viikko sitten näin on tapahtunut, lueteltujen kanavien suora katsominen muuttui mahdottomaksi. Itselläni Arriksen digiboksi, mutta ei Telian nettiä ja kanavat aiemmin olivat katsottavissa suorina, ilman Telian nettiä. 

Telian tapa tämä että palveluja huononnetaan ja karsitaan asiakkaille mitään ilmoittamatta, saati kyselemättä... 

Mielenkiintoista, että olet pystynyt kanavia katselemaan, vaikka sinulla ei ole meiltä liittymää- näin ei pitäisi olla, kuten ​@PiaJo aiemmin kertoikin, vaan katselu vaatisi tallentamisen. Jostain syystä Arriksesi on saattanut tunnistaa nettiyhteytesi virheellisesti Telian yhteydeksi, vaikka sinulla onkin ollut muun operaattorin liittymä.


Vastaa